Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

Tässä se nyt on käsissäni raw2.
3 tunnin pelaamisen jälkeen voin vain sanoa, että mahtavaa on ollut tähän mennessä.

hauskinta oli tehdä oma painija.

nimi yhdistelmiksi laiton:
Papukäsi nörtti suoraan mamman alakerrasta.

Vois kai kohta tuota seasonia kokeilla.
 
Vai että on se Slipknot nyt sitten hommannut pelin..informoithan meitä sitten jossain vaiheessa lisää? :)

Oma kappaleeni ei vielä luonnollisesti saapunut. Näen jo silmissäni kauhukuvan, jossa Posti on mokannut tai minä tein jotain väärin tilauksen yhteydessä, enkä saa peliä lainkaan. Minun tuurillani se ei ole edes epätodennäköistä... :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Terve taasen! Pukkaa niin paljon kiirettä, ettei meinaa enää viestejä lukemaan ehtiä.

Itse odottelen vielä peliä PKP:stä. Tai oikeastaan soittoa. Toivottavasti saisivat nyt seuraavan erän EDES loppuviikoksi. Kun tekisi NIIN mieli päästä pelaamaan. Noh, mutta immeiset, kertokaa nyt ihmeessä pelin hyviä ja huonoja puolia. Mistä olette yllättyneet, ja mihin pettyneet?

P.S. Hieman värikkäämmin kuin "joo hieno on!", tai "tää on hyvä peli!"
 
Käykää www.vpd.fi sieltä saa nyt (ainaki päivällä sai)

Onnistuin tänään saamaan jopa sen mitallin siinä ladderissa.

Tämä peli ei tosiaan ole mikään vaikea (ainakaan mediumilla).
Tänään on mennyt kokopäivä tehdessä noita hahmoja ja pelaillessa kavereiden kanssa .
 
Onkos kenelläkään tietoa, että saako Konsolifin.netistä jonkinlaisen vahvistuksen, kun peli on laitettu postiin? Vielä ei ainakaan ole tullut mitään...


Pian tämäkin keskustelu luultavasti loppuu kokonaan, ja ketjun vakiokäyttäjät palaavat arkisiin askareisiinsa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ihme kyllä peli ei vielä ole dosessa :eek: Mutta kommentteja pelistä olisi kyllä kiva kuulla tosin niitä ei varmaan vähän aikaan tule kun kaikki ovat pelaamassa peliä :p
 
Ääh, eipä ole peliä tullut, eikä edes vahvistusta sen postituksesta... :(

Eikä Konsolifinin uutisissa ainakaan mainita, että sitä olisi edes varastossa...jos joudun odottamaan ensi viikkoon... :mad:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaa, että vastauksia tästä pelistä?
Pelasin melkein koko edellispäivän ja voin sanoa, että tunnelma on kohallaan ja liikkeet vihdoin näyttää, että ne kunnolla osuisivat.

Minulta voi kysyä jos jokin tässä rawissa askarruttaa.
 
Slipknot, jos vaikka antaisit jonkun suuntaa antavan arvosanan pelille, ja kertoisit että oliko peli ostamisen arvoinen. Moninpeliäkö olet lähinnä pelannut? Entä seasonia?


(grgrgr, jos huonosti käy, peli ei saavu tänne ennen ensi viikkoa, ja silloin en ehkäpä ole maisemissa...ja tästä taas seuraa, etten voi pelata peliä ainakaan viikkoon. Lähetin Konsolinetille tästä sähköpostia...kai ne pian ilmoittavat, että eivät ole saaneet rahoja tililleen tai muuta vastaavaa) :mad:
 
Ihan yleisiä mielipiteitä olisi kiva kuulla mikä pelissä on hienoa ja kivaa ja mikä ärsyttää ja niin edelleen
 
Viikonloppu, viikonloppu, viikonloppu. Lauantai, lauantai, lauantai. TULISI NYT SE @*+4 VIIKONLOPPU!!! Niin, eli mitä ilmeisemmin ensi viikonloppuna saan kyseisen pelin. Noilla muilla boardeilla, esim. Gamefaqsissa valitetaan pelin "jäätymisestä", eli paikalleen jäämisestä, niin haluaisinkin tietää (te, ketkä omistatte pelin) seuraavaa.

a) Mikä DVD- asema Boxissanne on?

B) Onko peli jumahdellut koneillanne?

Kiitos! :D
 
a. Samsung. On tähän saakka toiminut kuin unelma ja toistanut kaikki leffat ja äänitteet (paitsi poltetut) moitteettomasti.

b. Tänään jysähti kun olin editoimassa tag-teamia. Ottipa päähän!
 
Täh, PAL-versiotkin kaatuilevat? Ja pitkään kun puhuttiin polttoviasta, jonka pitäisi kaiken järjen mukaan koskea vain NTSC-versioita. Niin on sanottu myös monessa vinkkilistassa.
 
Minulla ei ole kertaakaan vielä kaatunut (en tiedä asemaa, mutta poltettuja voi kuunnella).

No seasoni on ollut ihan kohtalaisen hauskaa, mutta ei sentään mitään mullistavaa.

Tv kuvakulmat ja uusinnat ovat tosi hienosti tehtyjä, mutta uusinta ei taida tulla ellei tee erikoisliikettä:(

Liikkeen jälkeen äijät pysyy kohtalaisen kauan maassa (kaikki eivät tästä pidä, mutta minä ainakin) toisin kuin smackdowneissa jossa sateli kokoajan iskuja.

WWE raw 2 sopii enemmän niille pelaajille jotka eivät pidä arcade mätöstä.

Eikös sitä Raw 2 sta ollut vpd :ssä jo varastossa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Eikös sitä Raw 2 sta ollut vpd :ssä jo varastossa

Juu, olihan sitä, mutta päätin odottaa perjantaihin, ja jos ei PKP:stä mitään kuulu, niin varaan sieltä. Yllättäen, PKP riemastutti minua alkuillasta puhelinsoitolla, ja kertoivat pelini saapuneen. Se on sitten lauantaina Lahteen ja viikonloppu pelatessa :D Se on varma!!!

Hmm, voisitko kuvailla, millainen DVD- asema boksissasi on. Onkos siinä mitään pieniä reikiä (2 kpl), tjs.
 
Joo 2 pientä ja 1 iso.

Kaikkein eniten on tähän mennessä harmittanu se että ne minun viholliset hyökkää aina jonkun muun kimppuun paitsi minun.

Huomasin eilen, että jos pelailee siinä exibitionissa niin siinäki voi voittaa niitä uusia osia caw: viin

On muuten tullut pikkuisen hommattua niitä vihollisia seasonissa (6):D ja ne keskeyttää melkein joka ottelun.
 
Woohoo, saavuin kotiin kurkku kipeänä ja muutenkin allapäin kotiin...ja mitäs siellä pöydällä olikaan? RAW 2 on saapunut! Nyt sitten vain pelailemaan...


Totta, melko turha viestihän tämä, mutta kun saan kauan odottamani pelin, en jostain syystä malta heti pelata siitä, vaan ensin on jauhettava pelin ostosta jollain foorumilla jne :D


Aah, koko ensi viikko on syyslomaa. Jos pidän pelistä, ensi viikosta tulee nautinnollinen... :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Woohoo, saavuin kotiin kurkku kipeänä ja muutenkin allapäin kotiin...ja mitäs siellä pöydällä olikaan? RAW 2 on saapunut! Nyt sitten vain pelailemaan...


Totta, melko turha viestihän tämä, mutta kun saan kauan odottamani pelin, en jostain syystä malta heti pelata siitä, vaan ensin on jauhettava pelin ostosta jollain foorumilla jne :D


Aah, koko ensi viikko on syyslomaa. Jos pidän pelistä, ensi viikosta tulee nautinnollinen...

YHYY!!! Olenko ainoa, jolla ei peliä vielä ole?!?!Noh, launtaina sitten. Sitten, kun LMR olet tahkonnut peliä jonkin aikaa, niin hieman mielipiteitä, kiitos! :D

Jestas, etää osaa väsyttää...:eek:
 
Onneks olokoon LMR.

Tiedän tunteen kun hain sen postista (voi että se oli pitkä pyörämatka).

Voi kuinka hauskaa niitä äijiä on tehä.
Oon nyt pelannu 4 päivää enkä vieläkään ole kyllästyny äijien tekoon.
Tunnelmaa lisää kun laitoin jonkun taustalle moranisse - volvo
 
Blah. Pelasin ensimatsikseni Ray Mysterio vs. Matt Hardy -matsin Quickstartissa, ja hävisin 2½ minuutin epätoivoisen rämpyttelyn jälkeen, kun iskin Hardya pöydällä naamaan. Tarkoitus oli vain nousta kehään, mutta minkäs teet kun kontrollit ovat oudot? :D

Pelasin myös lähemmäs 10 minuutin matsin: John Cena vs. Big Show. Rämpytin taas nappeja summamutikassa, ja iskin Show:n varmaan kymmenen kertaa lattiaan samalla liikkellä...lopulta tietysti hävisin matsin.



Eli en vielä voi sanoa mitään tyhjentävää, kontrollit eivät ole hallussa, enkä vielä osaa pelata kunnolla. Sen panin merkille, että peli tuntui pikakokeilun perusteella onnettoman hitaalta, jopa häiritsevän verkkaiselta. Lisäksi sain Show:lle tehtyä vain paria eri liikettä, joka lienee myös olemattomien taitojeni syytä.



Tein CAS:n, ja aikaa muokkaamiseen kului muhkeat 2½ tuntia. Tällä hetkellä olen pettynyt hahmonmuokkaukseen: hienoja vaatteita on vain vähän, ja vaikuttaisi vähän siltä että peli estää tietynlaisten housujen käytön tietyn tyyppisten paitojen kanssa. Esimerkiksi hahmolla olleet nahkahousut muuttuivat suoriin housuihin kun laitoin hahmolle pukupaidan, en ole tosin aivan varma asiasta. Hahmonmuokkaus tuntuu hieman köyhemmältä kuin Smackdown! SYM:n vastaava, mielipide tosin voi muuttua kun tutkin CAS:ia paremmin. Oudosti säädin hahmolle liikkeet alle 10 minuutissa, kun SYM:ssä siihen kului tunteja. Saatoin taas edetä valikot huolimattomasti läpi, tai sitten peli tosiaan antaa mitättömän määrän liikkeitä painijalle.



Hauskin osio oli kuitenkin sisääntulon editoiminen! Kulutin aikaa ainakin 1½ tuntia säädellessäni yksityiskohtia, ja lopputulos näyttä hienolta. Jokaiseen lamppuun en koskenut - kaikkia lamppuja säätämällä olisin vieläkin hienosäätämässä entrancea. Pyrotekniikan ajastaminen tuntuu vähän oudolta, otin sekuntikellolla aikaa, kuinka kauan kestää sisääntulon ajasta kohtaan jossa haluan liekkien rävähtävän ilmaan, mutta kun säädin ajan sen mukaan, ilotulitteet tulivatkin 10 sekunnin viiveellä! Voi tosin olla, että olin taas huolimaton, ja säädin ajan väärin... :D



No voi prkl, ei ollut paljoa kerrottavaa, ja silti sain aikaan näin hirveän määrän tekstiä. Lisää kommentteja sitten, kun on oikeasti kerrottavaa. ;)
 
Ylös Bottom