Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wrestlemania XXI

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Wrestlemania XXI

Painipelien ystävänä kiinnostaisi tietää, onko tästä pelistä mihinkään. Grafiikka näyttää hienolta, mutta entäs se itse peli? Kontrollit, hahmotasapaino, reversalit, yksinpeli? XBOX.ignin sivuilla arvostelija oli antanut 60, kuin taas lukijoiden keskiarvo oli 9.5. Luultavasti pelisarjan aiemmat fanit ovat antaneet pisteitä. Onko tämä peli siis jatkoa Game Cuben Wrestlemanialle, vai onko tämä tavallaan Raw 3 eri nimellä? Cuben Wrestlemaniaa pidin hyvänäkin painipelinä, kun taas Raw 2 oli aikamoinen pettymys, vaikka parannusta ekaan osaan olikin tullut. Itse pelaan mieluiten ps2:n smackdown sarjaa, joka on nykyään wwe - SD vs. Raw. Toikin peli oli tavallaan pettymys, koska niin paljon aiemmista hyvistä uudistuksista oli jätetty pois ja lisätty turhaa paskaa, kuten luokaton ääninäyttely ja online peli. :rolleyes:
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Ablo sanoi:
Mahtaakohan xboxille tulla koskaan edes kohtalaista Wrestlingpeliä.
Ehkä sitten Xbox 360:lle... :rolleyes:

Onhan tuo melkoinen pettymys, pitää nyt harkita uudelleen tuleeko tuota lisättyä hyllyyn vaikka mieli alunperin teki. WM21 oli ja meni, eikä peli selvästikään yllä tapahtuman tasolle, joten...
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Arvasin sen! Tietysti Studio Gigante onnistui munaamaan tuonkin! :rolleyes:
Ei lupaa hyvää, jos tuolla arvostelussakin lukee:

"Yes, believe it or not, there is an Xbox wrestling game that's worse than either WWF Raw or WWE Raw 2."

... :D
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Locku sanoi:
Arvasin sen! Tietysti Studio Gigante onnistui munaamaan tuonkin! :rolleyes:
Ei lupaa hyvää, jos tuolla arvostelussakin lukee:

"Yes, believe it or not, there is an Xbox wrestling game that's worse than either WWF Raw or WWE Raw 2."

... :D
No hyi saatana. Kerran olen kokeillut WWE raw 2:sta. Toiste en halunnut, joten tämä uutukainen on varmasti laatua. :)
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Raw 2 oli mielestäni ihan ok peli mutta varsinkin Gamespotilla ja IGN :äl on Raw pelit ovat saaneet ihmeen hyvät pisteet. Joten mielestäni on turha otaksua peliä heti huonoksi. Saihan esim. Raw 1 paremmat pisteet IGN:äs kuin kakkos osa jos oikein muistan.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Onkos kukaan muuten ostanut/nähnyt kaupassa peliä koska tänäänhän 27.5 kait pitäisi olla sen julkaisupäivä. Onko kellään antaa ensivaikutelmia pelistä ja etenkin nettipelin toimivuudesta?
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Ihan perus shittiähän se oli, kun nopeasti pääsin testaamaan. Parhaimpia ottelumuotoja ei pääse pelaamaan useamman, kuin kahden pelaajan kanssa, kaikilla painijoilla olevat samanlaiset animaatiot ärsyttivät ja ottelutkin voittaa se pelaaja, joka ensimmäinä pääsee niskan päälle. Näin siis moninpelissä, tietokonetta vastaan ei tullut pelattua. Nettipelistäkään ei kokemuksia.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Jaahas näin nopeasti se xboxin 3 painipeli sitten tulikin :o . Jotenkin kylty siihen hypettämiseen miten raw2:sen kanssa kävi :rolleyes: .
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Joo, tuli itsekin tänään peli hankittua lähimmästä Prismasta. Ihan ok:lta vaikuttaa näin parin tunnin pelaamisen jälkeen vaikka toki huonoja puolia on jo löytynyt. Live-peliä yritin pelata mutta en tiedä mistä se johtui kun ehdin aina pelata vain pari sekuntia matsia kunnes toinen pelaaja aina lähti yhtäkkiä pelistä.

Mikäli joku haluaa kokeilla nettipeliä kehnon vastustajan kanssa niin lisätkää vaan Gamertagini friend-listaannne.
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Jooh tuli kans tämä tänään osteltua ja ei tämä nyt niin hirveältä vaikuta mitä on kauhujuttuja lukenut. Taitaa olla euroopan versioon korjailtu joitain pahimpia ongelmia. Ainaskaan ei peli ole minulla vielä jumahtanut kertaakaan eikä replaytkään ole hidastelleet..
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Päivän pelailun aikana kerran on peli jumahtanut matsin jälkeen ja onpa nuo paljon puhutut siniset kulmakarvatkin CAS:ille ilmestyneet :) Itse matsit ovat mielestäni innostavampia pelata kuin Raw 2:ssa. Se kyllä hieman jurppii että se joka ensimmäisenä saa toisen maahan niin yleensä dominoi koko loppu matsin kun oma heppu ei oikeen ehdi missään vaiheessa estämään satelevia iskuja. Veri on ihan mukava lisä, sitä kun olen viimeksi wrestling pelissä nähnyt WCW/nwo Revengessä :)
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Clansman sanoi:
Päivän pelailun aikana kerran on peli jumahtanut matsin jälkeen ja onpa nuo paljon puhutut siniset kulmakarvatkin CAS:ille ilmestyneet :) Itse matsit ovat mielestäni innostavampia pelata kuin Raw 2:ssa. Se kyllä hieman jurppii että se joka ensimmäisenä saa toisen maahan niin yleensä dominoi koko loppu matsin kun oma heppu ei oikeen ehdi missään vaiheessa estämään satelevia iskuja. Veri on ihan mukava lisä, sitä kun olen viimeksi wrestling pelissä nähnyt WCW/nwo Revengessä :)

Videoiden perusteella vaikutti ihan mukavalta peliltä, mutta löytyykö kaikenlaista pientä tekemistä tarpeeksi? Raw2 Alko puuduttaan, koska tuntui kun mitään ei olis enää tehtävissä (Kaikki koettu).

Onko muuten arvostelua tiedossa?
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Slipknot sanoi:
Videoiden perusteella vaikutti ihan mukavalta peliltä, mutta löytyykö kaikenlaista pientä tekemistä tarpeeksi? Raw2 Alko puuduttaan, koska tuntui kun mitään ei olis enää tehtävissä (Kaikki koettu).

hmm, noh saahan tässä ainakin väsätä omia mestaruusvöitä. Kaippa se jaksaa viihdyttää ainakin moninpeleissä jonkin aikaa. Eipä tässä muuten tunnu olevan sen enempää "puuhastelua" kuin Raw 2:ssakaan..
 
Vastaus: Wrestlemania XXI

Nytten sitten pienoisessa painikuumeessa taidan ostaa tämän wrestlemanian.
Olisi kiva tietää miten nuo omat soundtrackit on toteutettu. Eli saako niitä kuunnella pelin aikana?
Muuten videoissa peli näytti hyvältä, mutta onko pelimuotoja suunnilleen samanverran kuin smackdown vs rawissa? Ja onko pelin nopeus nopeampi kuin esim raw2:sesa?

Viimeisenä kysymyksenä.. Tästä ei sitten taida tulla arvostelua tänne xboxfiniin?
 
Ylös Bottom