Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täh?! Ja minä kun luulin, että 26.9 olisi jo lyöty lukkoon...voi sentään :(

Player Onen mukaan peli ilmestyy 26.9. Eihän noista ikinä voi tietää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No se julkaisupäivä menikin sitten oikein kunnolla eteenpäin :( Olisko kenties vaikeuksia toimittaa peliä eurooppaan? tai jotain vastaavaa:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
No se julkaisupäivä menikin sitten oikein kunnolla eteenpäin :( Olisko kenties vaikeuksia toimittaa peliä eurooppaan? tai jotain vastaavaa:confused:

PAL- version tekeminen vie aikaa. Erinomaisena esimerkkinä Morrowind...:D

Mutta nou hätä. Nyt kun peli on julkaistu Ameriikassa, niin saammepahan edes jotain Mediaa ulos. Toivottavasti...
 
Kai se on totuttava ajatukseen, että peli ilmestyy vasta kuukauden päästä. Oikeastaan innostuin tästä RAW 2:sesta vasta viime lauantaina netissä surffatessani, ja sen jälkeen olen odottanut RAW 2:sta fanaattisena, tehnyt taloudellisia laskelmia, ja laskeskellut mahdollisuuksiani saada peli jo julkaisupäivänä. Ehkä hyvä näin, koska nyt on aikaa kuukauden verran seurata jenkkien mielipidettä pelistä, ja näin päättää että kannattaako peliä oikeasti ostaa. Näiden päivien aikana olen lukenut vain hypeä ja yksittäisen henkilön kuvauksia, joten eihän sitä voi tietää että onko koko peli ostamisen arvoinen. Eilen kun ei ollut parempaakaan tekemistä, luin noita Shanen vastauksia sivulle 35 asti. Meinasin nukahtaa... :D


Tänäänkös se RAW 2 ilmestyy Amerikassa?
 
Tänään ja huomenna Siellä on nähtävästi niin että ne ketkä on ennakkotilannut sen pelin saavat sen tänään ja ne ketkä eivät ole saavat se huomenna...En ole tosin varma asiasta

Ps.Veikkaan että huomenna sitä tietoa pelistä alkaa tulemaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ajan saa helposti kulumaan pelaamalla SW:KOTORia. Ja tietenkin hakemalla netistä itselleen sisääntulomusiikkeja.
 
Nyt alkaa vähän näyttämään siltä että Raw 2 ei olisi mikään vallan mainio peli mutta ei se kyllä kuulemma mikään huonokaan ole mitä nyt tuolta IGN foorumeilta on lukenut
 
Noita IGN-forumin juttuja kannata hirveän vakavasti ottaa, kaverit tuskin hirveän kauaa ole pelannut tota peliä. Sitten jos varsinainen arvostelu tuo samoja asioita esille, se on eri asia.

Ihmiset kumminkin painottavat eri asioita, ja varsinkin joku yksityishenkilö joka haluaa "krediittiä" sillä että pääsee piilo-lesoilemaan ko. pelin omistamisella, tuskin hirveän objektiivista arvostelua pystyy tekemään.
 
Tulis nyt vaan joku kunnon arvostelu pelistä jossa sais tietää vähän enemmän asioita tuolla ign foorumilla on enimmäkseen "THIS GAME SUCKS" tai "THIS GAME ROCKS I R L33T!!111" :rolleyes:
 
No nyt varmaan aika kuluu paremmin kun tilasin tuon Halo kirjan.

Minä en ainakaan nuihin arvosteluihin luota, siitä on kerrottu niin paljo hyvää että pelkästään niiden takia ostan.

Eihän täydellistä peliä voi ollakkaan.
;) no halo nyt on vähä niinku poikkeus
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
No nyt varmaan aika kuluu paremmin kun tilasin tuon Halo kirjan.

Minä en ainakaan nuihin arvosteluihin luota, siitä on kerrottu niin paljo hyvää että pelkästään niiden takia ostan.

Eihän täydellistä peliä voi ollakkaan.
;) no halo nyt on vähä niinku poikkeus

Aivan. Mielestäni ihmiset ovat ehkä asettaneet pelille LIIAN kovat ennakkovaatimukset. Itse en Hypestä huolimatta odota peliltä ihmeitä. Ja muistakaahan: Kaikki mikä on parempaa kuin Raw 1:sa, on plussaa.
;)

Ja niinpä niin, Halo on poikkeus...hehe
 
Jahas, jahas. IGN on nyt siis arvostellut pelin, ja antanut tälle 9.1., mutta jotenkin vain porukka jakautuu kahtia a la Metallican St.Anger. Joidenkin mielestä peli on täyttä bullshittiä, ja toiset ylistävät taivaisiin. Ristiriitaista. Siispä paras tapa on ostaa peli itse, ja katsoa. :D

Mitä nyt eri boardeilta on lukenut, niin olen itse saanut sellaisen käsityksen että peli on täynnä pikkubugeja, tekoälyä ei ole nimeksikään, ja bugeista johtuen peli on keskeneräinen. Pelin audiopuoli on Entrance musiikeissa kuulemma vajaa, mutta nehän voi itse korjata oikeiksi.Hehe.

Mutta odotellaan...HUOM! Älkää luulko että peli on täysin paska, tai että tuomitsin pelin jo nyt (kaikkiahan se kiinnostaa tuomitsenko pelin vai en....) Vasta kun peli on omassa koneessa, sitä n.15h pelanneena, voi sanoa mitä mieltä on...

Mutta vastatkaapa tähän: Sain IGN:n arvostelusta semmoisen mielikuvan, että pelin kausimoodia voi pelata vain yhden vuoden. Voisiko joku kertoa onko tämä totta vai ei...

EDIT: Tuossa vielä linkki...
IGN:n arvostelu
 
Kunhan vaan moninpeli on hauska, niin edes sentakia sen vois ostaa.

Ei minua nuissa smackdowneissakaan ole paljon muu kiinnostanu kuin moninpeli.

Ja omien äijien teko (hauskaa tehä ittensä ja kavereiden näköset äijät ja hakata toisiaan).
 
Nyt puolenkuunpeleissä raw2 oli otettu pois siitä ennakko tilaa kohasta ja sen päivämääräksi oli laitettu 27.09.2003.
 
Hmm, tulisiko peli sittenkin jo tässä kuussa...toivotaan parasta. 27.9 on vielä syntymäpäiväni, joten pientä rahoitusta olisi ehkä saatavissa. Mutta toivotaan parasta.


Minua taas ei moninpeli kiinnosta, johtuen siitä seikasta, että minulla ei ole pelaavia kavereita... :(


9.1 on hieno arvosana, koska yleensä ainakin nykypäivän vapaapainipelit ovat poikkeuksetta saaneet sellaista 5-8 tasoisia arvosteluja. IGN oli antanut PS2:sen Smackdown! Shut your mouthille arvosanaksi ~8, ja saman Wrestlemania 19:lle, joten ilmeisesti RAW 2 lienee paras näistä THQ:n painipeleistä.
 
Minun veikkaukseni on että se tulee tämän kuun lopussa 27-30.9 koska eihän siinä ole mitään järkeä että pelissä menee melkein kuukausi että se tulee Eurooppaan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ryuujin
Minun veikkaukseni on että se tulee tämän kuun lopussa 27-30.9 koska eihän siinä ole mitään järkeä että pelissä menee melkein kuukausi että se tulee Eurooppaan


Kyllä kuukauden ero on aivan normaali. Joillakin peleillä on mennyt vieläkin kauemmin. Mikä mahtaa muuten olla RAW 2:sen maahantuoja? Ainakaan Toptronicsin sivuilla ei ole pelistä merkintää...



edit: grrr...huomasin juuri, että myös huono RAW (1) sai IGN:ltä ja samalta arvostelijalta samaten 9.1! Eipä tuohon arvosanaan kyllä voi luottaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom