Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE 2K16 - Raise some hell

Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Sellane kymysys olis vielä että, mites sen vastustajan saa nostettua sinne yläköysille?
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Sellane kymysys olis vielä että, mites sen vastustajan saa nostettua sinne yläköysille?

En tiedä kummalla alustalla pelaat, mutta PS4 saa vastustajan yläköydelle, kun laittaa oikean puolen tatin ylös ja alaspäin laittamalla saa vastustajan jaloista roikkumaan pää alaspäin. Ja kannattaa huomata, että tuo nostaminen ei onnistu, jos vastassa on joku painava painija ja itse käytät pienikokoista painijaa.
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

En tiedä kummalla alustalla pelaat, mutta PS4 saa vastustajan yläköydelle, kun laittaa oikean puolen tatin ylös ja alaspäin laittamalla saa vastustajan jaloista roikkumaan pää alaspäin. Ja kannattaa huomata, että tuo nostaminen ei onnistu, jos vastassa on joku painava painija ja itse käytät pienikokoista painijaa.
Ps4lla pelailen. Löytyyköhän mistään mitään suomalaista my universum sivustoa? Olis kiva lueskella mitä muitten universumiin kuuluu. Ite resetoinu jo 4x tuon ja en ole päässy viel ensimmäistä ppv pitemmälle
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Tämä peli olis nyt vakavan harkinnan alla. WWE Networkista seurailen ohjelmia, joten laji on sinänsä tuttu jo pidemmän ajan takaa.
2K:n peleistä NBA:n MyCareer on ollut kovassa kulutuksessa, joten tämän pelin uramoodista on kovat odotukset.
UFC:t sun muut olen aiemmin skippaillut, viimeksi olen tainnut olla konsolikehässä Fight Night - sarjassa.
Pystyttekö suosittelemaan, laittaisko tilaukseen? :)
 
Vastaus: WWE 2K16 - Raise some hell

Tämä peli olis nyt vakavan harkinnan alla. WWE Networkista seurailen ohjelmia, joten laji on sinänsä tuttu jo pidemmän ajan takaa.
2K:n peleistä NBA:n MyCareer on ollut kovassa kulutuksessa, joten tämän pelin uramoodista on kovat odotukset.
UFC:t sun muut olen aiemmin skippaillut, viimeksi olen tainnut olla konsolikehässä Fight Night - sarjassa.
Pystyttekö suosittelemaan, laittaisko tilaukseen? :)

Ite ostin julkaisupäivänä ja edelleen silloin tällöin peleilan :)

Voin kyllä suositella, mutta uramoodista ei kannata odottaa samanlaista kuin nba:n :) On vasta toista vuotta kyseinen muoto mukana. On siis hyvä uramoodi, mutta raakile vielä.

Universe-mode on itselleni tämän pelin suola. Voi tehdä itse rosterit,ppv:t yms, tai vaikka oman show:n kokonaan :)
 
Ylös Bottom