Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehe, kylläpä täällä jaksetaan kiihkoilla pelistä :D

Saa nähdä että koska saan oman pelini...eilen tilasin ja pistin Konsolinetin tilille rahat. Toivottavasti tulee muutaman päivän sisällä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Hehe, kylläpä täällä jaksetaan kiihkoilla pelistä :D

Saa nähdä että koska saan oman pelini...eilen tilasin ja pistin Konsolinetin tilille rahat. Toivottavasti tulee muutaman päivän sisällä.

No kun...No kun...!@$£& kun ei ikinä saa ajoissa sitä mitä odottaa! Ei tämä ota ainoastaan päähän, vaan on lisäksi myös erittäin kivuliasta ja hidasta. LMR, jos saat pelin ennen minua, niin...niin...MUUTUN MARSUKSI!!! (Ei, en ole sekopää):rolleyes:

Ottaako muuten PKP vaihdossa käytettyjä pelejä?

On ainakin ennen ottanut eli eiköhän onnistu. Pojat siellä ovat niin supermukavia, että neuvottelemalla varmaan asia hoituu.

Ainakin tämä peli aiheuttaa suuria tunteita jo ennen ilmestymistään, se on varma :D

Itse yritän hieman hillitä itseäni...voihan olla että koko ensi viikko menee odottelun merkeissä. Yritän uskotella itselleni, että peli on yhtä surkea kuin jotkut arvostelut antavat ymmärtää. Näin odottaminen sujuu rattoisasti, tosin sivuvaikutuksena alkaa oikeasti vi*uttamaan se, että edes tilasin koko pelin ;)

Hei rousku voisitko katsoo onko sitä bugia korjattu jossa oma tulee lyömään kun yrittää selättää vihollista.

Ps. JES JES säköiseen postiin tuli äsken ilmotus että se oli lähetetty ja saan sen maanantaina.
siinä sanottiin että se on pieni ennakko erä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ääk, kaikki saavat pelin ennen minua! Vihta sentään :(

Taas huomaa tämän ketjun tasokkuuden muiden foorumien vastaaviin verraten. Muilla foorumeilla vain kitistään "Vielä kaksi viikkoa...vielä kaksi viikkoa...", ja haistatellaan kun menee väliin sanomaan että se on jo myynnissä tietyissä pelikaupoissa :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Hei rousku voisitko katsoo onko sitä bugia korjattu jossa oma tulee lyömään kun yrittää selättää vihollista.

Ps. JES JES säköiseen postiin tuli äsken ilmotus että se oli lähetetty ja saan sen maanantaina.
siinä sanottiin että se on pieni ennakko erä.

Ei ole korjattu, voihan helv..
Muita bugeja ei ole (vielä) löytynyt.

Rousku, kuinkas paljon olet jo pelannut, ja mitä ottelumuotoja on tullut testattua? Oletko pelannut Seasonia? Puolustavatko vihollisesi sinua matseissa?

Sekunti sekunnilta RAW 2 lähestyy... ;)

Jännäksi tämä odotus menee, pitää heti maanantaina koulun jälkeen lähtee hakeen se postista.

Outoa. Puolenkuunpelit vaihtoi kokoajan julkaisupäivää ja kaikki siitä valitti, mutta sieltä raw2 sen saa ensimmäisenä.

No nyt olen höyrähtänyt omien painijoiden tekemiseen: paljon, paljon enemmän vaihtoehtoja kuin PS2:n peleissä. Oman musiikin tallentaminen kovolle ja sieltä valitseminen sisääntuloon on kiehtovaa puuhaa, Metallican St. Anger saa kyytiä.

Tämähän on kuulkaa hauskaa!

Kyllä totisesti: sisääntulot, pyrotekniikan, liikkeet ja spesiaalit voi valita jokaisen erikseen keneltä haluaa eikä ole sidoksissa yhteen hahmoon kuten Shutissa. Ja sitten tuo oman musiikin mahdollisuus.. jippii!

Lähinnä meinasin, että onko hahmon ulkonäön muokkaaminen moniulotteisempi kuin Shut your mouthissa? SYM:ssä oli todella monipuolinen systeemi, mutta kun sillä esimerkiksi yritti tehdä isovatsaista painijaa, painija venyi mahan lisäksi myös selästä, ja selkään tuli valtava kyttyrä. Voiko hahmojen kokoa siis säädellä hieman realistisemmin?

Voikos sisääntulossa muuten laittaa eri kohtiin erilaisia liikkeitä, vai onko se sidottu valmiisiin sisääntuloihin niin, että omaa painijaa ei voi esim. laittaa nostamaan kättä ilmaan tietyssä kohtaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Lähinnä meinasin, että onko hahmon ulkonäön muokkaaminen moniulotteisempi kuin Shut your mouthissa? SYM:ssä oli todella monipuolinen systeemi, mutta kun sillä esimerkiksi yritti tehdä isovatsaista painijaa, painija venyi mahan lisäksi myös selästä, ja selkään tuli valtava kyttyrä. Voiko hahmojen kokoa siis säädellä hieman realistisemmin?

Voikos sisääntulossa muuten laittaa eri kohtiin erilaisia liikkeitä, vai onko se sidottu valmiisiin sisääntuloihin niin, että omaa painijaa ei voi esim. laittaa nostamaan kättä ilmaan tietyssä kohtaa?
Kaikkien ruuminkohtien skaalaa voi vaihdella x,y,z koordinaatteja lisäämällä. Eli jos siihen mahan kohdalle pistää tota z:taa lisää niin taitaa tulla alaselkään myös myhkyrä (en ole kylläkään testannut). Ukkojen massaa vaihdettaessa en tiedä vaikuttaako se ulkonäköön, mutta ei tietääkseni paljoakaan. Sitten on vielä sellanen seikka, että kun valitsee vaatetta ukolle niin siitä voi tulla hyvin tuhdin näköisen äijän näköinen, kun taas joissain vaatteissa sillä on täydellinen pyykkilauta vatsa.

Sisääntulossa ei voi itse päättää ukon liikkeistä paitsi valitsemalla jonkun ennalta valmistetun liikesarjan (siis oikean ukon sisääntulo liikkeet tai peliin valmiiksi tehdyn esimerkki liikesarjan, joita on noin 20 jos nyt oikein muistan).
Myöskään kameran liikkeitä ei voi muutella joka kyrsii minua erityisesti, sillä näissä 20:ssä sisääntulo kävelyissä on tietääkseni jokaisessa (en ole kaikkia jaksanut kokeilla) sellainen kamera työskentely, että se kuvaa melkein 10 sekuntia yleisöä ja sitten zoomaa äijään, kun se alkaa tulemaan sieltä ylhäältä...eli alkuun ei voi heittää mitään hienoja suuria ilotulitus hommeleita, koska kamera ei kuitenkaan näytä (ellei valitse jonkun oikean ukon sisääntulo liikkeitä, joissa on parempi kameratyöskentely mukana).

EDIT: Jos asiat eivät ole näin niin olkaa ystävällisiä ja kertokaa minulle miten näitä voi sitten vaihtaa..mutta itse en ole saanut näille em. entrance jutuille tehtyä mitään.

Vai että näin...luin kylläkin muistaakseni Gamefaqsin boardilta ketjua, jossa oli vinkkejä entrancen tekoon. Joku kertoi tehneensä upean videon, ja oli kuulemma ajastanut painijansa sylkäisemään pullosta 38 sekunnin kohdalla Triple H:n tyyliin heti kehään saavuttuaan. Oletko siis varma, että mitään tuollaista ei voi tehdä?

lisäys: ja ovatko kamerakulmat muka sidoksissa siihen painijaan, jonka liikkeet tehdään? Minulla nimittäin on koneella video, jossa itse tehty painija käyttää Chris Jerichon liikesarjaa ja titantron-videota, mutta ainakin alussa kuvakulma on erilainen kuin Jericholla (kamera on käännetty 45 asteen kulmaan ja se kuvaa eri kohtaa kuin Jerichon videossa).

Kokonaiset kaksi viestiä tullut tänään (nyt kolme).

Juu-u, enpä taida omaani saada huomenna, koska Konsolinet tuskin on saanut pelejä vielä, ja perjantaina siirretyt rahat tuskin ovat ennen huomista firman tilillä. Kuitenkin joudun elättelemään toiveita, ja näin ollen huominen 8-tuntinen koulupäivä sujuu varmasti erittäin "mukavasti"...

Jaa-a on vähän sellanen tunne että tänään se alkaa ilmestymään kauppoihin ties vaikka näkisi sen jossain kaupungilla :) eilinen RAW oli kyllä surkea melkein nukahdin kun katsoin sitä :o alan jo vähän kyllästymään Goldbergiin :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
alan jo vähän kyllästymään Goldbergiin :mad:

no kohtapa siitä tulee viellä maailmanmestari:mad:... ja sanokaa jos joku näkee oulussa WWE raw 2:n niin käynpä minäkin pelin noutamassa

Tässä se nyt on käsissäni raw2.
3 tunnin pelaamisen jälkeen voin vain sanoa, että mahtavaa on ollut tähän mennessä.

hauskinta oli tehdä oma painija.

nimi yhdistelmiksi laiton:
Papukäsi nörtti suoraan mamman alakerrasta.

Vois kai kohta tuota seasonia kokeilla.

Ylös Bottom