Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR

Tikapuumatsissa katosta roikkuvaa vyötä ei saa irtoamaan, vaikka siinä roikkuisi minuuttitolkulla.

Tuohon on löytynyt epävirallinen irrotus: Vyössä roikkuessaan pitää kuulemma rämpyttää B:tä ja pyörittää vasenta tattia myötäpäivään. Tuolla jotkut ovat saaneet vyön alas.

Aivan. Noista bugeista minäkin olen kuullut. Mutta jos Raw 1:stäkin otettiin pois kaikki selostukset, ym. (kun WWF muuttui WWE:ksi), niin luulenpa että nuo muutama bugi liiskataan. Noh, sen näkee sitten.

Ja semmoisestakin bugista olen kuullut, että kun voitat mestaruuden, niin mestaruusvyö annetaankin jollekin toiselle. Tähän tosin saattaa vaikuttaa suosio, mutta tiedä häntä...(vaikkapa koiranhäntä... :rolleyes: )

EDIT: Törmäsin Gamefaqsissa erääseen topiciin, jossa yritetään saada jonkinlaista keskustelua aikaan sittä, että korjataanko PAL- versiosta Bugit. Menee kyllä vain hieman metsään...mutta...kas tässä: "PAL version glitch free?"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän tuo olisi kivaa jos pal versiota todellakin hiottaisiin mitä nyt on arvosteluita lukenut niin peli vaikuttaa keskeneräiseltä tietyiltä alueilta niin kuin tuo mykkä koulu seasonin aikana ja muita erinlaisia pikku asioita
 
Tuli tässä vain mieleen, että kai kaikki suomalaiset nettikaupat saavat pelin oikeaksi julkaisupäiväksi, vaikka sivujen julkaisuaikataulut poikkeavatkin toisistaan? Esimerkiksi jos ennakkotilaisin pelin Player Onesta, jonka mukaan peli ilmestyy 15.10, niin kai peli silti saapuu julkaisupäivän aikoihin vaikka oikea ilmestymispäivä olisikin vaikkapa 10.10, kuten Konsolinet sanoo?


Ajattelin nimittäin kaikesta huolimatta ostaa pelin, pelivuokraamoja Suomessa ei ole, eikä kukaan kaverikaan ole ostamassa peliä. Niinpä ainoa keino vakuuttua pelin tasosta on ostaa se... :mad:


Tuolla gamefaqsissahan joku muuten heitti, että UK-versio tulisi 3.10. Liekö tuolla mitään pohjaa...vai, eivätkös pelit tule kaikkiin euroopan maihin samaan aikaan?
 
Kyllä yleensä useimmat peli kaupat pelin julkasupäivänä toimittaa ellei sitten ole saannut sitä syystä tai toisesta kaikki nuo päivämäärät mitä noilla peli sivuilla on ovat arvioita Kyllä yleensä UK saa pelit pikkuisen aikasemmin kuin muu eurooppa mutta yleensä vain päivän tai pari
 
http://cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=32963&topic=10177063


Pelin hyytyminen on osoittautunut ilmeisesti heikkolaatuisten kopioiden syyksi. Toivottavasti PAL-version levyt ovat kunnossa, muistan kun viime talvena kulutin paljon rahaa ja vaivaa sahatessani kodin ja pelikaupan väliä, kun olin saanut "viallisen pelin". Se tosin lopulta osoittautui muistikortin syyksi, mutta ihan samanlaisen vaihtorulianssin olisin joutunut käymään läpi vaikka vika olisi todella ollut pelissä. Jouduin käymään pelikaupassa kolmesti, ja bussikortittomana siihen meni paljon rahaa, ja etenkin vaivaa.

Keuhkokuumeenkin olin saada, 30 asteen pakkasilla kun jouduin kolmena päivänä odottelemaan bussipysäkillä yhteensä varmaan 6 tuntia :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ahaa. Elis se siis osoittautui huonoik kopioksi, eikä DVD- aseman lukihäiriöksi. No siihen ei varmankaan Anchorilla ole osaa eikä arpaa, joten luulenpa, että THQ tämän asian hoitaa. Mutta onkos se virallinen PAL- julkaisu sitten 29.9? Kaikki tuntuvat puhuvan siitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Ahaa. Elis se siis osoittautui huonoik kopioksi, eikä DVD- aseman lukihäiriöksi. No siihen ei varmankaan Anchorilla ole osaa eikä arpaa, joten luulenpa, että THQ tämän asian hoitaa. Mutta onkos se virallinen PAL- julkaisu sitten 29.9? Kaikki tuntuvat puhuvan siitä.


Vai puhuvat? Itse olen kyllä ollut siinä uskossa, että tuollainen julkaisupäivä olisi kuollut ja kuopattu. 10.10 tai 15.10 minä olen sen ajatellut julkaistavan. Mutta mistä sitä ikinä tietää, voisinkin tilata pelin kohtapuoliin vaikka Konsolinetistä.


Eikä toiveita bugikorjauksista kannata heittää, vaikka peli julkaistaisiinkin jo tässä kuussa. Kyllä THQ:lla on luultavasti ollut jo melko pitkään aikaa korjailla bugeja, jos ovat sille tielle lähteneet. Tuskin vasta julkaisun jälkeen tuleva kritiikki on/olisi ajanut THQ:n korjauksiin. Kyllä niitä bugeja on korjailtu jo ennen NTSC-version julkaisua, jos on korjailtu ollenkaan.
 
THQ on avannut "virallisen" sivustonsa WWE RAW 2:lle. Käykääpä katsomassa. Itse en kyllä sivuista vakuuttunut. Mutta katsellaan jos Downloads- osioon ilmestyisi jotakin kivaa; esim. Kanen entrance. Se olisi kiva nähdä.

THQ:n viralliset RAW 2- sivut
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Itse en kyllä sivuista vakuuttunut. Mutta katsellaan jos Downloads- osioon ilmestyisi jotakin kivaa; esim. Kanen entrance. Se olisi kiva nähdä.

THQ:n viralliset RAW 2- sivut


Kyllähän ign:n videosivuilta löytyy ainakin 20 entrancea, tosin ign outsiderit saavat tyytyä huonoon kuvanlaatuun. Kaikki on kuitenkin tullut ladattua, myös Kanen entrance.


Shane on viimein arvostellut RAW 2:sen:

http://www.xboxworld.com.au/reviews/review.php?idReview=248#1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Kaikki on kuitenkin tullut ladattua, myös Kanen entrance.
[/URL]

Olisiko missään saatavilla tuota Kanen entrancea Quick Time- Formaatissa? Haluaisin NIIN kovasti nähdä sen...*hyppii ja pomppii*
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Olisiko missään saatavilla tuota Kanen entrancea Quick Time- Formaatissa? Haluaisin NIIN kovasti nähdä sen...*hyppii ja pomppii*


Taisin puhua läpiä päähäni, en nimittäin pikavilkaisulla löytänyt Kanen sisääntuloa sittenkään. En jaksanut tosin läheskään kaikkia videoita vilkaista, koska olen ladannut niitä koneelle kymmenittän :D


Enkä IGN:stäkään enää löytänyt sitä sivua, jolta entrancet löytyvät...anteeksi vain, kun herättelin turhia toiveita.
 
:)...heh, noh, ei se mitään. Eihän enää ole kuin kahden viikon odotus aika max., ennen kuin niitä sisääntuloja pääsee itse ihailemaan. Kiitoksia vaivannäöstä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Eihän enää ole kuin kahden viikon odotus aika max., ennen kuin niitä sisääntuloja pääsee itse ihailemaan.


Itse kyllä veikkaisin että noin kolme viikkoa...itsepintaisesti kun roikun tuossa 15.10 julkaisupäivässä. Olisin tyytyväinen jos se tulisi jo kymmenes päivä, silloin tuo 2 viikkoa pitäisi aika hyvin kutinsa. Kaksi ja puoli viikkoa olisi silloin.. :)
 
Jaa-a siis ei ole mitään backstage arenoita paitsi se yksi pukuhuone :( Taitaa olla niin että peli jää ostamatta peli vaikuttaa arvosteluiden perusteella keskeneräiseltä pistää miettimään että mitä se Anchor on tehnyt nämä vuodet :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
Jaa-a siis ei ole mitään backstage arenoita paitsi se yksi pukuhuone :( Taitaa olla niin että peli jää ostamatta peli vaikuttaa arvosteluiden perusteella keskeneräiseltä pistää miettimään että mitä se Anchor on tehnyt nämä vuodet :confused:



Parista kommentista on kyllä käynyt ilmi, että muitakin alueita olisi. Luin jostain arvostelusta kommentin "Parkkitalo ja piha on mallinnettu hyvin!", mutta ehkä niihin ei kuitenkaan pääse tappelemaan. Itse aion ostaa pelin, koska monet viat eivät häiritse minua juurikaan, kuten mestaruusvyön puolustaminen -moodin puuttuminen exhibitionista, väärät teemabiisit, ja tittelien vaihtuminen. Tämä siksi, että en ole seurannut WWE:tä tarpeeksi, jotta noteeraisin nämä viat silmiinpistävänä. Riippuu aivan henkilöstä, että kuinka keskeneräisenä sitä pitää. Jotkut rakastavat sitä eivätkä vikoja ole huomaavinaankaan, kriittisemmät pelaajat haukkuvat maanrakoon keskeneräisyyden vuoksi.


No, ehkäpä ostat pelin sitten myöhemmin, vaikka alekorista :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
http://members.lycos.co.uk/finrumble/ib/index.php?showtopic=30&st=45


Uusintaversio? Saavat kyllä tiedottaa asiasta lähiaikoina jos oikeasti ovat jotain uusintaversiota tekemässä, koska aion ennakkotilata pelin muutaman päivän sisällä netistä. Tuskinpa tuo totta on, mutta sehän tässä juuri kaiveleekin.

Alan pikku hiljaa olla jo valmis taipumaan bugisen pelin puolesta. Olisihan se kiva saada virheetön peli, mutta alan olla JO KURKKUANI MYÖTEN TÄYNNÄ TÄÄT ODOTTELUA!!!:mad:

Ja päivän puujalkavitsi: Kaksi tyyppiä ajoi tandemilla- toinen ajoi ojaan. Buahahaa!!!! :rolleyes: ;)
 
Ylös Bottom