Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vompatti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Onkohan tässäkin vähän sama juttu kuin NFS Shiftissä. Että ei paljo muuta kuin ohjaamo/puskurikuvakulmaa viitti käyttää, kun näyttää niin hirveeltä se auton käyttäytyminen ulkokuvakulmilla.

Demoa odotellaan.

Itte en viittis käyttää ees sitä ohjaamokuvakulmaa jos ratin kääntösäde on tuo 45 astetta. Ihan karseen näköstä kun ratti kääntyy noin vähän, ei odes puolta ympyrää näytä kääntyvän. Karting-auton rattikin kääntyy enemmän.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Itte en viittis käyttää ees sitä ohjaamokuvakulmaa jos ratin kääntösäde on tuo 45 astetta. Ihan karseen näköstä kun ratti kääntyy noin vähän, ei odes puolta ympyrää näytä kääntyvän. Karting-auton rattikin kääntyy enemmän.

Mitä ny oon sivusilmällä ralleja kattonu ni harvemmin ne 90 astetta enempää rattia kääntää. Eihän siitä mitään tulis joutuis veivaa rattia ku hullu.

ps. Ja toi kuski ajo niin laimeesti et ei varmaan tapissa käyny kertaakaan.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Mitä ny oon sivusilmällä ralleja kattonu ni harvemmin ne 90 astetta enempää rattia kääntää. Eihän siitä mitään tulis joutuis veivaa rattia ku hullu.

ps. Ja toi kuski ajo niin laimeesti et ei varmaan tapissa käyny kertaakaan.

Tollasen löysin nopeasti YouTube - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 & Tommi Mäkinen On-board WRC Rally Finland 2001. Video on melkein 10 vuotta vanha mutta ralliautojen ohjaus ei ole tuosta muuttunut paljoakaan. Ja tossa videossa ratti kääntyy kovassakin vauhdissa yli 200 astetta (1 minuutti ja 10 sekunnin kohdalta kannattaa ruveta katsomaan). Pienemmissä vauhdeissa tietysti joutuu kääntämään vieläkin enemmän. En tarkoitakkaan että pelissä pitäisi jossain risteyksissä joutua kääntämään täyden 900 astetta mutta noissa videoissa ratti kääntyy mielestäni naurettavan vähän.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Tollasen löysin nopeasti YouTube - Mitsubishi Lancer Evo 6.5 & Tommi Mäkinen On-board WRC Rally Finland 2001. Video on melkein 10 vuotta vanha mutta ralliautojen ohjaus ei ole tuosta muuttunut paljoakaan. Ja tossa videossa ratti kääntyy kovassakin vauhdissa yli 200 astetta (1 minuutti ja 10 sekunnin kohdalta kannattaa ruveta katsomaan). Pienemmissä vauhdeissa tietysti joutuu kääntämään vieläkin enemmän. En tarkoitakkaan että pelissä pitäisi jossain risteyksissä joutua kääntämään täyden 900 astetta mutta noissa videoissa ratti kääntyy mielestäni naurettavan vähän.

No joo kävi muutaman kerran puoliympyräs, mut ero ei oo suuri verrattuna neljäsosa ympyrään.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Onkohan aika kullannut (tai mullannut) muistot, vompatin linkittämästä videosta tuli elävästi RBR mieleen. Auton käyttäytyminen luistoissa ja pompuissa luo uskoa kunnolliseen ajomalliin. Ei voi vaan heittää kelkkaa sladiin vaan se pitää myös hallita. Ja auton painon siirtymiseen joko pompun tai tien kaltevuuden muutoksen takia täytyy oikeasti reagoida.

Grafiikka on juuri riittävää. Mielummin 66 täyspitkää EK:ta (vai miten paljon niitä oli) kuin 16 kappaletta viiden kilsan silmäkarkkeja.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Oikeesti, auto vetää jyrkänteeltä alas, kaksi sekuntia ja auto on jo tiellä. Kai tuosta nyt edes penalttia tulee?! Ei vakuuta tämä sätös yhtään, mutta nyt kun on rattikin hommattu niin onhan se ostettava ja kokeiltava.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Pätkät on jotenkin todella tyhjän näkösiä. Ihan niinku sieltä puuttuis jotain. Peli näyttää uusimmissakin videoissa vielä tosi keskeneräseltä. Ajettavuus kyllä näyttää paremmalta ku esim. DiRT 2:ssa. Jos demo tulee ni pitäähän se ainakin ehdottomasti ladata.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Juu, ei ihan näytä parhaalta rallipeliltä mitä on tehty/ oon pelannu, mutta kai se on ostettava, edelliset WRC-pelit oon pelannu moneen kertaan läpi, eikä tämä vakuuta... Mutta kun ei ole enään PS2:sta, joten, harmi :o
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Suosittelen todella lukemaan myös noita tekstejä mitä Darin Gangi kirjoittaa aina postatessaan noita videoita. Ne useasti avaavat tilannetta jopa enemmän kuin itse videot. Mitä tulee siihen, että peli näyttää noissa keskeneräiseltä. Hänen sanojen mukaan se johtuu juurikin siitä, että se on keskeneräinen versio:

I also want to mention that this build is NOT final. I have talked with my contact at Blackbean and told them about the bugs I’ve encountered. This was their reply.

"Thanks a lot for your feedback, I’m sure Milestone will collect all your suggestions in order to do their best to fix some minor bugs, probably in the next episode as the game is now very close to the submission.

You’re testing an early version.. I’ll provide to you the final build in the coming weeks so you can compare the 2 versions. Also, the new build will provide a perfect syncronization of the movements between the virtual steering wheel and the real one."

Ja mitä siihen ensimmäisen videon (uran alku) grafiikoihin tulee:

Before I talk about this stage in more detail and WRC in general, I’d like to apologize to Blackbean & Milestone for the less than stellar video I posted here. I ran the game at 1280 x 720 so that I could maintain frame rates. Well, on top of that, I rendered the final video at a low bit rate to save space.

I also did this video once today at that same low bit rate and it looked horrible.. So now, I’ve re-done this one in 1920×1080 and double the bit rate to get rid of that pixelazation. This looks a lot closer to what I’m seeing on my racing rig.


PS. Milestonen blogissa on uusia screenshotteja.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Mun mielestä näyttää sikahyvältä, antaa valittajien valittaa...:rolleyes: Ei vaan jaksais odottaa, vielä vähän yli kuukausi.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Noissa screenshoteissa taas näyttää pirun hyvältä. Mutta niihän ne aina. Annetaan tuomio sit kun saadaan demo käsiin.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Minkäslaista ratti / penkki yhdistelmää suositteletta wrc peliin ?

Enpä tiedä mikä olisi aivan täydellinen juuri WRC:hen, mutta mikäli hinnalla ei ole ajopenkkiä hankittaessa väliä, niin Logitechin G27 ja vision racerin kuppipenkki on melko mehukas yhdistelmä. Paitsi että kyllähän Playseatiltä löytyy WRC-penkin nimellä kulkeva jakkara http://playseat.com/shop/playseats-wrc.html?SID=8a1360f9b53460356244ce11065a0e6c
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Voisko joku vielä pistää tänne hinta/laatusuhteeltaan parhaan ratin PS3:lle? Kiitos!

E: Demoa en viitsi varmaan edes kokeilla, vaan suoraan kokopelin pariin.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Driving Force GT löytyy iteltä, muuta valitettavaa ei löydy kuin muoviset polkimet ja kytkimen puute, mutta eivät nekään pelaamista häiritse. Hintaansa nähden todella hyvä ratti.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Toivon hartaasti kyllä että olisi ajotuntuma kunnossa. Edelleen noi Ek:t näyttää kyllä melko lentokentiltä ja ihmetyttää miksi Suomen rallin vaikeustaso on 2/5 :D Onhan tämä ostettava, jotta ko. lafka sais rahaa pelin kehittämiseen... Ehkäpä ensi vuonna saataisiin paranneltu versio jossa tiet olisi realistusempia.

Edit: Ainiin, Richard Burns Rallya unohdin kehua. Siinä on kyllä peli jota jaksaa vieläkin pelata
ja vaudin tuntu on aikakauteen nähden huippua. Grafiikkaakaan ei kerkeä juuri katsomaan :D
Pelimoottori ja fysiikat olisi valmiina, ei puuttuisi kuin grafiikat ja uudet ek:t
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Edit: Ainiin, Richard Burns Rallya unohdin kehua. Siinä on kyllä peli jota jaksaa vieläkin pelata
ja vaudin tuntu on aikakauteen nähden huippua. Grafiikkaakaan ei kerkeä juuri katsomaan :D
Pelimoottori ja fysiikat olisi valmiina, ei puuttuisi kuin grafiikat ja uudet ek:t

Olen täysin samaa mieltä.
Viime viikolla viimeksi pelasin.
 
Vastaus: WRC [PS3 Hype]

Toivon hartaasti kyllä että olisi ajotuntuma kunnossa. Edelleen noi Ek:t näyttää kyllä melko lentokentiltä ja ihmetyttää miksi Suomen rallin vaikeustaso on 2/5 :D
Ainakin viimeisimmässä WRC:ssä oli Suomen rallin vaikeustaso 1/3 muistaakseni. En tiedä miksi se sitten perinteisesti on arvioitu niin helpoksi näissä peleissä.
 
Ylös Bottom