Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jussi28 sanoi:Hyvin toimii.
Nupe_31 sanoi:Ei kenelläkään Driving Force Pro ratin omistajalla kyseistä ongelmaa ole?
Manix sanoi:Ei ole, mulla ainakin se kääntösäde loppuu tuon pelin kanssa juuri siihen puoleenväliin. En nyt muista pystyikö sitä edes säätämään isommaksi. Rattihan sitä kyllä tukee, pelistä en tiedä.
promossa toimii nettipeliNupe_31 sanoi:Tämmöinen nopea kysymys:
Että onkos noilla promo ja kaupasta ostetulla versiolla minkäänlaisia eroja muuta kun, että promossa ei toimi nettipeli?
Pako sanoi:promossa toimii nettipeli
käkikotka sanoi:Helvetin hyvältähän WRC4 vaikuttaa,mutta jotain uramuotoo jää kaipaamaan.En omista peliä (ainakaan vielä),mutta V-Rally kolmosessa on kyllä addiktoiva uramuoto.
käkikotka sanoi:Itseasiassa Richard Burns Rallyt on just niitä mitä en siedä.Varmasti alan ammattilaisille tyydyttäviä,mutta tämmöselle puukädelle kuin minä täyttä tuskaa.
[FIN]Scorpion sanoi:noh, menin sitten heti Finland SSS ja heti ekassa väliajassa katoin että mitäs perhanaa (väliaika näytti punaista) , aloitin uudelleen ja sama juttu
Siinä sitten pelailin sitä ja en saanu parempaa aikaa ku 56:00+ (Finland SSS)
Ennen korjauksia ei ollut mitään vaikeuksii saada Suomi SSS 54:?? aikaa (oonhan ranking 2 suomi SSS). Menin sitten muihin maihin pelailemaan ja mitäs, eihän se kulje enään missää maassa entisee tapaa
onkos muilla mitää vastaavaa? Onko ne autot hidastunut vai minä huonontunut 7 päivä aikana
Pako sanoi:Central Station järjestänyt kilpailun jossa palkintona WRC4 peli Marcus Grönholmin nimmarilla varustettuna + Peugeot pienoismalli !
yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeänzetor sanoi:Mäkin kävin ilmottautumassa siihen Mut hyvä kun ei tiedä mihin se ilmotus tulee onko mut siihen hyväksytty
Pako sanoi:yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeän
onko tullut vahvistusta s-postilla kisaan pääsystä??....tänään kuulemma postasivat niitä[FIN]Scorpion sanoi:no anteeks et ollaa tämmösii norboi mut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle