Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Mikä mahtaa muuten olla RAW 2:sen maahantuoja?

Maahantuoja on KEMEDIA. Tässä linkki

se on kylläkin ruotsiksi, mutta kyllä siitä selvää saa ;).
Kyllä julkaisu taitaa olla 29.9, koska monet brittiläiset sekä hollantilaiset ja vielä saksalaisetkin kauppiaat ilmoittavat tuon 29.9 saapumispäiväksi...mutta mistä niistä ikinä varmuudella tietää!:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte

Kyllä julkaisu taitaa olla 29.9, koska monet brittiläiset sekä hollantilaiset ja vielä saksalaisetkin kauppiaat ilmoittavat tuon 29.9 saapumispäiväksi...mutta mistä niistä ikinä varmuudella tietää!:confused: [/B]

Kemedian sivuilla julkaisupäivän kohdalla lukee 17.9...mielenkiintoista :rolleyes:
 
yksi asia tossa raw 2sessa huolettaa siinä ei ole mitään tekstejä tai mitään niiden "kohtausten" aikana :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
yksi asia tossa raw 2sessa huolettaa siinä ei ole mitään tekstejä tai mitään niiden "kohtausten" aikana :(


Onhan se vähän köyhää katsoa painijoiden mykkiä improvisaatioesityksiä...mutta en minä asiaa ole sen suuremmin noteerannut. Minkähän takia tekstit puuttuvat? Anchorin käsikirjoitustaidot ovat olemattomat?



Jahas..tuolla Tiltin RAW 2-ketjussa aikaa tappaessani törmäsin viestiin:

"Hmm tänään sain pkp:stä postia että maahantuoja on vaihtanut julkaisupäiväksi tuon 15.10."

Maahantuojan sivuilla ilmoitetaan, että 17.10. Kyllä on onnetonta
toimintaa...

:(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jaa toi freezing asia on sinänsä vähän outo juttu että sitä ei kovin monella ihmisellä tapahdu veikkaisinpa että se on henkilöiden x-boxiseissa se vika eikä itse pelissä tosin itse pelissä on jonkun verran bugeja :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
Jaa toi freezing asia on sinänsä vähän outo juttu että sitä ei kovin monella ihmisellä tapahdu veikkaisinpa että se on henkilöiden x-boxiseissa se vika eikä itse pelissä tosin itse pelissä on jonkun verran bugeja :(

juu.Boxissa se vika on. Itselläni tuo Raw 1 on muutaman kerran jumitellut, mutta se on TOSI harvinaista...

Pääasia olisi nyt saada PAL- versio mahdollisimman nopeasti valmiiksi ja tuoda se tänne Eurooppaan. bugit nyt ehkä syövät hieman peli-iloa, mutta tulisi nyt vain se peli!!!!

Ai niin. Kukas niitä bugeja korjaisi? Melkeinhän koko RAW 2:n kehitystiimi sai kenkää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
tuossa oli toi learning curve ekikä se ollu ko yhen tunnin.

lukijat oli antanu 8.3


Eikös Learning curve meinaa aikaa, kuinka kauan menee pelin sisäistämiseen/oppimiseen?



RAW 2 jakaa mielipiteet todella selvästi. Lukijoidenkin arvosteluissa on huomattavissa, että toinen antaa 3-5 pistettä pelille, kun taas toinen antaa 9 pojoa. Pelattavuudesta kiistellään: joidenkin mielestä juuri "surkea pelattavuus" on pelin kompastuskivi, kun taas toisten mielestä pelattavuus on loistava. Noh, pitää itse koittaa ja vakuuttua. Arvosteluista ei voi enää päätellä mitään.
 





RAW 2 jakaa mielipiteet todella selvästi. Lukijoidenkin arvosteluissa on huomattavissa, että toinen antaa 3-5 pistettä pelille, kun taas toinen antaa 9 pojoa. Pelattavuudesta kiistellään: joidenkin mielestä juuri "surkea pelattavuus" on pelin kompastuskivi, kun taas toisten mielestä pelattavuus on loistava. Noh, pitää itse koittaa ja vakuuttua. Arvosteluista ei voi enää päätellä mitään.


ehdotan, että paras tapa ottaa selvää tuosta pelattavuudesta, on ostaa peli...:D Tai vuokrata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
hmm....eipä taida enää olla. Ennen niitä oli aineskin muutama. Noh, osta sitten...:)

Voihan peliä aina kokeilla kaverilla tai jopa kaupassa (!).

Itse uskoisin, että peli ei ole huono, mutta tietenkin pelattavuus voi olla joidenkin mielestä kehno, koska he ovat ehkä tottuneet Smackdown-pelien ohjaukseen ja RAW 2:ssa se on erilainen. Jos ette uskalla peliä ostaa niin kannattaa vaikka odottaa, että peli ilmestyy täällä Pohjolassakin ja katsastaa suomalaisten sivustojen arvostelut.
 
Tuli tässä vaan mieleen, että ei kukaan olisi hommannut NTSC- versiota tuolta rapakon takaa? Sitä vaan, että jos olisi, niin olisi voinut hieman mietteitä laittaa.

Ja tuosta pelin bugisuudesta, niin THQ yrittää liiskata suurimpia ja pahimpia ongelmia PAL- versiosta.
 
Olisi kyllä hienoa, jos PAL-versiosta olisi saatu liiskattua pahimmat bugit pois. Tekoälyä he tuskin kuitenkaan parantelevat...ja juuri tekoälyä haukutaan pelin pilaajaksi. En minä muuten niin huonosta tekoälystä välittäisi, mutta kun pelaavia kavereita ei juuri ole, niin on pakko tyytyä yksinpeliin. Toivottavasti tekoäly ei ole aivan niin raivostuttava kuin on puhuttu, koska juuri tuollainen "varma tappio" -tyylinen tekoäly on pahin mahdollinen.


Mistä muuten luit, että THQ parantelisi PAL-versiota?


edit: jahas, selailin tiltin foorumeita, ja löysin kuin löysinkin peliä pelanneiden suomalaisen mielipiteitä. 2 tyyppiä sitä on pelannut, ja kommentit ovat "Täyttä paskaa", ja "Rahat menivät hukkaan".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR



Mistä muuten luit, että THQ parantelisi PAL-versiota?


Luin Gamefaqsin boardeilta. Siellä joku oli sanonut, että THQ liiskaa osan bugeista. En nyt juuri muista. Tiedä sitten, että kuinka luotettavaa tieto on...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
Luin Gamefaqsin boardeilta. Siellä joku oli sanonut, että THQ liiskaa osan bugeista. En nyt juuri muista. Tiedä sitten, että kuinka luotettavaa tieto on...


Toivottavasti olisi totta. Tuskin ne kuitenkaan mitään isoja muutoksia peliin tekevät, mutta tälläisistä pahoista bugeista on kuultu:


Tikapuumatsissa katosta roikkuvaa vyötä ei saa irtoamaan, vaikka siinä roikkuisi minuuttitolkulla. Sen sijaan tekoälyn ohjaamat painijat saattavat käydä repimässä sen irti jo ensimmäisen puolen minuutin aikana. Tai sitten kukaan ei ole keksinyt oikeata tekniikkaa...


Tekoälyn ohjaama painija saattaa yrittää selätystä peräkkäin vaikka kymmenen kertaa. Kuulostaa erittäin pahalta.


Tag-matsin pari ei auta, jos sinua selätetään.


Vihollislistalla olevat painijat auttavat sinua hyökkäämällä vastustajan kimppuun, vaikka niiden pitäisi alkaa hakata sinua.


Tuskinpa ne nyt alkavat tekoälyä hiomaan PAL-versiota varten.
 
Ylös Bottom