Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wreckfest (entinen Next Car Game)

Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Kyllä tämän on pakko tulla tänä vuonna, ei tätä ihan loputtomiin pysty tekemään:)
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Kyllä tämän on pakko tulla tänä vuonna, ei tätä ihan loputtomiin pysty tekemään:)

Joo sais pikkuhiljaa tulla että pääsis konsolillakin pelaamaan. PC versiota kokeilin eilen ja onhan siihen vähän tullut parannuksia, ainakin pari rataa lisää. Mutta kyllä hidasta on. Ajomallinnus ei kyllä mielestäni ole parin vuoden takaisella tasolla jolloin Muro porukan kanssa tätä usein ajeltiin.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

No kyllä se nyt aika lähellä sitä on kiitos paremman moottori käyttätymisen ja vedon mallinnus oli parempi. Sehän ei silloin aikoinaan ollut ihan niin realistinen ajomallinnus, mutta oli toimiva ja todella hauska. Nyt ollaan taas lähellä sitä, mutta lisäksi pitää vähän enemmän hallita autoa.

Vanhalla ajomallilla olisi kyllä mielestäni pärjännyt hyvin ja samalla ei olisi uuden fysiikkamallimuksen tekemiseen mennyt vuoden verran.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Konsoliversiot tullaan julkaisemaan ilmeisesti tarkoituksella keskeneräisenä tänä keväänä.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

PC-versioon tuli uusi päivitys. Kyllä se aika varmalta alkaa näyttämään että, vielä tämän vuoden puolella julkaistaan, ainakin PC:lle.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Osa pelaajista on myös maksanut Xbox One pelin :rolleyes:
Odottelu jatkuu siis.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Osa pelaajista on myös maksanut Xbox One pelin :rolleyes:
Odottelu jatkuu siis.

Juu toden totta näinhän se oli :) Jännityksellä odotellaan saako jo sijoitetuille rahoille vastinetta. Muistaako kukaan paljon se peli maksoi? Miten mulla on mielikuva, että olisin sijoittanut 19,90€ ja sillä saisi pääsyn betaan sekä itse pelin. Vai oliko peräti 39,90€....
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)

Juu toden totta näinhän se oli :) Jännityksellä odotellaan saako jo sijoitetuille rahoille vastinetta. Muistaako kukaan paljon se peli maksoi? Miten mulla on mielikuva, että olisin sijoittanut 19,90€ ja sillä saisi pääsyn betaan sekä itse pelin. Vai oliko peräti 39,90€....

No perhana niin panostin minäkin vaikka ei pitänyt. Laitoin sen 20 taalan paketin ja ootellaan että pääsee jossain vaiheessa betaa testaamaan :)

Tuossa vaiheessa taisi olla -50 % kamppis menossa, itse laitoin 25 taalaa.
 
Sieltä se on tulossa. Nyt alkaa kunnolla konsoliversioiden kehitys, kun PC versio alkaa olla pakettissa.

Katso käyttäjän @bugbeargames twiitti:
 
PC julkaisu kuluvan kuun 14 päivä ja konsoli pelaajien kannattaa katseet suunnata marraskuun 20 kohdille.

 
Oon testaillut PC-versiota jonkun verran, hyvän pelin ne on saanut aikaiseksi. Monia varmaan kiinnostaa että onko tämän ajomalli arcade vai simulaatio, simulaation puolelle kallistuu aika reilusti, ei mikään hardcore kuitenkaan. Nettipeli on se missä tämä peli loistaa, yksinpelikin vaikuttaa ihan hyvältä.

Sen verran hyvin pyörii PC:llä, että vois olettaa konsoliversioiden olevan 60fps, ainakin Pro:lla ja X.
Jos käännös onnistuu teknisesti, niin kyllä tästä vähintään jonkunlainen kulttihitti konsoleilla tulee, tämän tyyppistä peliä on kaivattu pitkään.

Siinä simuttelijan arvostelu


Kyllähän tämän trailerikin on yks vuoden parhaista, sopii kuin nyrkki silmään :)
 
Viimeksi muokattu:
Pitänyt tästä nyt muutaman kuukauden taukoa, kun odottelin pelin kokoversiota.

Optimointia on tehty vielä lisää, peli pyörii nyt itselläni ihan ongelmitta 60fps vähän vanhemmallakin raudalla. Pelaaminen ollut toistaiseksi todella hauskaa ja ihan hyviä kisojakin ollut välillä.

Uramuoto etenee aika vauhdilla. Kolmipyöräisellä pakettiautolla 23 linja-auton joukossa selviytyminen ovaaliradalla on varmaan ollut hauskinta ja jännittävintä mitä olen ajopeleissä ikinä kokenut. Toivottavasti tuosta bussikisasta ei ikinä tehdä mitään VR-versiota, moni varmasti halvaantuisi kauhusta :D

Hemmetin hyvältä peli vaikuttaa nyt Early Access vaiheen jälkeen ja ei pelin kehitys tähän vielä loppunut, vaikka 1.0 versio julkaistiin. Steam-saavutuksia itse odotan vielä lisättäväksi peliin.
 
Oon pelannu tätä nyt vähän enemmän PC:llä ratilla ja kyllä tämä hyvä on. Ajomalli toimii ja se on hauska, ehkä hieman liian anteeksiantava, mutta kyllä se toimii.

Jos tätä vertaa nykyisiin rälläyspeleihin niin ollaan ihan eri tasolla, tämä on oikeasti todella laadukas, metacritics 83 kertoo myös siitä.
Kunhan konsolikäännös onnistuu, niin hyvän äärellä ollaan!
 
Viimeksi muokattu:
Videoiden perusteella vaikuttaa hyvin tehdyltä ja ennen kaikkea kiinnostavalta autopeliltä. Tässä onkin ehtinyt vierähtää kaksi konsolisukupolvea, kun olen viimeksi pitänyt autopeleistä. VR-tuki olisi kyllä kova juttu. Jopa siinä määrin että tämä mahdollisesti pistäisi meikäläisen ostamaan Vive/PSVR -kypärän.
 
Vastaus: Wreckfest (entinen Next Car Game)



No perhana niin panostin minäkin vaikka ei pitänyt. Laitoin sen 20 taalan paketin ja ootellaan että pääsee jossain vaiheessa betaa testaamaan :)

Pari vuotta sitten tuli laitettua tähän rahaa kiinni. Onko kellään tietoa, miten ottavat huomioon tuon kun peli ilmestyy PS4:lle?
 
Pari vuotta sitten tuli laitettua tähän rahaa kiinni. Onko kellään tietoa, miten ottavat huomioon tuon kun peli ilmestyy PS4:lle?

Kesäkuussa oli joku kysynyt asiasta pelin foorumilla.
Bought the game 1-5-2017, (Wreckfest PS4: Full-Time Wrecker x 1 @ $24.99) still didnt receive a key. So when do I get it? Is there allready beta for Wreckfest PS4? Very curious.
You'll get the key once it releases in mid-November.
http://community.bugbeargames.com/index.php/topic,9199.msg107404.html#msg107404
 
Ylös Bottom