Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

Kenenköhän idea oli tehdä yhdeksi kulman lähellä tehtäväksi liikkeeksi "Huge kick", äärimmäisen hidas potku? Pitänee testata sitä matsissa :D
 
Nyt minäkin omistan pelin ja nopeasti huomasin kun pelailin seasonia seuraavat ärsyttävät asiat:
Tuomari laskee välillä niin kuin pitääkin mutta välillä voi PPV:n main eventissäkin olla joku tuomari nimeä en muista joka laskee tyyliin:
.....1....................................2........................................................3
Ja toinen rasittava asia on että ainakin minulla A-train on hostile mun kanssa..hän ei kuitenkaan koskaa interfeeraa tai muutakaan mutta GM on hankkinut minulle tusinan verran matseja häntä vastaan vaikka minulla on tuplasti parempi popularity kuin hän sekä on minulla muita painijoita jotka ovat paljon enemmän hostile minulle.
Muuten hyvin hauska peli tosin heikon tekoälyn seka buginen.
Moninpeliä en ole edes päässyt vielä koittamaan mutta yksinpelikin on hyvin hauska.
Ihmettelen kuitenkin sitä miksei koskaan kukaan Esim Goldberg joka interfeerailee mun matseja ja hakkaa mua mun pukuhuonees aina kun interfeeraa hakkaa vastustajaani..?
Pari kertaa on kuitenkin se hauska asia tapahtunut että goldberg hakkaa vastustajaani sekä tuomaria niin että vastustajani hylätään.
Pidin mestaruusvyötä..en muista kumpaa parin matsin verran sitten koitin raukkaatapaa joka ei toimi pelissä.
Eli normaalissa ottelussa hankkiuduin hylätyksi tekemällä stunnerin tuomarille.
Se häiritsee myös että esim Nidia työnsi rikishin köyden yli royal rumblessa sekä että thrish stratus voitti kurt anglen hell in a cell:is 2 minuutis ja hänestä tuli wwe champion...?

Nyt tuliki jo liikaa kirjotettua. Loistava peli mutta paljon parantamisen varaa seuravaan osaan jos kolmosta tulee.
 
Pisteitä vasta n. 450, Regularkohan se oli...en ole hirveästi Seasonia pelannut. Tuntuu jo vähän siltä kuin olisin kyllästymässä peliin...tai sitten parin muun pelin odottaminen vain hämää aivoja.
 
Olen nykyään saanut mitallin alas tikas matseissa jo vähän useammin kuin aluksi.
Tämä johtuu tekoälystä joka joskus jää vain seisoon tikaiden puoliväliin katsoen kun roikun mitallissa. Mutta jos siinä mitallissa roikkuu samaan aikaan kuin tietokone niin on 100% varmaa että tietokone saa sen.
 
Erikoisliikkeet saisivat olla pelissä vähän pitempi kestoiset Ei kauan kestä kun jätkä nousee ylös kun on vetänyt esim Super angleslamin pöydän läpi tai Pedigreen pöydän läpi on vähän kuivaa tehdä esim 3 Jackhammeria peräkkäin eikä jätkä silti pysy maassa :(

kaikista hulluinta tähän mennessä on ollut se kun vetää chokeslamin hell in a cellin katolta alas ja jätkä nousee melkein heti ylös vaikka ei sillä varsinaisesti mitään väliä ole koska erä loppuu siihen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahox
mitä muita pelejä odotat?


No lähinnä tuota tulevaa GTA Double Packia. ESPN NHL Hockey saattaisi ehkä myös tulla kyseeseen...ja sitten ensi vuonna onkin varmaan enemmänkin pakko-ostoksia.



Hoh, minulla on jo kaksi kertaa tullut RAW 2:ssa sellainen bugi, että tekoälyn ohjaama painija lopettaa jossain vaiheessa painimisen ja jää vain paikoilleen vastaanottamaan iskuja! Ensimmäisellä pelikerrallani tapahtui niin, ja niin myös viimeisimmällä. Oikeastaan ei tuo kurja tekoäly enää juuri haittaa, vastustaja pääsee vain harvoin hakkaamaan minut siihen kuntoon että selätysbugi esiintyy, ja huono tekoäly kiusaa lähinnä matseja joissa pitää hakea vyö katosta. Tällöin AI-painija keskittyy vain tikkaiden asetteluun eikä tappelusta ole juuri tietoakaan. Seasonia olen pelannut muistaakseni ensimmäisen vuoden marras/joulukuuhun asti.
 
niinkö

Siis onko tässä pelissä sitä juttua et voi tapella muualla kun kehässä, esim. pukukopissa, käytävillä,ulkona:(
 
Varsinaiset matsit käydään kehässä, ja takahuoneessa on sitten pelkistettyjä ja tylsiä pikkutappeluita, joissa periaatteessa vain painellaan A-nappia kunnes painija tekee lopetusliikkeensä ja välikohtaus päättyy.



edit: pelissä pystyy asettamaan vastustajan pöydälle, mutta onko tästä mitään hyötyä?! Yritin hypätä päälle turnbuclelta, mutta pöytä ei edes hajonnut...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
pelissä pystyy asettamaan vastustajan pöydälle, mutta onko tästä mitään hyötyä?! Yritin hypätä päälle turnbuclelta, mutta pöytä ei edes hajonnut...

Heh. Aika hassua: Osaan vastata kysymykseesi, mutten tiedä miten painija laitetaan pöydälle.

Siitä on sellainen hyöty, että sinun pitää itse nousta pöydän päälle kanssa, nostaa vastustaja pystyyn, ja heittää se pöydän läpi.

Ei ole vähään aikaan tullut käytyäkään konsoliFIN:ssä. It's good to be back!

Niin, olen nyt pelannut ensimmäisen vuoden läpi, mutta en saanut yhtään title shotia. Pelaan omalla CAS:lla. Mutta sitten päätimme aloittamaa kaverin kanssaa uuden seasonin. Popularity ym. kyvyt säilyvät, ja sainkin title shotin jo heti ensimmäisessä PPV:ssä (Backlash). Olen nyt siis onnellinen WWE World Champion. Jaamme vyöt kaverini kanssa siten, että hän saa WWE Titlen :D . Pystyykö pelissä muuten olemaan sekä World Tag Team- että WWE Tag Team- mestarit samaan aikaan? :confused: Luulisi ainakin, jos kerran pystyy olemaan Undisputed- Championkin...

EDIT: Ai niin. Mitenkäs sen vyön saa sieltä katosta killumasta? Olen yrittänyt hakata X:ää ja Y:tä, mutta tuloksetta.
 
Vastustajan saa pöydälle makaamaan useimmilla painijoilla niin, että painaa grapplea ja sitten vasen+x. Yleensä tuo liike on sellainen, että vastustaja lähtee hoippumaan kohti pöytää, ja kaatuu sille.

Juu, huomasin tuon pöydälle nostamisen hyödyn eilen, kun nousin pyödälle ja iskin vastustajan siitä chokeslamilla läpi. Oli ehkä paras matsi pelissä ikinä...runsaasti huimia liikkeitä ja hyvä lopetus :D


Vyön saa katosta rämpyttämällä A:ta ja X:ää samanaikaisesti ja pyörittämällä tattia/D-padia. Parhaimmillaan olen saanut sen alas ~20 sekunnissa.
 
Olen saanut vyön alas jossain 12 sekunissa ja sairas sormikramppi iski :p

WWE world title tai mikälie se on huono koska sillä ei koskaa pääse main eventteihin siis PPV:s

Ja wwe title:ä olen 2 sesongin aikana tavoitellut mutta vaikka olisin miten paljon hostile vyön haltijaa ja popularity 100 nii en saa title shottia...kerran sain mutta voitettuani chris benoit:in ladder matsissa rhyno:sta tuli mestari???
siis kysessä on oma CAS..mulla on teoria että jonkin bugin takia ei CAS saa title shottia siihen parempaan vyöhön..koska kun koitin että vaihoin mun ukkoa hulk hoganiin joka oli se mestari...niin mulla oli täys hostile mun CAS:ia vastaan ja loput neutraaleja ja minun CAS:illa oli popularity100 niin tuliki PPV:s vastaan undertakers jolla oli popularity80 ja hänellä ei todellakaan ollut feudia minua vastaan..

Silloin kun vielä pelasin minun CAS:illa olin täysil enemy Kane:a vastaan jolla oli se paras vyö ja monesti just eventiä ennenku tulis se title shotti jollekkin niin GM tulee antaa mulle matsia jotain sekunda A-Trainia vastaan..eli en päässyt millään title shottia vastaan..
Ihmettelen vaa miks..sitä world title:ia olen saanu pari shottia ja voittanut ja seuraavas ppv hommanu sen pois koska haluaisin paremman vyön mutta turhaan.
 
Olisin aikeissa ostaa tämän pelin lähiaikoina ja olisi muutama kysymys.

1) Kuinka hyvä hahmoeditori yleensä on? Eli kaikki mukaan, liikkeet, ulkonäkö, sisääntulot ja muut.

2) Minkälainen season on? Sekava, helppo, lyhyt?

3) Onko paljon bugeja ja minkälaisia? Haittaako ne paljonkin yksinpeliä?

4) Minkälainen tekoäly on?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ErnoMies
Olisin aikeissa ostaa tämän pelin lähiaikoina ja olisi muutama kysymys.

1) Kuinka hyvä hahmoeditori yleensä on? Eli kaikki mukaan, liikkeet, ulkonäkö, sisääntulot ja muut.

2) Minkälainen season on? Sekava, helppo, lyhyt?

3) Onko paljon bugeja ja minkälaisia? Haittaako ne paljonkin yksinpeliä?

4) Minkälainen tekoäly on?
1)Paras tähän mennessä mitä wrestling peleihin on tehty

2)Helppo ja välillä sekava mutta kaksinpelillä season on aivan loistava

3)Pelissä on jonkun verran bugeja mitkä haittaa yksinpeliä pahin varmaan on tuo Pin Bugi ja sitten tuo mestaruusvyö bugi vaikka olisi kuinka suosittu ja niin pois päin niin vaikka voitat mestaruus ottelun et välttämättä saa sitä vyötä vaan se menee jollekkin muulle ja sitten on interference bugi missä tietokone hyökkää aina toisen koneen kimppuun vaikka olisi hostile sinua kohtaan mutta ei toista tietokone pelaajaa vastaan

4)Tekoäly on aika heikko välillä tietokone voi jäädä paikalleen ihmettelemään että mitäs sitä pitäisi tehdä ja varsinkin tikapuu matseissa tietokone on ainakin minulla jäännyt pari kertaa tikapuiden puoleen väliin paikoilleen eikä ole edes yrittänyt ottaa mestaruusvyötä

Kaikesta huolimatta peli on hyvä ja tästä lajista tykkäävät tykkää varmasti pelistä 1-10 asteikolla peli on noin 8,7
 
Pari mieltäni kaivertavaa kysymystä:

Mikä on CAS-moodissa oleva Rough Housing-kyky? En ole päässyt selville sen vaikutuksesta.

Entäs Character, jossa painijalle pitää valita jotain tyyliin "Table, Big Show+, tai Big Show-?" En ole huomannut tässäkään vaikutusta.


Tuo Pin-bugi ei muuten ärsytä enää pätkääkään, koska nykyään vastustaja ei enää ikinä saa hakattua minua selättämiseen tarvittavaan kuntoon...sen sijaan nyt on alkanut ärsyttämään se, että joka ikisessä Season-matsissa viholliset käyvät vastustajan kimppuun! Haluaisin yleensä ratkaista matsit itse, mutta jos haluaa päättää matsin ennen paikalle säntäävää Linda McMahonia ja kumppaneita, on vastustaja nujerrettava n. 2½ minuutissa, Interference kun tulee yleensä siinä kolmen minuutin kohdalla...selätyskään ei onnistu tällöin, kun matsin häiritsijät puuttuvat joka selätykseen. Argh!

Ja niin, onko Call out-toiminnolle joku erityinen kikka? Pelaan ensimmäisen kauden maaliskuuta, ja popularity on 100. Olen yrittänyt monesti kutsua niin Title holdereita kuin muita painijoita, mutta parhaimmillaankin kehään saapui väärä henkilö. Ja entäs ansat? Olen kuullut että pelissä voi tiputtaa pahvilaatikoita, metalliboksia ja alasinta, mutta viimeksi mainittua ei ole näkynyt...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Pari mieltäni kaivertavaa kysymystä:

Mikä on CAS-moodissa oleva Rough Housing-kyky? En ole päässyt selville sen vaikutuksesta.

Entäs Character, jossa painijalle pitää valita jotain tyyliin "Table, Big Show+, tai Big Show-?" En ole huomannut tässäkään vaikutusta.

Ja niin, onko Call out-toiminnolle joku erityinen kikka? Pelaan ensimmäisen kauden maaliskuuta, ja popularity on 100. Olen yrittänyt monesti kutsua niin Title holdereita kuin muita painijoita, mutta parhaimmillaankin kehään saapui väärä henkilö. Ja entäs ansat? Olen kuullut että pelissä voi tiputtaa pahvilaatikoita, metalliboksia ja alasinta, mutta viimeksi mainittua ei ole näkynyt...

Rough Housing: En tiedä kuin kaksi liikettä vanhoista Smackdown- peleistä: Manhattan Drop ja Lifting Choke Hold ovat Rough Housing liikkeitä.

Table meinaa sitä, että saat kehän alta suuremman pöydän(kenties, koska tämä toimii ladder:ssa samoin.)

Call outilla yleensä EI tule mestareita, vaan sinun painijasi vihollisia tai joku tuntemattomampi stara. Eli ei kannata kutsua mestareita, ellei oikein hyvä tuuri käy.

Set trapissa pitäisi pudota noita kaikkia. Alasin taitaa olla harvinaisuus.
 
Tuo rough housing niin kun valitset hahmollesi liikkeitä niin jos sen grapple move:n ku katot ruudun alakulmaa ihan oikeasessa on pieni logo niin kyseinen liike on rough housing..mitä se vaikuttaa en tiedä...Ja ernomiehelle...jos olisit vaivautunu lukemaan pari edellistä sivua tietäisit vastauksen ainakin tuohon tekoäly ja bugi kysymykseesi.
 
Ylös Bottom