Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

Hmmm, tuli tässä mieleen että jos tilaisinkin Amazonista, siellähän peli maksaa vain 30 puntaa, eli noin 45 euroa. Taitaa olla vain turhan lähellä tullirajaa...ja Play.comin 32 puntaa ylittää 45 euroa, vai oliko se tulliraja 45?

Taidanpa tilata kotimaasta.
 
Tuntuu vähän siltä että millään pelikauppa sivulla ei ole mitään hajua koska peli ilmestyy mutta asiasta toiseen millä hahmolla olette ajatelleet pelata raw 2sen seasonia? Itse ainakin ajattelin pelata Anglella,Mysteriolla tai Tajirilla (oli muuten hieno matsi viime smackissa se Tajiri vs Mysterio) :D
 
Luultavasti teen oman hahmon ja pelaan sillä....tai no, enpäs tiedä. Testailen luultavasti eri painijoita, ja valitsen tyylilleni sopivimman. Kenelläköhän painijalla sitä ensimmäisen matsin pelaisi.... :rolleyes:
 
Aika monella eri painijalla aion pelata seasonia. Aivan aluksi kuitenkin pelaan Stone Coldilla ja itse väsätyllä Starbuckilla.
 
Terve taasen! Valitettavasti en ole ehtinyt boardilla käydä, ja viestejä oli tullut runsaasti. Oli ilo lukea, että niin monet ovat kiinnostuneita pelistä(muutama uusi kasvokin).

Mutta siis asian ytimeen: Ainakin Briteissä peli on jo myynnissä, ja Play.com :kin sivuilta nuo 9 päivän odotuslappuset ovat lähteneet. Mutta esin PKP:ssä pelin julkaisupäivämäärä on edelleenkin 15.10. Mietin vain, että jos PAL- versio on jo Euroopassa, kestääkö siinä tosissaan niin kauan tuoda se tänne suomeen?! Jos näin on, niin saisikohan pelin nopeammin jos tilaisi Briteistä? :confused:
 
Jaa-a, ehkä Briteistä voisi saada nopeammin...mutta ainakin Play.comissa peli maksaa 33 puntaa, eli hieman alle 50 euroa. Halpa, mutta jos olen oikein ymmärätänyt, yli 45 euron hintaiset tuotteet jäävät tulliin... :confused:


Tekisi kyllä mieli tilata ulkomailta...mutta jos peli jää tulliin, pelin toimitus kotiin hidastuu, ja joutuu vielä maksamaan tullimaksun. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Soitin pari tuntia sitten Helsingin Doseen, ja he sanoivat julkaisupäiväksi kolmas lokakuuta, eli huomisen. Mutta tämä henkilö, jolle soitin, sanoi myös, että heille EI ollut peli vielä saapunut. Soitan sinne huomenna, ja jos peli on saapunut, niin lähden lauantaina hakemaan sen. Se on varma! :)
 
Hmm, taidan suosiolla jättää tuon ulkomaalaisten nettikauppojen käyttämisen väliin. Amazonista saisi pelin kyllä n. 43 eurolla, mutta siihen sisältyy tietenkin postimaksu, ja tavallinen postitoimitus kestää kuulemma 7-21 päivää, joten sieltä tilaamalla tuskin saa peliä kovin nopeasti.

Mutta tulisiko se peli sittenkin huomenna...taidanpa nyt tilata pelin Konsolinetistä. Monestihan postiluukku saattaa kolista jo päivää ennen varsinaista julkaisupäivää, tämä mahdollisuus tosin vain sitten, jos peli ilmestyy vasta 10:s tai 15 päivä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Soitin pari tuntia sitten Helsingin Doseen, ja he sanoivat julkaisupäiväksi kolmas lokakuuta, eli huomisen. Mutta tämä henkilö, jolle soitin, sanoi myös, että heille EI ollut peli vielä saapunut. Soitan sinne huomenna, ja jos peli on saapunut, niin lähden lauantaina hakemaan sen. Se on varma! :)

Tuliko peli heille, sillä itse tilasin Tekniset liikkeestä ja he neuvoivat tulemaan 10.10, mutta jos peli on jo saapunut Suomeen niin ehkä käynkin heillä kyselemässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Akula
Tuliko peli heille, sillä itse tilasin Tekniset liikkeestä ja he neuvoivat tulemaan 10.10, mutta jos peli on jo saapunut Suomeen niin ehkä käynkin heillä kyselemässä.

Soitin juuri äsken Doseen, ja kertoivat, ettei peliä ole tullut. Varmaa päivämäärää eivät antaneet, mutta arvelivat pelin saapuvan ensi- tai sitä seuraavalla viikolla. :(
 
Höh...no, nyt on ainakin paremmin aikaa saada peli jo julkaisupäiväksi. Jos se olisi ilmestynyt jo tänään, en saisi peliä kuin vasta parin päivän päästä...ja minä haluan aina saada pelit samaan aikaan kuin muutkin nopeat ja olla heti mukana keskusteluissa. Josko tänään sitten jo onnistuisin tilaamaan..eilen jo piti niin tehdä, mutta Sonera kaatui :D
 
Teknisiin olisi pitänyt tulla tänään mutta ei tullu. Maanantaina on varmaankin. Outoja nämä julkaisupäivät, kun ajankohta vaihtelee kahdella viikolla. Varmaankin jotkut ketjut eivät saa peliä julkaisupäivänä, joka on siis 3.10.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rousku
Nyt se on kourassa ja kohta koneessa: RAW 2 valmiina testattavaksi!
Kyllä tätä on odotettukin..


Mistäs ostit?

Nyt se peli tilaukseen...toivottavasti vain saavat Konsolinettiin nopeasti pelin, sitten harmittaa jos peli olisi noudettavissa jostain City Marketista, ja Konsolinet yhä odottelisi peliä varastoon....
 
Lahdesta löytyi Puolenkuun peleistä hintaan 69 euroa.

Kokonaisuus näyttää hyvältä, muutamat hahmot vain ovat hieman oudon näköisiä mutta suurinta osaa katselee ihan mielikseen.

Ja ei kun takaisin tutustumaan!
 
Vai että löytyy jo Puolenkuun peleistä...tämän kun olisin tiennyt, niin olisin tilannut pelin sieltä. Sivuston mukaan peli ilmestyy 15.10.

Mutta juu, nyt on sitten peli tilattu Konsolinetistä, toivottavasti tipahtaa postilaatikosta lähipäivinä. Nyt saakin sitten aina kädet täristen käydä availemassa postilaatikkoa...

59 euroa maksoin. Toivottavasti on sen arvoinen.

Ja Rousku, PAL-versiossa ei taida olla mitään parannuksia? Tekoäly on onneton? Kerrohan myös hieman edettyäsi, että yhäkö viholliset ryntäävät puolustamaan sinua Seasonissa.


Tuskin niitä mihinkään on eliminoitu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rousku
Lahdesta löytyi Puolenkuun peleistä hintaan 69 euroa.

Kokonaisuus näyttää hyvältä, muutamat hahmot vain ovat hieman oudon näköisiä mutta suurinta osaa katselee ihan mielikseen.

Ja ei kun takaisin tutustumaan!


Siis olet käynyt ostamassa pelin Lahden PKP:stä, peli on mukavasti Xboxisi vieressä? Siis WWE RAW 2?

:rolleyes: ...anteeksi, kuulostan hieman hölmöltä, mutta tahdon asiaan vain varmistuksen, sillä olen huomenna suuntaamassa Lahteen, jos näin on.
 
Just se kauan kaivattu RAW 2!

Puoleenkuuhunkin sen piti tulla vasta ensi viikolla, mutta herrat olivat saaneet ennakkoerän ja koska minulla oli varaus, sain pelin jo eilen. Ja mitä pidemmälle sitä tutkin, sen enemmän siitä pidän..

Soita Puokkiin 03-751 5151 ja kysy tilanne. Pidän peukkuja!
 
Ylös Bottom