Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jussi28 sanoi:Hyvin toimii.
Nupe_31 sanoi:Ei kenelläkään Driving Force Pro ratin omistajalla kyseistä ongelmaa ole?
Manix sanoi:Ei ole, mulla ainakin se kääntösäde loppuu tuon pelin kanssa juuri siihen puoleenväliin. En nyt muista pystyikö sitä edes säätämään isommaksi. Rattihan sitä kyllä tukee, pelistä en tiedä.
promossa toimii nettipeliNupe_31 sanoi:Tämmöinen nopea kysymys:
Että onkos noilla promo ja kaupasta ostetulla versiolla minkäänlaisia eroja muuta kun, että promossa ei toimi nettipeli?

Pako sanoi:promossa toimii nettipeli

käkikotka sanoi:Helvetin hyvältähän WRC4 vaikuttaa,mutta jotain uramuotoo jää kaipaamaan.En omista peliä (ainakaan vielä),mutta V-Rally kolmosessa on kyllä addiktoiva uramuoto.

käkikotka sanoi:Itseasiassa Richard Burns Rallyt on just niitä mitä en siedä.Varmasti alan ammattilaisille tyydyttäviä,mutta tämmöselle puukädelle kuin minä täyttä tuskaa.

[FIN]Scorpion sanoi:noh, menin sitten heti Finland SSS ja heti ekassa väliajassa katoin että mitäs perhanaa (väliaika näytti punaista) , aloitin uudelleen ja sama juttu
Siinä sitten pelailin sitä ja en saanu parempaa aikaa ku 56:00+ (Finland SSS)
Ennen korjauksia ei ollut mitään vaikeuksii saada Suomi SSS 54:?? aikaa (oonhan ranking 2 suomi SSS). Menin sitten muihin maihin pelailemaan ja mitäs, eihän se kulje enään missää maassa entisee tapaa
onkos muilla mitää vastaavaa? Onko ne autot hidastunut vai minä huonontunut 7 päivä aikana
 Kun alkaa toi auto kulkee niin eiköhän seki aika ole historiaa muutama päivä sisällä. (Toivotaan niin)
  Kun alkaa toi auto kulkee niin eiköhän seki aika ole historiaa muutama päivä sisällä. (Toivotaan niin)

Pako sanoi:Central Station järjestänyt kilpailun jossa palkintona WRC4 peli Marcus Grönholmin nimmarilla varustettuna + Peugeot pienoismalli !
 siit on jo sen verran aikaa et mietityttää miten mä voin tietää et ilmotus on menny perille
  siit on jo sen verran aikaa et mietityttää miten mä voin tietää et ilmotus on menny perille   ku siinä sanotaa et saan jonku viestin tai jotai ku mut on ''hyväksytty'', niin mihin mä sen saan
  ku siinä sanotaa et saan jonku viestin tai jotai ku mut on ''hyväksytty'', niin mihin mä sen saan  
yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeänzetor sanoi:Mäkin kävin ilmottautumassa siihenMut hyvä kun ei tiedä mihin se ilmotus tulee onko mut siihen hyväksytty

Pako sanoi:yritän löytää vastauksen teille tänä iltana...jos GT4 kerkeän
 mut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle
 mut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle  
onko tullut vahvistusta s-postilla kisaan pääsystä??....tänään kuulemma postasivat niitä[FIN]Scorpion sanoi:no anteeks et ollaa tämmösii norboimut ekaa kertaa ilmottaudun CS:s järjestämää kisaa ni en paljoa tiedä noista asioista. En paljoa tuolla central stationis pyöri joten on vähä outo paikka meikäläiselle