Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

Mitähän absoluuttista helvettiä, oliks noi ekat bossit joku tutoriaali ku nyt tuntuu et saavutin jonku piikin ja yhtä kidutusta :D En ees bosseis enää ekalla kahella kuolemalla edes yritä lyödä vaa oppia liikkeet/rytmin ja löytää ne ikkunat. Paljon nopeempi tapa saada mahollisuus päästä joskus läpi :D
Mitäs bosseja sulla on nyt ollut?
 
Toi tuolla lutakossa oleva alotti vaikeudet, tai sit peli olettaa et oon vetäny hullusti skillejä. TAI sit en vaa osaa :D Mut siitäki vaikeempi tuli vielä, 1-2 "mokaa" ja dead :D
Siis jossain vedessä oleva bossi? Ei nyt kuulosta tutulta. Olenkohan sitten itse vielä siellä ollutkaan? Äsken tapoin ekalla yrityksellä sen bossin, joka kaikenlaisia apulaisia loihti sinne areenalle, heitti kaikenlaisella roinalla ja sitten yritti välillä imuroida minut viereensä, jossa sillä oli jotain tappavaa liejua. Aika ärsyttäviä oli nuo luurangonpuolikkaat, jotka kävivät jalkoihin kiinni, mutta muuten oli kyllä yllättävän helppo vihu. Olisiko ollut nyt viides bossi? Vai miten nämä nyt sitten kuuluukaan laskea?
 
Siis jossain vedessä oleva bossi? Ei nyt kuulosta tutulta. Olenkohan sitten itse vielä siellä ollutkaan? Äsken tapoin ekalla yrityksellä sen bossin, joka kaikenlaisia apulaisia loihti sinne areenalle, heitti kaikenlaisella roinalla ja sitten yritti välillä imuroida minut viereensä, jossa sillä oli jotain tappavaa liejua. Aika ärsyttäviä oli nuo luurangonpuolikkaat, jotka kävivät jalkoihin kiinni, mutta muuten oli kyllä yllättävän helppo vihu. Olisiko ollut nyt viides bossi? Vai miten nämä nyt sitten kuuluukaan laskea?
Joo sellanen matalikko. Tuo imuri bossi meni tosiaan vielä suht mutkitta, mutta ehkä eri pelaajille tosiaan eri bossit on vaikeempia/helppoja ku toisille. Mulle tuottaa vaikeuksia nää ADHD:t missä pitää just oikeella hetkellä väistää kokoajan ja pitäs vielä ehtii lyödäkki johki väliin.
 
.

Ostin muuten riipuksen mikä palauttaa helaa, kun tappaa vihollisia ja se on kyllä aika op näiden alueiden tutkimiseen. Ei ole meinaan mikään marginaalinen määrä minkä se palauttaa, ainakaan verrattuna vastaaviin mitä muissa peleissä on.
mistäs tuollaisen saa?
 
Joo sellanen matalikko. Tuo imuri bossi meni tosiaan vielä suht mutkitta, mutta ehkä eri pelaajille tosiaan eri bossit on vaikeempia/helppoja ku toisille. Mulle tuottaa vaikeuksia nää ADHD:t missä pitää just oikeella hetkellä väistää kokoajan ja pitäs vielä ehtii lyödäkki johki väliin.

Se metsässä oleva? Kerran kävin sellaista kokeileen ja päätin säästää tuonnemmaksi. Aivan järjetön määrä tutkittavaa ollut sen ensimmäisen alueen jälkeen eikä loppua näy. Tuo on toistaiseksi ainoa bossi minkä olen edes löytänyt näistä toisesta ja kolmannesta alueesta, ja ties miten paljon tunteja jo takana. Kohta luulis olevan useampiakin bosseja nenän edessä.
 
Huomasin muuten tänään, että olin turhaan antanut bosseille tähän mennessä tasoitusta yhden healthipullon verran. Oli nimittäin jäänyt huomaamatta aarrearkku, jossa oli tarvike, jonka avulla pystyi lisäämään healthipullojen määrää yhdellä. Kolmella pullolla olin siis mennyt, kun neljään olisi ollut jo mahdollisuus alkukenttiä tarkemmin tutkimalla. Tässä pelissä on kyllä todellakin syytä tutkia ympäristöt mahdollisimman tarkasti!
Huomaamatta jäänyt on , laitatko vaikka spoilereihin että mistä löytyy
 
Se metsässä oleva? Kerran kävin sellaista kokeileen ja päätin säästää tuonnemmaksi. Aivan järjetön määrä tutkittavaa ollut sen ensimmäisen alueen jälkeen eikä loppua näy. Tuo on toistaiseksi ainoa bossi minkä olen edes löytänyt näistä toisesta ja kolmannesta alueesta, ja ties miten paljon tunteja jo takana. Kohta luulis olevan useampiakin bosseja nenän edessä.
Nyt en kyllä muista, tässä niin paljon kaikkea, ku tuntuu että joku kovempi rivivihollinenki muodostuu itselle bossiks :D
Niin paljon kyllä tutkittavaa ja helposti eksyy ihan ihme paikkoihin et hetken päästä on iha kujalla et mihi oikeestaa edes pitäs mennä, tässä kyllä on varmaan miljoona missattavaa juttua.
Huomaamatta jäänyt on , laitatko vaikka spoilereihin että mistä löytyy
Eiks tolle ole ihan skill treessa juttu, ku menee siitä pääjutusta suoraan vasemmalle. En lukitse vastausta :D
JA muutenkin noita itemeitä tuntuu olevan hitosti vs siihen että vaan 4 voi quickslottaa. Lähinnä vaan tikari, fire potti ja healtti=)
 
Nyt en kyllä muista, tässä niin paljon kaikkea, ku tuntuu että joku kovempi rivivihollinenki muodostuu itselle bossiks :D
Niin paljon kyllä tutkittavaa ja helposti eksyy ihan ihme paikkoihin et hetken päästä on iha kujalla et mihi oikeestaa edes pitäs mennä, tässä kyllä on varmaan miljoona missattavaa juttua.

Eiks tolle ole ihan skill treessa juttu, ku menee siitä pääjutusta suoraan vasemmalle. En lukitse vastausta :D
JA muutenkin noita itemeitä tuntuu olevan hitosti vs siihen että vaan 4 voi quickslottaa. Lähinnä vaan tikari, fire potti ja healtti=)
Mutta siihen tarvitsee sen Forgotten Rememberancen, että pullojen määrää saa kehitettyä. Se yksi löytyy niin, kun lähtee Lightzen Templen shrineltä takaisin sinne päin, mistä alunperin Lightzen Templeen mentiin. Siellä paluumatkalla kun sitten vaan tarkistaa kaikki luolien onkalot tarkkaan, niin pitäisi tuo arkku pian löytyä, missä on Forgotten Rememberance, mikä siis tarvitaan, jotta siellä skill treessa pystyy sitten pullojen määrää lisäämään.
 
Viimeksi muokattu:
Mutta siihen tarvitsee sen Forgotten Remainsin, että pullojen määrää saa kehitettyä. Se yksi löytyy niin, kun lähtee Lightzen Templen shrineltä takaisin sinne päin, mistä alunperin Lightzen Templeen mentiin. Siellä paluumatkalla kun sitten vaan tarkistaa kaikki luolien onkalot tarkkaan, niin pitäisi tuo arkku pian löytyä, missä on Forgotten Remains, mikä siis tarvitaan, jotta siellä skill treessa pystyy sitten pullojen määrää lisäämään.
Joo tajusin tuon itsekin juuri, löyty tosiaan se arkku sieltä ihan alusta metsäalueelta, en kyllä osais selittää tai tiiä osaisinko sinne edes suoraan ku sellanen sokkelo tää kuitenkin on :D

Taidan resetoida skill treen nyt kun on pieni haju mitä käyttää, mitä tarviin eniten, kun ilmeisesti tuossa ei menetä mitään vaikka osa skill jutuista käyttää juuri noita resursseja.
 
Joo sellanen matalikko. Tuo imuri bossi meni tosiaan vielä suht mutkitta, mutta ehkä eri pelaajille tosiaan eri bossit on vaikeempia/helppoja ku toisille. Mulle tuottaa vaikeuksia nää ADHD:t missä pitää just oikeella hetkellä väistää kokoajan ja pitäs vielä ehtii lyödäkki johki väliin.
Taisinkin sitten heti noiden viestiemme jälkeen päästäkin tuohon ”lutakko”vihuun. Sellainen pirun aggressiivinen naissoturi sellaisessa pienessä matalikossa, johon piti ylempää tiputtautua. Ekalla yrityksellä sain Long Swordilla n. puoleen väliin tuon healthmittarin. Aika huolella tuli kyllä pataan. Varsin vaikealta tuo kyllä vaikutti, mutta katsoin nyt sellaiset armorit päälle, jotka suojaavat meleeiskuilta ja taikuudelta, koska noilla tuo soturi vaikutti damaa tekevän.

Oletan, että tämä on se vihu, josta jotkut sanoivat, että voisi parrya tarvita käyttää, joten laitoin sen nyt tuohon Long Swordiini skilliksi. Ei taida kyllä paljoa auttaa, kun tuossa hetki sitten kokeilin rivivihuja vastaan saada parrya onnistumaan, niin oli kyllä ihan helvetillisen vaikeaa, ja onnistumisprosentti varmaan jotain 10%. Ei tuollaisella parryttamisella kyllä varmaankaan ole mitään jakoa tuota vihua vastaan. Switch Blade-toiminto vaikutti tuohon jonkinlaista damaa tekevän ainakin, mutta liian helpolla saan itseeni osumia. Saas nähdä kuinka tuossa nyt käy - kovin hyvät vibat ei tuosta vihusta kyllä nyt tule.
 
Viimeksi muokattu:
Taisinkin sitten heti noiden viestimme jälkeen päästäkin tuohon ”lutakko”vihuun. Sellainen pirun aggressiivinen naissoturi sellaisessa pienessä matalikossa, johon piti ylempää tiputtautua. Ekalla yrityksellä sain Long Swordilla n. puoleen väliin tuon healthmittarin. Aika huolella tuli kyllä pataan. Varsin vaikealta tuo kyllä vaikutti, mutta katsoin nyt sellaiset armorit päälle, jotka suojaavat meleeiskuilta ja taikuudelta, koska noilla tuo soturi vaikutti damaa tekevän.

Oletan, että tämä on se vihu, josta jotkut sanoivat, että voisi parrya tarvita käyttää, joten laitoin sen nyt tuohon Long Swordiini skilliksi. Ei taida kyllä paljoa auttaa, kum tuossa hetki sitten kokeilin rivivihuja vastaan saada parrya onnistumaan, niin oli kyllä ihan helvetillisen vaikeaa, ja onnistumisprosentti varmaan jotain 10%. Ei tuollaisella parryttamisella kyllä varmaankaan Ile mitäön jakoa tuota vihua vastaan. Switch Blade-toiminto vaikutti tuohon jonkinlaista damaa tekevän ainakin, mutta liian helpolla saan itseeni osumia. Saas nähdä kuinka tuossa nyt käy - kovin hyvät vibat ei tuosta vihusta kyllä nyt tule.
Juu toi on just se. Mä resetoin tossa pisteet ja otin astral bladen ja loitsut käyttöön. Käytin sitä mutanttipapin loitsua, se punainen keihäs.

Tolla setillä ja pisteet yhen käden miekan polussa feathering/magic nodeissa ja vasemman polun taikanodeissa niin oli iha hiton helppo. Vähä väistelee et saa pointseja ja sitte ampuu loitsun. Tota toistelee kunnes kuolee.

Tsekkaa vaiks joku magic build referenssiks.

Ton jälkee ei oo tullu vastaavia bosseja, vaan ne on olleet tosi hyvin balanssis. Ton jälkee myös pääsee tutkii kunnol.ku polku haarautuu ihan hitosti.
 
Piti käydä vaan skillit laittelemassa uusiks mut vähä kurkistin uuteen alueeseen, noh, reilu tunnin päästä onneks pääs takas samaan shrineen shortcutilla :D

Sen shortcutin takana onki sit aukee alue, tietää miten huominen pelaaminen alkaa, heti luulot pois!
 
Juu toi on just se. Mä resetoin tossa pisteet ja otin astral bladen ja loitsut käyttöön. Käytin sitä mutanttipapin loitsua, se punainen keihäs.

Tolla setillä ja pisteet yhen käden miekan polussa feathering/magic nodeissa ja vasemman polun taikanodeissa niin oli iha hiton helppo. Vähä väistelee et saa pointseja ja sitte ampuu loitsun. Tota toistelee kunnes kuolee.

Tsekkaa vaiks joku magic build referenssiks.

Ton jälkee ei oo tullu vastaavia bosseja, vaan ne on olleet tosi hyvin balanssis. Ton jälkee myös pääsee tutkii kunnol.ku polku haarautuu ihan hitosti.
Pari kertaa kokeilin vielä rimpuilla Long Swordilla, mutta tuli vaan pahemmin pataan, joten nöyrryin sitten ensimmäisen kerran respeccaamaan skill pointsit, ja tein sen taikabuildin. Jouduin silläkin muutaman kerran yrittämään, ennen kuin meni. En ollut taikuutta juurikaan tähän mennessä pelissä käyttänyt, joten aikamoista hakuammuntaa oli aluksi. Lisäksi, kun ajoitukseni oli aluksi aika pielessä väistöissä niin kuolin muutaman kerran siinä toisen vaiheen aikana, kun tuo vihu alkaa niitä jotain tuuliloitsujaan spammimaan. Taisi sitten kokonaisuudessa kuudes yritys olla, millä tuo vihu meni, ja olihan hyvät fiilikset kieltämättä! Hiukan tutkin vielä uutta aluetta, ja tosiaan näyttäisikin tutkittavaa riittävän monessa suunnassa. Tämä on kyllä pelaamista niin parhaimmillaan! :) Tänään ei taida ehtiä pelaamaan kuin korkeintaan illalla/yöllä, kun mennään kyläilemään päiväksi muualle.
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai siin jos respeccaa, se on ilmast ja se palauttaa kaikki ase ja manna-materiaalitkin niin saa sitä respeccailla tilanteen mukaan miten haluaa :)

Oon kyllä niin jumalattoman eksynyt. Auennut paljon paikkoja tutkittavaksi. Törkeen iso peli ja tosi hyväs balanssis kaikki ollut.
 
Arvostelun luin ja ei me olla ilmeisesti pelattu samaa peliä ollenkaan :D
Noh, täytyy olla kyllä samaa mieltä tosta hitboxista, sit siihen lisäks joku terävä miekkataika tekee suhun 10% damaa mut joku perus kierrepotku vie melkee koko palkin tyhjäks :D jotkut vastustajien iskut on kyllä vähän liian magneetteja vaikka kuin väistät.

Samaten noi "vihu hyökkää sivusta ja tiputtaa sut maahan =dead" -jutut alkanu toistuu liian usein.
 
En mä ole tässä ehkä 15 tunnin aikana kertaakaan kiinnittänyt huomiota että olis jotenkin rigged toi väistely tai hitboxit, en kertaakaan :Dharvakseltaan tosin tän kirveen kanssa edes joutuu väistelemään mitään iskuja et saattanee johtua siitäkin.

Vihuja on nurkan takana odottamassa kyllä vähintäänkin riittävästi, vähempikin varmasti riittäis :D Dark Soulsit jo aikanaan opetti jatkuvasti varomaan väijytyksiä etten ole sitä sen enempää silti miettinyt.
 
Ylös Bottom