Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WRC4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lince
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WRC4

Tämmöinen nopea kysymys:

Että onkos noilla promo ja kaupasta ostetulla versiolla minkäänlaisia eroja muuta kun, että promossa ei toimi nettipeli?

Tulipahan tämäkin peli sitten hankittua. On tullut jo vähän testailtua ja yllätyin kyllä aika positiivisesti. Aiemmin olen WRC 1 ja WRC 2 pelejä kokeillut, mutta kolmonen jäi välistä. Kyllähän tämä niistä ajoista on kehittynyt eteenpäin paljon, grafiikka on ylllättävänkin hyvää ja ohjaustuntuma on padilla ihan kohtuullinen.

jussi28 sanoi:

Mutta joo. Tähän se sitten tyssääkin. Punainen MOMO toimii hyvin vai? No, kyllähän sillä nyt ajelee, että auto kääntyilee jne.

Et sinä ole muuten huomannut sitä, että kun käännät rattia yli puolen välin niin yhtäkkiä auto kääntyykin enemmän ja sitä ollaan poikittain tiellä? Eli ratti reagoi ihan normaalisti vähän yli puolenvälin, mutta sitten sen herkkyys muuttuu ja tästä seurauksena aika useasti -> auto poikittain tiellä.

Olen kyllä kokeillut muuttaa sitä ohjaimen herkkyys astetta "slow", "medium", "fast" mutta sama ongelma säilyy.

No mutta onneksi tuota pelailee tuolla padillakin ihan kohtuullisesti. Ei kenelläkään Driving Force Pro ratin omistajalla kyseistä ongelmaa ole?

Nupe_31 sanoi:
Ei kenelläkään Driving Force Pro ratin omistajalla kyseistä ongelmaa ole?

Ei ole, mulla ainakin se kääntösäde loppuu tuon pelin kanssa juuri siihen puoleenväliin. En nyt muista pystyikö sitä edes säätämään isommaksi. Rattihan sitä kyllä tukee, pelistä en tiedä.

Manix sanoi:
Ei ole, mulla ainakin se kääntösäde loppuu tuon pelin kanssa juuri siihen puoleenväliin. En nyt muista pystyikö sitä edes säätämään isommaksi. Rattihan sitä kyllä tukee, pelistä en tiedä.

No tuota punaista MOMO:a pystyy kääntämään niin paljon, että kädet menee ristiin. Eli kääntösäde on sama kuin formuloissakin. Mutta ratti reagoi paljon herkemmin juuri ennen kääntösäteen loppumista ja tästä johtuu tietenkin se että auto menee hyvin äkkiä poikittain.

Sulla siis se ratti pelaa koko kääntösäteen aikana ihan tasaseen ettei loppua kohden siinä herkkyydessä ole eroa?

Ei sulla jussi28 tai jollain muulla kuka on tuota peliä punaisella MOMO:lla kokeillut, niin ole kyseistä ongelmaa esiintynyt?

Nupe_31 sanoi:
Tämmöinen nopea kysymys:

Että onkos noilla promo ja kaupasta ostetulla versiolla minkäänlaisia eroja muuta kun, että promossa ei toimi nettipeli?
promossa toimii nettipeli :cool:

Helvetin hyvältähän WRC4 vaikuttaa,mutta jotain uramuotoo jää kaipaamaan.En omista peliä (ainakaan vielä),mutta V-Rally kolmosessa on kyllä addiktoiva uramuoto.

Viime päivinä online puolella on ollut ongelmia. Elikä jos meneet pelaamaan online niin on lähes mahdotonta pelata muokattua versiota (Missä kerätään global pisteitä). En tiedä mistä johtuu, mutta kukaan ei pysty tekemään ''servua''. Oli jo puhetta playstasion virallisil foorumeilla tästä ongelmansta ja näyttää siltä ettei mitään saada aikaa. Koska se sitten korjataan (toivottavasti korjataan, online peli on oikeastaa aika iso plussa wrc4) on vain ajan kysymys.

Mutta muuten peli skolaa hyvin, ite aloin ajelee tuota mestaruutta kun onlinessa ei pysty pelailemaan. :p

käkikotka sanoi:
Helvetin hyvältähän WRC4 vaikuttaa,mutta jotain uramuotoo jää kaipaamaan.En omista peliä (ainakaan vielä),mutta V-Rally kolmosessa on kyllä addiktoiva uramuoto.

Juu sama täällä, itsekin kaipaisin jonkin muotoista uramoodia tuohon peliin. Voi käydä tylsäksi pitemmän päälle tahkota 2004 kautta. No mutta ehkä sitten WRC 5:ssa :cool:

Kyllä tuo peli kannattaa hankkia, jos vaan rallipeleistä tykkää eikä halua mitään täysveristä simulaatiota tyyliin Richard Burns Rally. Hauskaa tämän pelin kanssa kyllä on, vaikka ei mikään simu olekaan! :)

Itseasiassa Richard Burns Rallyt on just niitä mitä en siedä.Varmasti alan ammattilaisille tyydyttäviä,mutta tämmöselle puukädelle kuin minä täyttä tuskaa.

käkikotka sanoi:
Itseasiassa Richard Burns Rallyt on just niitä mitä en siedä.Varmasti alan ammattilaisille tyydyttäviä,mutta tämmöselle puukädelle kuin minä täyttä tuskaa.

Heh, no sitten WRC 4 taitaa olla sinulle juuri se oikea peli ;)
Cilin Colineihin en suosittelisi koskemaan pitkällä tikullakaan. WRC 4 on varmasti parempi vaihtoehto jos hakee arcade rallia.

Itsellänikin tuo RBR oli, mutta jotenkin se oli kuitenkin liian realistinen peli, vaikka ajot sujuikin siinä ihan hyvin ratin kanssa. Siinä sai vaan koko ajan olla 110% keskittynyt, ettei pientäkään virhettä tulisi ja oltaisi sen seurauksena metsän puolella.

Juuh onlinessa kaikki hyvin taas ja suomalaisia näyttää olevan paljon mukana

Tosin korjauksen jälkee itellä tuntuu olevan ongelmia ajamisen kanssa. Tuntuu että auto olisi hidastunu? Ennen ku online ''kaatu'' niin titteli oli expertti ja kaara kulki mahtavasti.
Tossa aloin taas pelailemaan ja huomasin iloikseni että tittelihän on vaihtunut mestariksi (ranking oli pysynyt samana)

noh, menin sitten heti Finland SSS ja heti ekassa väliajassa katoin että mitäs perhanaa (väliaika näytti punaista) , aloitin uudelleen ja sama juttu

Siinä sitten pelailin sitä ja en saanu parempaa aikaa ku 56:00+ (Finland SSS)
Ennen korjauksia ei ollut mitään vaikeuksii saada Suomi SSS 54:?? aikaa (oonhan ranking 2 suomi SSS). Menin sitten muihin maihin pelailemaan ja mitäs, eihän se kulje enään missää maassa entisee tapaa

onkos muilla mitää vastaavaa? Onko ne autot hidastunut vai minä huonontunut 7 päivä aikana

Bugi Online:ssa

[FIN]Scorpion sanoi:
noh, menin sitten heti Finland SSS ja heti ekassa väliajassa katoin että mitäs perhanaa (väliaika näytti punaista) , aloitin uudelleen ja sama juttu

Siinä sitten pelailin sitä ja en saanu parempaa aikaa ku 56:00+ (Finland SSS)
Ennen korjauksia ei ollut mitään vaikeuksii saada Suomi SSS 54:?? aikaa (oonhan ranking 2 suomi SSS). Menin sitten muihin maihin pelailemaan ja mitäs, eihän se kulje enään missää maassa entisee tapaa

onkos muilla mitää vastaavaa? Onko ne autot hidastunut vai minä huonontunut 7 päivä aikana

Nonii, tämä onkin outo juttu. Itsekin sitä jonkun aikaa sitten ihmettelin ja aikani pähkäiltyä oivalsin. Pelissähän on 4 eri tasoista wrc-autoa: normaali, evo1, evo2, evo3. Noh, Evolutionin poijjat on vissiin päästäneet peliin sellaisen bugin, että extreme-autoissakin on itse asiassa 4 eri versiota. Miten tämä sitten toimii: esim. kun olet ajanut kisan vaikkapa perus-wrc-autolla ja seuraavaan menet extreme-autolla, niin jostain syystä sinulla on käytössä "perus-extreme-auto", jos taas olet viimeksi ajanut evo3-wrc:llä ja ajat sitten extreme-autolla niin sinulla on käytössä "evo3-extreme"!!! Uskomatonta, mutta totta. Ilmeisesti näin on myös 1600-luokassa, en ole niin paljon niillä ajanut, että oisin hoksannut...Eli, oli kisa mikä hyvänsä missä luokassa tahansa niin kannattaa käydä aina ensin valitsemassa autoksi evo3-wrc vaikkapa sellaisessa kisassa jossa auto-luokka on avoin. Riittää kun liityt peliin ja valitset evo3-auton ja palaat kisaan mihin olit menossa. Ja tämä evo3-auto säilyy sinulla niin kauan, kunnes käyt kisassa, jossa ei voi valita evo-3 wrc:tä....Toivottavasti tästä on apua.

Moderaattorit: Tämä viesti kannattais varmaan laittaa pysyväksi johonkin, että kaikki sen huomaisivat.

Jooh vai semmosta, noh kun seuraavan kerran jaksan raahautua peliin niin pitääpä kokeilla. Onpahan Nakkeki näköjään pyyhältänyt ohi Suomi SSS stagel :p Kun alkaa toi auto kulkee niin eiköhän seki aika ole historiaa muutama päivä sisällä. (Toivotaan niin)

Mutta mutta kiitoksia, jos tuossa oli tosiaan vika ni sittenhän pitäis autojen alkaa taas kulkemaan piakkoin :cool:

Central Station järjestänyt kilpailun jossa palkintona WRC4 peli Marcus Grönholmin nimmarilla varustettuna + Peugeot pienoismalli !.....kilpailu käydään 23.3 ja ilmoittautumisia otetaan vastaan Central Stationissa 18.3 saakka. ONNEA MUKAAN MENEVILLE Grönholmeille :)

Pako sanoi:
Central Station järjestänyt kilpailun jossa palkintona WRC4 peli Marcus Grönholmin nimmarilla varustettuna + Peugeot pienoismalli !

Joo mä menin jo heti ilmoittautumaa sinne :D siit on jo sen verran aikaa et mietityttää miten mä voin tietää et ilmotus on menny perille :o ku siinä sanotaa et saan jonku viestin tai jotai ku mut on ''hyväksytty'', niin mihin mä sen saan :confused:

Mäkin kävin ilmottautumassa siihen :D Mut hyvä kun ei tiedä mihin se ilmotus tulee onko mut siihen hyväksytty :confused:

zetor sanoi:
Mäkin kävin ilmottautumassa siihen :D Mut hyvä kun ei tiedä mihin se ilmotus tulee onko mut siihen hyväksytty :confused:
yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeän :rolleyes:

Pako sanoi:
yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeän :rolleyes:

no anteeks et ollaa tämmösii norboi :( mut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle :o

[FIN]Scorpion sanoi:
no anteeks et ollaa tämmösii norboi :( mut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle :o
onko tullut vahvistusta s-postilla kisaan pääsystä??....tänään kuulemma postasivat niitä :)

Ylös Bottom