Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Wuchang: Fallen Feathers

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippenator
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kenen neron idea oli keksiä että apulaisen soittaminen sillä hemmetin huilulla tapahtuu vasta siel bossiareenalla? Kestää tunnin kun se puhaltaa siihen huiluun ennen kun se apulainen vihdoin kuulee sun huilutuksen, kaikissa muissa soulseis voit pyytää ne apupieksijät ennen sitä sumuovea. Oon nyt kärsinyt sen taikametsä bossin kanssa (tietäjät tietää) Aivan törkee ärsyttävä spämmäystä tyylii jatkuvasti, sit se apulainen jonka sivutehtävän vartavasten tein tätä bossia varten kun luulin että siitä olis apua, en tiie tuntuu et se ei oikee tee mitää hyödyllistä.

Sit sen bossin selkää sitä voimaksta lyöntiä tuntuu olevan mahdotonta saada ku se koko ajan liitelee jossain ja lentelee ja spämmää. Levu 128 et pitäis kyl sen puolesta riittää mut tuntuu ettei mitää damaa oikee saa tehtyä, ehkä sit pitäisi vaa git gut?

Noh, ei auta muu ku ragee ja uhkailla deletellä ja oppia sen liikkeet, oisko jotain juustoja kellää antaa tän bossin pieksemiseen? :D

Kenen neron idea oli keksiä että apulaisen soittaminen sillä hemmetin huilulla tapahtuu vasta siel bossiareenalla? Kestää tunnin kun se puhaltaa siihen huiluun ennen kun se apulainen vihdoin kuulee sun huilutuksen, kaikissa muissa soulseis voit pyytää ne apupieksijät ennen sitä sumuovea. Oon nyt kärsinyt sen taikametsä bossin kanssa (tietäjät tietää) Aivan törkee ärsyttävä spämmäystä tyylii jatkuvasti, sit se apulainen jonka sivutehtävän vartavasten tein tätä bossia varten kun luulin että siitä olis apua, en tiie tuntuu et se ei oikee tee mitää hyödyllistä.

Sit sen bossin selkää sitä voimaksta lyöntiä tuntuu olevan mahdotonta saada ku se koko ajan liitelee jossain ja lentelee ja spämmää. Levu 128 et pitäis kyl sen puolesta riittää mut tuntuu ettei mitää damaa oikee saa tehtyä, ehkä sit pitäisi vaa git gut?

Noh, ei auta muu ku ragee ja uhkailla deletellä ja oppia sen liikkeet, oisko jotain juustoja kellää antaa tän bossin pieksemiseen? :D
Mulle tuossakin taistelussa oli Ethereal Form se vastaus. Muuta en nyt tähän hätään osaa sanoa. Paitsi sen, että juurikin niitä iskuja selkään piti kai yrittää saada.

Mulle tuossakin taistelussa oli Ethereal Form se vastaus. Muuta en nyt tähän hätään osaa sanoa. Paitsi sen, että juurikin niitä iskuja selkään piti kai yrittää saada.

Joo, ehkä mä jätän ton bossin nyt hetkeks sinne kunnes löydän sen sun kehuman ethernal formin, jotenkin epätoivosta meininkiä nyt. Tänne taikametsään varmaa voi kuitenkin palata vielä? Ainakin varmaa siihen "point of no returnin" asti, mikä se sitten tässä pelissä onkaan, pitää varmaa googlettaa mut en mä vielä ole lähelläkää loppua, uskoisin näin.

Edit:

Tulin tänne huutaa ja juhlii! Menihän se taikametsän bossi, en vaa pystynyt luovuttaa ja odottaa et koska löydän sen ethernal formin. Kyllähä tää meni, näis bosseis soulseis mun suurin ongelma on ehkä se hätäily ja ja päätön huitominen ilman et rauhas ensin opettelee sen liikeet. Apulaisestaki oikeesti hyötyä, ei sen puolee et se nyt damaa tekis mut se just et se häiritsee sen verran et se kääntää selän muhun päin jolloin mä pystyin sit huitoo niitä vaffoja lyöntejä, sit muutama huitasu perään ja toista sama.

Longsword ja leech "neula" sai vähän heloja takas ku pieksi ku ei siinä aina ollut aikaa alkaa juomaan niitä energiajuomia.

Viimeksi muokattu:
Mä en tiie miten hitaasti mä oon tätä pelannut kun vieläkin odotan sitä kuuluisaa lumialue grindi mikälie mestaa mikä ei vieläkää ole tullut vastaan mitä @Ippenator jo mainitsi tyylii 2 viikkoa sitten että "ehkä olet jo semmoseen törmännyt". :D Olin siinä vaiheessa varmaa vielä pisteessä kun hahmo herää ensimmäisen kerran luolasta mistä peli alkaa.

Sit kävin sen suo alueen nyt ilmeisesti kokonaan läpi tai näin olettaisin, pääsin ainakin sinne ovelle asti mistä pääsee takas pakolaisleiriin, sit @Huttu sanoi että "ei oo enää kaukana se hyvä grindi mesta sieltä suolta". Nyt palasin takas tänne lumimestaan kun ajattelin nyt tän koluta seuraavaksi ja oon täs menossa sinne snowpalacee, niin että milloin ja missä mä pääsen vihdoin sinne ultimaattiseen grindimestaan? :rolleyes:

Ei täs sillee enää sinänsä tarvetta olisi mut olis vielä muutamia namuja mitkä haluaisin auki.

Täs on kyl jotenkin tosi hienoja, kauniita vaihtelevia nämä maisemat, olenki pyrkinyt tekemään mahdollisimman vaihtelevasti jos vaan pysty, jätin sen lumimestan tauolle kun sain ne portit auki pieksemällä kiinalaisen pakkasukon, sit kävin taikametsäs ja eilen hieman kärsien kuitenkin sit suht helposti kun malttoi opetella eikä huitoa sen metsäpomon, samalla se auttava npc olikin hieman merkittävämpi homma kun siltä sai melko waffan talismanin.

Teet hyvin paljon enemmän damaa, riskinä se että myös otat. Mutta kun pelityyli on muutenkin "käy päälle ja aggressiivinen" niin olettaisin että semmoselle hyvä. Kokeilen nyt ainakin.

Ei se ole lumialueella vaan Zhenwu temppelissä, refugee leirin jälkeen vähän matkaa vielä. Semmone paikka kuin Zhenwu antechamber. Siitä pitää vielä kiertää sen taakse (ottaa samas sen ethereal formin mukaan ku se siin matkal on) ja sitte pääsee sille grindille. Luulen kyl et sul ei sille tarvetta enää ole :D

Toi antechamber on chapter 3 loppupuolen alueita. Tarina kuljettaa sen läpi muutenki niin ennemmin tai myöhemmin oot siellä.

Meet refugee leiristä main rebel camppii ja sielt zhenwu temppeliin

Viimeksi muokattu:
Ei se ole lumialueella vaan Zhenwu temppelissä, refugee leirin jälkeen vähän matkaa vielä. Semmone paikka kuin Zhenwu antechamber. Siitä pitää vielä kiertää sen taakse (ottaa samas sen ethereal formin mukaan ku se siin matkal on) ja sitte pääsee sille grindille. Luulen kyl et sul ei sille tarvetta enää ole :D

Toi antechamber on chapter 3 loppupuolen alueita. Tarina kuljettaa sen läpi muutenki niin ennemmin tai myöhemmin oot siellä.

Just näin. Tosin tuonne olisi päässyt menemään jo ennen koko viidakkoalaueelle tai edes lumialueelle menemistä, miten itse teinkin aikanaan. Siinä juurikin esimerkki, miten Wuchangissa voi edetä todella erilaisia reittejä. Toki tuo etenemiseni taisi parikin NPC-questia rikkoa, mutta meni peli silti varsin mukavasti siitä eteenpäin. Varsinkin kun tuli sitten Ethereal Form sekä naseva farmaus hoidettua jo aika varhaisessa vaiheessa.

Juu no eilen itseasias pääsinki sinne zhenwu antechamberiin asti mut jätin siihen ja menin lumialueelle, eli lähellä olin jo grindiä ja sitä kuuluisaa ethernal formia ym. Jospa palaan nyt takas sinne zhenwun temppeliin. :rolleyes:
Päivitin viestiä vielä vähän :)
Mut joo mee vaa se lumipalatsi ensin, varaudu kovaan bossitaisteluun, toi chapter 2 loppubossi on semmonen mikä ottaa luulot pois :)
No ny rupes pelottaa :oops: mitä jos kuitenkin nyt meen vielä grindaa kaiken varalta (ihan vähän vaa) ku kerta joku tosi pelottava luulot pois bossi tulossa!

No nyt vihdoin pääsin sinne jo vuos sitten mainitsemaan "zhenwu torille" grindaa, ajastimella nii ehkä riippuu jääkö kerää maahan tippuneita "mansikoita" niin noin 1min20sec kestää se torin putsaus ja käteen vajaat 10k, joku 9700+pennit.

Kyl mä nyt hetken täs ajattelin asua ku näinki pitkään kesti tänne päästä.

No nyt vihdoin pääsin sinne jo vuos sitten mainitsemaan "zhenwu torille" grindaa, ajastimella nii ehkä riippuu jääkö kerää maahan tippuneita "mansikoita" niin noin 1min20sec kestää se torin putsaus ja käteen vajaat 10k, joku 9700+pennit.

Kyl mä nyt hetken täs ajattelin asua ku näinki pitkään kesti tänne päästä.
Itse tein sellaisen kolmen minuutin lenkin sen ”torin” lisäksi sen lähiympäristöönkin, niin sai monipuolisesti niitä ”mansikoitakin”. Sen torin vieressä olevan katoksen alla oleva feathering-noita, vai mikä lie, kannattaa myös tappaa, kun siitä saa kerralla jonkun 4000 rahnaa. Se on helppo tappaa huitomalla piiska-katanalla suoraan sen katoksen aidan läpi, kun eukko yrittää hyökkiä sen aidan läpi pelaajan kimppuun.

Itse tein sellaisen kolmen minuutin lenkin sen ”torin” lisäksi sen lähiympäristöönkin, niin sai monipuolisesti niitä ”mansikoitakin”. Sen torin vieressä olevan katoksen alla oleva feathering-noita, vai mikä lie, kannattaa myös tappaa, kun siitä saa kerralla jonkun 4000 rahnaa. Se on helppo tappaa huitomalla piiska-katanalla suoraan sen katoksen aidan läpi, kun eukko yrittää hyökkiä sen aidan läpi pelaajan kimppuun.

Joo sitä noitaa mä pieksin kerran tai pari mut en nähnyt syytä sen kanssa tapella, mut nyt kerta tos on toi juustosysteemi nii taidan senki ottaa tähän grindii mukaan, siitä tosiaa saa joku 3800 euroa.

Siis onks nyt tullut täs joku hätäinen hotfix ku kesken grindin se kyseinen noitavaris ei siitä saa ku 1130 tjsp, vielä täs tänään aikaisemmin sain joku vajaat 4k, vai mitä ihmettä täs tapahtuu? :oops:

Siis onks nyt tullut täs joku hätäinen hotfix ku kesken grindin se kyseinen noitavaris ei siitä saa ku 1130 tjsp, vielä täs tänään aikaisemmin sain joku vajaat 4k, vai mitä ihmettä täs tapahtuu? :oops:
Mikä sun madness? Noin100% saa hitosti enemmän, sä tapat tuol demoneja ni se laskee hissuksiin ni muista alttaril vaiks ostaa jotai rihkamaa madnessia vastaan ni saat sen ylös taas.

Mikä sun madness? Noin100% saa hitosti enemmän, sä tapat tuol demoneja ni se laskee hissuksiin ni muista alttaril vaiks ostaa jotai rihkamaa madnessia vastaan ni saat sen ylös taas.

Sehä tästä jännän tekeekin, aina madness 100 oon menossa torikierrokselle, kun laskee ostan aina niitä rusinoita että taas täyttyy, silti se noitavaris katolla tiputtaa se 1150tjsp kun vielä eilen ku alotin tän torigrindin tiputti se 3800 tjsp, ei kai täs mitään killukkeita/armoreita ym ole jotka antaa jotain extraa ku näitä täs väli vaihtanut? Käsittääkseni täs on vain tämä madness systeemi mikä tiputtaa enemmän mansikoita jos on 100% ja vähemmän mitä enemmän se laskee.

Edit: Kävin nyt just kokeilee etten ihan omia näe, kyllä 1152 mansikkaa, madness 100%. Enkä ole hullu, vielä eilen jonnin aikaa sai se 3800, ei tää nyt oikeesti haittaa hevon ***** mietin vaa et mitä tapahtui että oliko se vaa joku et tyylii ekat 10 sai jotain korotettua bonusta ja sit laski ns "normiks". Vai tuliko joku hätänen hotfix et porukka nyt saa liikaa liian nopeesti? :D Kyllä tässä silti hyvät määrät saa ja se toriväki on tiputtanut aina sen saman määrän.

Viimeksi muokattu:
Onkoha nyt oikee torikierros kysees? Läheks sä antechamberista takaovesta ulos ja oikeelle? Siit pitäis aueta iso alue missä on oikealla terassialue jossa on se noita jolta saa sen 5k ja sitte siel on kaks isoa lintudemonia tappelemas kahden ison kirvesäijän kans? Tost alueest pelkästää pitäis tulla täydel madnessil joku 20k. Siel peräl on vähä matkan pääs bossi mist tarina menee eteepäin.

Eikä sen kattovariksen pitäny koskaa olla mikää superjuttu. Lähinnä se noita siel terassil plus ne kirvesäijät ja lintudemonit. Niitä porukka nuohoo.

Sehä tästä jännän tekeekin, aina madness 100 oon menossa torikierrokselle, kun laskee ostan aina niitä rusinoita että taas täyttyy, silti se noitavaris katolla tiputtaa se 1150tjsp kun vielä eilen ku alotin tän torigrindin tiputti se 3800 tjsp, ei kai täs mitään killukkeita/armoreita ym ole jotka antaa jotain extraa ku näitä täs väli vaihtanut? Käsittääkseni täs on vain tämä madness systeemi mikä tiputtaa enemmän mansikoita jos on 100% ja vähemmän mitä enemmän se laskee.

Edit: Kävin nyt just kokeilee etten ihan omia näe, kyllä 1152 mansikkaa, madness 100%. Enkä ole hullu, vielä eilen jonnin aikaa sai se 3800, ei tää nyt oikeesti haittaa hevon ***** mietin vaa et mitä tapahtui että oliko se vaa joku et tyylii ekat 10 sai jotain korotettua bonusta ja sit laski ns "normiks". Vai tuliko joku hätänen hotfix et porukka nyt saa liikaa liian nopeesti? :D Kyllä tässä silti hyvät määrät saa ja se toriväki on tiputtanut aina sen saman määrän.
Ei siitä katon variksesta koskaan ole tuon enempää kyllä saanut. Siitä noidasta, joka on sen taisteluaukion laidalla olevan katoksen alla, saa kyllä tuon 3800 rahnaa ja sitten enemmänkin muistaakseni, kunhan madnessit on täpöillä. Se on se feathering-sairautta poteva muija, mutta varsin ihmismäinen vielä. Jotain taikoja muistaakseni yrittää tehdä.

Ei siitä katon variksesta koskaan ole tuon enempää kyllä saanut. Siitä noidasta, joka on sen taisteluaukion laidalla olevan katoksen alla, saa kyllä tuon 3800 rahnaa ja sitten enemmänkin muistaakseni, kunhan madnessit on täpöillä. Se on se feathering-sairautta poteva muija, mutta varsin ihmismäinen vielä. Jotain taikoja muistaakseni yrittää tehdä.

Ok, no mä on piessyt sit jotain ihan väärää kohdetta. :D

Edit: Mä en oikeesti tiie miksmä ajattelin sen katoksen alla olevan noidan olevan se siinä shrinen yläpuolella katolla oleva varisnoita akka ja miksmä ajattelin katon olevan katos? Siis juu, se siinä toisella puolella toria oleva katos missä se noitaämmä on nii kyllä, siitä piiskakatanalla vaa huitoo ku ei se voi asialle mitään, helpot 3800.

Ja vielä toinen edit, se nyt tällä kertaa oikea kohde, ei siitä saa 3800 vaan 5100 "mansikkaa". :oops: Vielä parempi, täähä o ihan ultimaattinen grindaus mesta!

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom