Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaa-a, nyt kun heitit tuon "miksi olette ostamassa peliä?" -kysymyksen, minulle tuli vähän tyhmä olo. Miksi tosiaankaan olen kiinnostunut pelistä?

Hmmm, no: CAS -moodi on saanut paljon kehuja, ja olen aina tykännyt viettää tuntitolkulla aikaa tuollaisten editorien kanssa. Pidin Smackdown! Shut your mouthista PS2:lla, mutta se oli melko arcadetyyppinen ja jotenkin pelin tunnelma ei sytyttänyt. RAW 2 vaikuttaa realistisemmalta ja näyttää enemmän WWE:ltä. Toisaalta taas yksinkertaisesti vain haluan Xboxille painipelin, joskus on mukava vain mättää kehässä ja purkaa vähän paineita. Myös oman musiikin rippaus peliin houkuttelee kummasti, vaikkei minulla juuri hyvää musiikkia Xboxin kovalevyllä olekaan.

Olihan siinä sittenkin jokunen eritelty syy. Noista kuuden miehen tag-matseista en ole juurikaan kiinnostunut, en niistä niin hirveästi tykännyt muissakaan pelaamissani painipeleissä.

Taidan odotella vielä viikon verran ennen kuin tilaan pelin Konsolinetistä, koska haluan varmistua julkaisupäivästä ennen kuin tilaan sen.

Ja Slipknotille: tietääkseni omaa musiikkia voi kuunnella vain sisääntulojen yhteydessä. Matsien aikana joutuu kuuntelemaan geneeristä roskametallia :(

hmm. Mielestäni tuo kuuden miehen HIAC jätettiin pelistä pois. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. Mutta näin ainakin minusta oli...:confused:

Ja se on sitten silleen, että tämä kaveri lähtee sinä samaisena päivänä Helsinkiin, ja hakee tuon pelin itselleen. Niin paljon aikaa ja kalliin junalipun olen valmis uhraamaan. Ai miksikö en tilaa netistä vai? Noh, haluan päästä vanhoista peleistäni eroon, että jos ne kelpaisivat myyjälle välikappaleena.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Ai miksikö en tilaa netistä vai? Noh, haluan päästä vanhoista peleistäni eroon, että jos ne kelpaisivat myyjälle välikappaleena.

Älä nyt ihmeessä..yksi suurimmista virheistäni oli, kun menin typeryyksissäni viemään pelini vaihdossa pelikauppaan. Sain viidestä PS2-pelistä yhteensä 90 euroa, ja vielä suostuin kauppoihin! Nyt jälkeenpäin on harmittanut...pelikaupoista ei vaihdoissa saa hyvästäkään pelistä yli 20 euroa, ei ainakaan täällä Tampereella. Kannattaa myydä vaikka Huuto.netissä, mutta ehdottomasti ei pelikaupoissa. Kaikki pelikaupat eivät edes huoli pelejä vaihdossa.

Todellakaan ei kannata tuo pelien vaihto ellei ole hirveä hinku päästä peleistä eroon Ja itse jos peliä olen ostamassa niin sen monipelin takia ja kyllä season kuullostaa houkuttelevalta myös :) mietin vain että pystyyköhän tuossa raw 2sessa laittaa pöytiä toisten pöytien päälle ja vielä sillein että saisi vastustajan siihen päälle suht helposti

No niin. 20 tuntia peliä pelanneena voin sanoa että en ole pettynyt. Pikkubugit eivät todellakaan ole minua vielä häirinneet ja pelattavuus on parantunut paljon edellisestä. Esimerkiksi kun toisen saa "grappleen" niin liikkeen voi tehdä miltei heti mutta vastaiskut ja torjunnat ovat aika arpapeliä ainakin vielä olleet.

Tekoäly on yhtä surkea kuin on haukuttukin mutta moninpeli on erittäin viihdyttävää. Kaudessa alkaa samat kuviot toistua melko nopeaan ja Royal Rumble on aika köyhä kun vastustajan saa ulos heittämällä kulmaan jä sitten lyömällä.

Painijan teko on erittäin monipuolinen ja kaudessa voi avata lisää pukuja. Oman sisääntulon tekeminen on todella yksityiskohtainen ja ainoa asia mitä jäin kaipaamaan oli Wrestlemaniasta tuttu kuvakulmien päättäminen nimittäin voi valita vain muutamasta painijan valmiista sisääntulotavasta jos haluaa pyrojensa näkyvän.

En nyt keksi muuta sanottavaa mutta kysykää jos ja kun jotain jäi epäselväksi.

Juuh. Aineskin Helsingin Dose voi antaa jopa 25 hyvitystä. Enkä meinannut koko kokoelmaani kauppaan vaihtoon viedä :D , vain osan, joilla en enää tee mitään. Mutta kiitoksia varoituksista! ;)

"THQ julkisti tuossa juuri tiedon että Raw2:teen on tulossa päivitys joka korjaa joitakin pikkubugeja (tämän siis saavat vain ne joilla on Xbox Live). "

http://members.lycos.co.uk/finrumble/ib/index.php?showtopic=30&st=45

Liekö tuolla mitään pohjaa..jos on, niin sitten kyllä joku räjähtää. Xbox liven omistajat nauttivat bugittomasta RAW 2:sta, ja minä kituuttelen bugisella pelillä. Tosin tuon foorumin luotettavuus on kyseenalainen, siellä kun ei tunnuta pelistä mitään tiedettävän. Ja liekö moinen edes mahdollista, RAW 2 kun ei tue Liveä..

Jaa jos sen voi päivittää niin se koskee aika varmana amerikkalaisia, koska eurooppaan tulee tietääkseni päivitetty versio.

Joten uskon että meillä jolla ei ole liveä niin ole mitään hätää.

Hmm. Aivan. Toivottavasti me Eurooppalaiset saamme korjatun version, sitten silloin kun se tulee. :D

Itse kyllä hieman epäilen tuon tiedon varmuutta, viitaten juuri siihen, kun tuo Raw 2 ei tue Liveä missään muodossa, joten sille ei ole varmastikaan mitään nettikoodia kirjoitettu. MUTTA jos Raw 2 tukee/tukisi Liveä, niin sehän vain osottaisi sen, että kaikkiin Xboxin peleihin on laitettu sama nettikoodin runko, jolla ne toimivat Livessä, vaikkei sitä pelin kannessa luekaan. Toivottavasti ymmärsitte. On meinaan aika sekavasti selitetty (olen väsynyt)

Oon mielelläni väärässä tässä asiassa, mutta ennenkuin jostain tulee virallista tietoa asiasta (links, anyone?), epäilen suuresti tuota päivitystä tuohon peliin. Ei THQ:ta kiinnosta korjata tota peliä, rahastavat tällä ja kehittelevät toivon mukaan Raw3:sta oikeasti hyvän pelin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan redcougar
Oon mielelläni väärässä tässä asiassa, mutta ennenkuin jostain tulee virallista tietoa asiasta (links, anyone?), epäilen suuresti tuota päivitystä tuohon peliin. Ei THQ:ta kiinnosta korjata tota peliä, rahastavat tällä ja kehittelevät toivon mukaan Raw3:sta oikeasti hyvän pelin.
Olen kyllä samalla kannalla tuossa ja eihän se ole varmaa tuleeko raw 3:sta edes voi olla että ne tekee jonku Smackdownin uudestaan xboxille mikä kyllä kelpaa mulle :)

Jännä juttu, nämä RAW 2-aiheiset ketjut ovat menestyneet nähdäkseni vain ulkomaisilla foorumeilla, ja täällä Xboxfinin foorumilla. Pelit.fissä ja Peliplaneetta.netissä olleet ketjut ovat saaneet korkeintaan 3 viestiä, mutta täällä niitä on yli 200. Sen sijaan joku Smackdown! Here comes to pain saa palstatilaa ja kunnolla. Ovatko RAW 2-fanittajat Suomessa vain pieni Konsolifinissä kokoontuva underground-ryhmä? ;)

10-15 päivää. Tilauksen taidan tehdä viikonloppuna.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Jännä juttu, nämä RAW 2-aiheiset ketjut ovat menestyneet nähdäkseni vain ulkomaisilla foorumeilla, ja täällä Xboxfinin foorumilla. Pelit.fissä ja Peliplaneetta.netissä olleet ketjut ovat saaneet korkeintaan 3 viestiä, mutta täällä niitä on yli 200. Sen sijaan joku Smackdown! Here comes to pain saa palstatilaa ja kunnolla. Ovatko RAW 2-fanittajat Suomessa vain pieni Konsolifinissä kokoontuva underground-ryhmä? ;)

10-15 päivää. Tilauksen taidan tehdä viikonloppuna.

Oma mielipiteeni tähän on, että KonsoliFINin BBS on yksi Suomen laadukkaimpia, joka taasen johtaa siihen, että ksuuri osa suomalaisista kerääntyy tänne. Voinen tietenkin olla väärässä, mutta mielipiteeni on hyvin varteenotettava.

Miksi kaikki väittävät, että peli ilmestyy jo 3. päivä? Play.com, amazon.com, ja melkein kaikki muutkin nettikaupat (ei suomalaiset) ovat laittaneet tuon kolmannen päivän julkaisuajankohdaksi. Oikestaan Play.comin mukaan peliä olisi jo varastossa. Tuleekohan se tänne Suomeenkin sitten 3. päivä, vaiko sitten vasta 10. tai 15. päivä? olen täysin pihalla...:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Oma mielipiteeni tähän on, että KonsoliFINin BBS on yksi Suomen laadukkaimpia, joka taasen johtaa siihen, että ksuuri osa suomalaisista kerääntyy tänne. Voinen tietenkin olla väärässä, mutta mielipiteeni on hyvin varteenotettava.

No tuota...jos kävijöitä lasketaan, niin eiköhän tämä BBS kävijäluvultaan häviä ainakin Pelit.fille selvästi, kyllä siellä viestejä paljon enemmän kirjoitetaan kuin täällä. Muualla vain tuntuu olevan "vapaapaini haisee, joten niin myös RAW 2" -asenne.

Outoa, Play.comin Xbox-alueella ja myös RAW 2-sivulla oleva Countdown näyttää että julkaisuun 9 päivää, kun taas tuotteen tiedoissa lukee "availability: In stock", eli varastossa. Uskaltaisiko sitä tilata jo tänään tuolta Konsolinetistä...toisaalta, miksi ei?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR

Kyllä vapaapaini.com:in foorumin Vapaapainipelit osastolla on Raw 2 - ketju venynyt ihan kiitettävästi.

http://members.lycos.co.uk/finrumble/ib/index.php?showforum=15

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper
Kyllä vapaapaini.com:in foorumin Vapaapainipelit osastolla on Raw 2 - ketju venynyt ihan kiitettävästi.

http://members.lycos.co.uk/finrumble/ib/index.php?showforum=15

Onhan se, mutta siellä kaikki tuntuvat olevan enemmän tai vähemmän pihalla asioista, kukaan ei ilmeisesti ole lukenut kuin Gamespotin ja IGN:n arvostelut. "Bugeja ei oo paljon mutta tekoäly on huono", paljoa enempää ei siellä tunnuta pelistä tiedettävän :D

Hmmm, tuli tässä mieleen että jos tilaisinkin Amazonista, siellähän peli maksaa vain 30 puntaa, eli noin 45 euroa. Taitaa olla vain turhan lähellä tullirajaa...ja Play.comin 32 puntaa ylittää 45 euroa, vai oliko se tulliraja 45?

Taidanpa tilata kotimaasta.

Ylös Bottom