Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

Tässä odottelen että dosesta tulisi sähköpostia että pelin voi noutaa ja sitten saan sen :) toivottavasti saan sen tänään

Edit:Eli peli on nyt minulla tossa pöydällä :D Palaan myöhemmin illalla kertomaan fiiliksiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR

Oudosti säädin hahmolle liikkeet alle 10 minuutissa, kun SYM:ssä siihen kului tunteja. Saatoin taas edetä valikot huolimattomasti läpi, tai sitten peli tosiaan antaa mitättömän määrän liikkeitä painijalle.
Mahdoitkohan huomata painaa triggereitä liikettä valitessa(vaihtaa sivua..esim. jotain erikoisliikettä valittaessa sivuja on yli 20 ja jokaisella sivulla n. kymmenen(?) eri liikettä)..ja toinen homma mikä on "piilossa", kun valkkaa niitä heitto liikkeitä ja siinä on niitä kun tulee edestä/takaa jne, niinni siinä kohdassa olen pari kertaa unohtanut mennä alas asti, koska ne on vaan siellä jotenki vaan piilossa..ja siellä alhaalla on sitten erikoisliikkeet ym. mukavaa.
 
LMR ei se nappien rämpytys auta. Hyvä kikka on juosta ensin kohti vastustajaa ja sitten hutasta. Ja maassa taas kaikkee pahaa ja niin edelleen.

Huomasin eilen kuinka tyhmä tekoäly onkaan hell in a cellissä.
Se ei koskaan uskalla tulla niille osille katossa jotka voisivat mennä rikki vaan jää seisomaan katolle aina samaan nurkkaan.

Omien musiikkien laittaminen siinä CAW :vissä lisää tunnelmaa ainaki 50% :tilla.
 
LMR, kun sanoit, että peli muuttelee vaatekokoonpanoja jne. , niin tuli vaan mieleen, että eikös CAS- vaatevalikkoon saa lisää krääsää pelaamalla Seasonia ja varastelemalla painijoilta?

P.S. Taisin jäädä viimeiseksi pelin saajaksi. Huomenna hakemaan peli Lahdesta. (jos kukaan ei sitä vielä jo tiedä):D
 
Joo saa.

Ja mitä kauemmin on pelannut peliä niin senkin mukaan taitaa saada. Siinä on semmonen sisäinen laskuri.
 
Seuraavanlainen kysymys tuli mieleeni, kun pelailin äsken RAW 1:stä, että onko siinä sitä ruutu punaiseksi- efektiä. Sen jo tiedän, että siinä on ns. blurry- efekti, mutta entäs tuo äsken mainitsemani ruutu punaiseksi- efekti?
 
No nyt on sitten taas pelattu muutama tunti...en vieläkään ole oikein sisäistänyt kontrolleja, ja pystyn tekemään ottelussa vain muutamia erilaisia liikkeitä. Ohjekirjan näppäinselitykset ovat hieman hämäriä...

Mutta kyllä se pelimekaniikka on alkanut pikkuhiljaa iskostua selkäytimeen. Etsin vaikka gamefaqsista jonkun pienen kontrollioppaan.

Tein taas CAS:lla pari painijaa, ja olen yhä pettynyt. Se tosiaan on suppeampi kuin SYM:n vastaava: kasvot on ilmeisesti valittava noin kymmenestä eri vaihtoehdosta, eikä pelissä ilmeisesti voi muotoilla päätä eri kohdista, esimerkiksi jos haluan tehdä hahmolle jykevän leuan, se ei onnistu...en ainakaan ole huomannut että miten kasvoja voisi muotoilla. Ärsyttävä juttu on myös se, että CAS-moodissa ei voi laittaa vaatteita kerroksittain: jos haluaisin lihavan painijan jolla on tietynlainen T-paita, tämä ei välttämättä onnistu, koska pelin T-paidat tekevät painijan vartalosta solakan. Jos taas haluan välttämättä tatuoinnin painijan selkään, tällöin on valittava tatuoitu vartalo. Jos haluan tatuoidun painijani olevan lihava, se ei onnistu, vartaloa voi skaalata vain rinnasta ja lantiosta...


Ihmettelenpä vain joidenkin tekemiä omia painijoita, jotka näyttävät lähes esikuviltaan, ja on kuitenkin rakennettu alusta asti. Ne näyttävät melko aidoilta, mutta...


Entrancen teko ei ole niin hienoa kuin luulisi. Valmiiksi määrätyt kuvakulmat rajoittavat todella paljon ilotulitteiden käyttöä: säätelin tekemäni painijan ilotulitteita ainakin tunnin, ja lopulta sain ne räjähtämään oikealla hetkellä. Lopputulos on useimmiten hieno, mutta tuskaista se editoiminen kyllä on.


Ja vielä tähän loppuun: tekoäly todellakin on surkea. Jo kolmannessa matsissani vastustaja jähmettyi paikoilleen parin minuutin ottelemisen jälkeen, eikä välittänyt vaikka pieksin tätä pöydällä. Lopulta vastustaja heräsi koomasta, ja jatkoi ottelua. Joissakin satunnaisissa matseissa tekoäly on kelvollista, mutta ilman mitään näkyvää logiikkaa tekoäly pettää silloin tällöin. Levyyn oli kylläkin tullut pieni naarmu postituksen aikana, mutta se tuskin vaikuttaa mihinkään. On niitä isompiakin naarmuja nähty.


Taidan kohta aloittaa Seasonin..
 
Ensinnäkin minä olen viimeinen pelin saaja.

Toiseksi en ymmärrä mitä LMR tai mikälie valitat jotain sisääntuloa. Se nyt on niin sivuseikka ku olla ja voi ja tuskinpa sä puolta päivää tujotat jos sun ukol on jykevä leuka vai ei. Tekoäly ongelmat tietenkin rassaa mutta uskon kuitenkin pelin olevan hyvä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahox
Ensinnäkin minä olen viimeinen pelin saaja.

Toiseksi en ymmärrä mitä LMR tai mikälie valitat jotain sisääntuloa. Se nyt on niin sivuseikka ku olla ja voi ja tuskinpa sä puolta päivää tujotat jos sun ukol on jykevä leuka vai ei. Tekoäly ongelmat tietenkin rassaa mutta uskon kuitenkin pelin olevan hyvä.


Entranceja ja Create a Superstar -moodia oli hehkutettu paljon, joten odotin luonnollisesti enemmän. CAS ei ole sivuseikka, se on mukavaa vastapainoa mätkimiselle, ja CAS:n puutteet harmittavat, koska suunnitelmissa oli tehdä esimerkiksi Kanesta maskiton versio, ja tehdä myös joitakin muita puuttuvia painijoita. Se ei onnistu kovinkaan hyvin nykyisellä CAS-moodilla.


Kukin taaplaa tyylillään. Minulle hahmoeditori on tärkeysjärjestyksen yläpäässä. Toki pelattavuus nousee sen edelle.


Kyllä peli ihan kivalta vaikuttaa, ja joidenkin mukaan se paranee mitä enemmän sitä pelaa. Niinpä palaan takaisin Xboxini ääreen. :D
 
Jaa minä olen varmaan joku ihme ihiminen kun sisäistin näppäimet heti ekalla pelikerralla ja voitin.

Ja voi niistä painioista tehä lihavia vaikka on t-paita päällä muuttaa scalea vaan vähä.

Ja pelasin royal rumblea. Ei voi muuta sanoa kuin että liian helppo oli. Se meni suunnilleen näin: 1. odota että painija liukuu kehään 2. ota siitä kiinni 3. paina a ja mustaa tolppiin päin
4. käy lyömässä 5. toista tätä loppuun asti.

Sain jotain bonus osia cawiin tosta voitosta.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pepsi
Juu löysin jo ittekkin sen e-mailin mutta kiitti että laitoit vielä tänne. Tulee myöhästyyn 1-2 kuukaudella mutta siihen tulee Austin ja ehkä Scott Hall.. No korjatkoon rauhassa nyt kaikki bugit niin ei harmita kun koittaa peliä ensimmäisen kerran :)



mä oon saanut pelin siinä on austin mutta ei scott hallia
 
No niin lyhyen pelauksen jälkeen (6 tuntia) :D niin peli on kyllä aivan loistava minusta nopeus on juuri sopiva Season moodi on minun mielestä aivan hyvä olisi se kyllä voinut olla enemmänkin mutta kaverin kanssa se on silti hauskaa ohjaus vaati aluksi totuttelua

CAW on paras tähän asti mitä olen wrestling peleissä nähnyt erittäin monipuolinen liikkeet on komeasti animoitu ja peli on muutenkin todella hienon näköinen Olen joutunut siihen ikävään pin bugiin mutta kyllä siitä pääsee pois Counterointi on vaikeeta mutta on kyllä komean näköstä kun se onnistuu :)
 
No niin, juuri kun aloin pitää pelistä todella, pin-bugi astui kuvioihin. Peli on muuten hyvä, mutta se romuttaa yksinpelin! Seasonissa on jo kolmessa peräkkäisessä ottelussa käynyt niin, että vastustaja on toistanut selätys-yrityksiä n. 10 kertaa, ja lopulta onnistunut selättämään minut! Nappien rämpyttäminen ei juuri tunnu auttavan, ja oma painija jää vielä raivostuttavasti makailemaan maahan noin kymmeneksi sekunniksi, jonka aikana vastustaja todennäköisesti uusii taas selätyksen.

Toivottavasti taitojen karttuessa selätykset vähenevät. Nyt on lähinnä pelattava matseja, joissa ei ole selätyksiä. Tekoäly on muutenkin surkuhupaisa, ladder-matsissakin vastustaja vain asettelee tikapuita kehän keskelle eikä tappele juuri lainkaan. Kuten sanoin, CAS on hieno ominaisuus puutteineenkin. Eilen tein mm. Linda McMahonin, ja kyllä siitä ihan näköinen tuli. Jäi tosin puutteellisen skaalaus-toiminnon takia liian hoikaksi keskivartaloltaan, mutta sille nyt ei voi mitään.


PS. Aaargh, olin kirjoittanut taas piiiiiitkän viestin kun vahingossa onnistuin deletoimaan puolet tekstistä. Tekstistä jäi nyt uusinnassa vähän puutteellinen.


Hyvä peli, jos huonoa tekoälyä ei huomio. Se vain on ikävä kyllä pakko huomata.
 
Eilen kävi historilallinen hetki. Hävisin seasonissa!

Joo o nyt on tullut pelailtua yhteensä laskurin mukaan 26 tuntia ja seasoni läpi kerran ja olen onnistunut hankkimaan kahden painijan videot.

Pisteitä on jotain 700.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Entranceja ja Create a Superstar -moodia oli hehkutettu paljon, joten odotin luonnollisesti enemmän. CAS ei ole sivuseikka, se on mukavaa vastapainoa mätkimiselle, ja CAS:n puutteet harmittavat, koska suunnitelmissa oli tehdä esimerkiksi Kanesta maskiton versio, ja tehdä myös joitakin muita puuttuvia painijoita. Se ei onnistu kovinkaan hyvin nykyisellä CAS-moodilla.


Kukin taaplaa tyylillään. Minulle hahmoeditori on tärkeysjärjestyksen yläpäässä. Toki pelattavuus nousee sen edelle.


Kyllä peli ihan kivalta vaikuttaa, ja joidenkin mukaan se paranee mitä enemmän sitä pelaa. Niinpä palaan takaisin Xboxini ääreen. :D
Näköjään vastasin epäselvästi. En todellakaan tarkoittanut että painijan tekeminen eli ulko näkö ja liikkeet olisivat sivuseikka. Tarkoitin että sisääntulo on sivuseikka. Anteeksi.
 
RAW 2

Kenellä teillä se raw2 on jos on niin kerro onx hyvä peli.
mä oon espoost eikä tääl oo näkyny koko peliä, itse kyllä aijon heti ostaa pelin kunhan se tulee:eek:
 
Re: RAW 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan raw is war
Kenellä teillä se raw2 on jos on niin kerro onx hyvä peli.
mä oon espoost eikä tääl oo näkyny koko peliä, itse kyllä aijon heti ostaa pelin kunhan se tulee:eek:
Hmmm eiköhän pelin saa melkein joka paikasta ensi viikkoon mennessä Jumbossa peliä oli huimat 15 kappaletta Ja kyllä peli on hyvä :D varsinkin kaverin kanssa Season moodi on aivan loistava tosin kaikki eivät varmaan pelin nopeudesta pidä veikkaisin että se on varmaan puolet hitaampi kuin Smackdown sarjan pelit
 
Pakko kysyä nyt näin teiltä joka sitä pelaa. Kun jos surffaa netist nii löytyy vaikka mitä valheita. Eli pystyykö itse tuomimaan special guest referee:nä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahox
Pakko kysyä nyt näin teiltä joka sitä pelaa. Kun jos surffaa netist nii löytyy vaikka mitä valheita. Eli pystyykö itse tuomimaan special guest referee:nä?
Ei pysty eilen onnistuin tekemään super angle slamin pöydän läpi :D
 
Ylös Bottom