Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrestlemania XXI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

NviperO

KonsoliFIN Alumni
Newsflash:
THQ julkisti tietoja tulevista painipeleistään, joista Xbox-pelaajien kannalta mielenkiintoisin koski WWE Wrestlemania -lisenssin siirtymistä GameCubelta Xbox-puolelle. Wrestlemania XXI:n kehityksestä vastaa myös painipelienpuolella debyyttinsä tekevä Studio Gigante, joka on aiemmin tehnyt keskinkertaisen Tao Feng: Fist of the Lotus -tappelupelin. Peli tulee yksinoikeudella Xboxille.

Aiemminhan Xboxilla on julkaistu kaksikin WWE Raw -sarjan peliä. Nyt THQ kuitenkin naittaa sen yhteen Smackdown -sarjansa kanssa tulevassa julkaisussa WWE Smackdown! vs. Raw. Yuke'sin kehittämästä pelistä ei paljoa kerrota, mutta lisätietoja saataneen E3-messuilla.

Xboxin painipuolelle uusia tuulia. Olisiko pitänyt pysyä Raw:ssa vai miellyttääkö Wreslemania enemmän? Miten onnistuu ex-Mortal Kombat äijät Studio Gigantella painipelin tekemisessä? Tao Feng ei todellakaan ollut sitä mitä siltä odotettiin. Mitä paljastuu E3-messuilla, saadaanko nyt Live-tukea peliin?

Tuleekohan WWE Smackdown! vs. Raw Xboxille? Toivoa sopii, mutta tuskin, yleensähän THQ on pitänyt sitä "yksi paini per konsoli" -linjaansa.
 
Uusille yrityksille on aina tilaa, mutta Wrestlemania on aika suppea "aihealue" tehdä peliä, RAW'ssa sentään oli jonkinlainen uramoodi. Wrestlemaniassa on ollut vain tehtäviä. Live-tuki paikkailisi tosin muutamia aukkoja, mutta jos tämä taas tarkoittaa sitä, että peli ratsastaa Live-tuen avulla, en halua nähdäkään tätä tekelettä.

Raw - Anchor inc + Yukes = Laadukasta show-painia myös Xboxille. Jos - ja todellakin toivon - he käyttävät SD! vs. Rawissa SmackDownien pelimoottoria, saa Xbox vihdoinkin parasta A-luokan show-viihdettä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Uusille yrityksille on aina tilaa, mutta Wrestlemania on aika suppea "aihealue" tehdä peliä, RAW'ssa sentään oli jonkinlainen uramoodi. Wrestlemaniassa on ollut vain tehtäviä. Live-tuki paikkailisi tosin muutamia aukkoja, mutta jos tämä taas tarkoittaa sitä, että peli ratsastaa Live-tuen avulla, en halua nähdäkään tätä tekelettä.

Raw - Anchor inc + Yukes = Laadukasta show-painia myös Xboxille. Jos - ja todellakin toivon - he käyttävät SD! vs. Rawissa SmackDownien pelimoottoria, saa Xbox vihdoinkin parasta A-luokan show-viihdettä.

Jonkinnäköinen Road to Wrestlemania vois olla ihan kiva... Mitä toivoisin peliltä olisi:
Painijat puhuisivat omalla äänellään
Sidontoihin voisi mennä väliin
Kaikki mahdolliset painijat mukana
Monipuolisuutta taisteluun (tähän astisissa on matsit olleet niin samanlaisia)
Aseisiin tehoa
HIAC:tä ja vastaavia pitäisi enemmän pystyä käyttää hyväkseen
Royal Rumblessa voisi olla painijoita enemmän kehässä samaan aikaan
Painin kolmiulotteisuutta käytettäisiin paremmin hyväkseen
Uramoodi saisi olla monipuolisempi, juonikuviot parempia jne.
Uramoodissa pitäisi saada vaikuttaa enemmän tapahtumiin
PPV main eventtiin olisi vaikeampi päästä

Sellainen "luovutus nappi" olisi kiva. Eli jos vaikka Benoit vääntää Crossfacea, niin voisi pyristellä vastaan rämpyttämällä ja jos ei millään halua luovuttaa niin painija loukkaantuisi ja joutuisi sivuun. Takaisin tullessa joutuisi taas taistelemaan tiensä huipulle aina heatista/velocitystä tai vaikka Ohio Valleysta asti.
Painiin lisää realisuutta ja monipuolisemmat animaatiot.

Siinä nyt oli muutamia toivomuksia, mutta en usko että pelit kehittyvät noin hurjasti.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Toivoa sopii että XBox saisi viimeinkin säällisen painipelin. En viitsinyt edes RAW:eihin koskea. Mutta odotukset ovat suuret, sillä tahdon päästä hakkaamaan kavereita tuolilla päähän. :p
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Itellä huvittais sellanen, että kun vastustaja (sd: hctp, raw 2) on hakattu punasille/danger, niin se pysyisi kauemmin maassa kuin sen 3 sekuntia. Aina kun käy maassa makaavan päälle, niin se torjuu sen toisen tai kolmannen hyökkäyksen ja nousee ylös. Miksei se pysy maassa kauempaa kuin alle 10 sek, vaikka kuinka pieksäisi? Myös sen punasille/dangerille menon myötä voisi vastustaja kaatua sitä helpommin mitä vähemmän energiaa sillä on. Ja Suojaus kans ihmetyttää. esim ihan rusinaksi hakattu suojaa sittenkin sen lyönnin ja ottaa ihmeellisen voiton. Suojauksen tasoa voisi kans laskea mitä heikommassa kunnossa on. Eipä ole ollut muuta valittamista yleensäkään, kuin tuo puolustus ja hullu hakkaaminen ilman tulosta.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Unreal-Hawk sanoi:
Raw - Anchor inc + Yukes = Laadukasta show-painia myös Xboxille. Jos - ja todellakin toivon - he käyttävät SD! vs. Rawissa SmackDownien pelimoottoria, saa Xbox vihdoinkin parasta A-luokan show-viihdettä.

Tuo on aivan varmasti pahin painajaiseni. Tuo PS2 paini pelimoottorit ovat olleet jotain niin hirvittäviä tekeleitä että oikein selkäpiitä karmii. Paini on pelinä parhaimmillaan jos se on kaukana arcadesta (smackdown pelithän ovat täyttä arcadea) ja lähempänä simulaatiota. Semmoisia paini pelejä en ole vielä nähnyt joka toimisi noin, esim jos tuolilla osutaan kerran tai kaks niin ei jätkä nouse ku kerran sadasta, ja sekin vain jos otellaan jotain aivan suurinta superstaraa vastaan. Mahdollisuus että vastustaja vahingoittuisi olisi myös mahtava eli aiheutat vastustajalle murtuneen jalan tai vastaavaa niin ei pysyisi enää jaloillaan eikä ottelisi puoleen vuoteen tai silleen.

Aiheeseen liittyvää niin toivon todella studio giganten onnistuvan ja parantavan Raw 2 tyylistä pelimoottoria roimasti, mutta samalla ottaen ison loikan sivuun gc:n wrestlemania peleistä sekä smackdown tekeleistä.

Selveentäkseni Raw 2 oli keskiverto peli ihan hyväkin jos painista tykkää ja peliin tottuu, mutta parempaa olisi pakko saada.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Pelistä näyttää tulevan vihdoinkin tietoa 11.11 jossakin pelilehdessä ainakin näitten sivujen mukaan (Osaako kukaan päätellä kuvista missä lehdessä?)


Toivottavasti siinä sitten olisikin kunnolla jo infoa eikä vain tyyliin "kaksi kuvaa ja tieto että peli myöhästyy puolella vuodella"-infopläjäystä.

Vielä en keksi oikein muuta kommentoitavaa, katsotaan sitten uudestaan kun nuo tiedot on nähty.


Lisäys: Peli onkin jo lisätty THQ:n kotisivuille ja yksi luvatuista ominaisuuksista on xbox live! Livessä pystyy pelaamaan neljän kaverin voimin sekä tekemään oman mestaruusvyön jota pystyy sitten puolustamaan toisia pelaajia vastaan.
http://thq.com/game.asp?1138|52037 -----lisää tietoa tuolta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wrestlemania XXI

IGN:ästä löytyy nyt yli 600 kuvaa suht paljon infoa Previewinä sekä 82 videopätkää!!
http://xbox.ign.com/objects/681/681471.html#previews
Noita kuvia ja videoitahan kokoajan lisätään joten kannattaa katsoa tuota sivua tasaisin väliajoin.
Peli vaikuttaa hyvinki kiinnostavalta vaikuttaa vain siltä että tuo 3 vs 3 muoto ollaan poistettu joka hieman harmittaa..mutta oikeestaan se oli ainaski Raw 2 hyvin sekavaa ja rasittavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wrestlemania XXI

Kerrassaan mahtavia kuvia. Painijoiden hien voi jo melkein haistaa noista kuvista. :D
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Etusivu-uutinen:
Yhdysvaltalainen pelitalo THQ päivitti tietoja tulevasta painipelistään WWE WrestleMania 21. GameCubelta Xboxille lisenssin saaneen pelisarjan uusin versio tarjoaa kaikki sarjasta tutut painitähdet ja nykyjulkaisuihin vakiintuneen mahdollisuuden luoda oma trikoosankari lukuisin eri kehitysoption, otteluasuin ja vapaapainiliikkein tavoittelemaan himoittua raskaan sarjan mestaruusvyötä.

WWE WrestleMania 21 esittää ensimmäistä kertaa genressään Pro reversal system -vastahyökkäysmekanismin, joka reagoi joka ikiseen hyökkäykseen siihen sopivalla torjuntahyökkäyksellä. Lisäksi entistä hienostuneemman motion capture -liikeanimaation luvataan sujuvoittaa entisestään liikkeestä toiseen siirtymistä. Normaalin yksin- ja moninpelin lisäksi tarjotaan maksimissaan neljän pelaajan Xbox Live -verkkomoninpelituki lukuisin ottelutyypein ja tilastoin varustettuna.

Studio Giganten kehittämä, audiovisuaalisesti sliipattu WWE WrestleMania 21 ilmestyy Pohjois-Amerikassa maaliskuun 28. päivä 2005. Euroopanjulkaisun päivämäärää ei ole toistaiseksi vahvistettu.
Television saippuadraamapunnerrus ei itseä juuri lämmitä, mutta mikäli saavat videopelistä toimivan paketin, niin etenkin nelinpelattava samanaikainen Live-ähellys voi olla hyvinkin hubaa.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

ovat näköjään muuttaneet sen kun viime kuussa siellä vielä luki april 2005 :o ,no perkule nyt joutuu vaan odottamaan sitä paljon pidempän :(

edit:tässä linkki kotisivuille http://wrestlemania21thegame.com/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Wrestlemania XXI

Onkos tässä sitten tuota neljän pelaajan "Hot-seat" pelausta. Eli neljä pelaajaa yhdellä boxilla. Mitä nyt netistä luin, niin löysin vain tämän.

"Four-player head-to-head online play with multiple match types and voice chat support."

Olisi hyvin tärkeää minulle ainakin, että pystyisi neljää kaveria pieksämään paikanpäällä, kun ei tuota liveä löydy minulta.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

en tiedä auttaako tämä mutta,tämmöistä löytyi teamxboxin sivuilta..

Wrestlemania 21:

Game Features:
Offline Players: 1-4
System Link: 2-4
Online Multiplayer: 1-4
Live Aware Support
Custom Soundtracks
Xbox Exclusive

eli luulisin että voi 4 pelaajaa pelata samaa-aikaa
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Locku sanoi:
Crap! Taas menin missaamaan jotain. Kiitos nyt tuostakin. Pelin on parasta olla hyvä, kun pitää hirveästi odotuttaa. :mad:

Samalla tavallahan kävi myös Raw 2 kanssa...
Pirusti sitäki odoteltiin ja sit, ku piti ilmestyä ni odoteltiin vähän lisää.
Hype vaan nous mutta ei se peli siitä parantunu.
Suosittelenki pitämään odotukset mahdollisimman alhallaa, ettei tulisi niitä katkeria pettymksiä... :)
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Farm-Boe sanoi:
Samalla tavallahan kävi myös Raw 2 kanssa...
Pirusti sitäki odoteltiin ja sit, ku piti ilmestyä ni odoteltiin vähän lisää.
Hype vaan nous mutta ei se peli siitä parantunu.
Suosittelenki pitämään odotukset mahdollisimman alhallaa, ettei tulisi niitä katkeria pettymksiä... :)

Vaikea pitää odotukset alhaalla, jos sitä kerran hehkutetaan kaikkein parhaimmaksi painipeliksi. Kieltämättä kovat paineet Tao Fengin tekijöillä. :o
 
Ylös Bottom