Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan RAW
Saako season modeen oma tekemän ukon. ja jos saa niin miten?
Kun alotat seasonin tai jatkat niin se kysyy jos haluat jotain original superstars juttua paina A
sen jälkeen eteesi ilmestyy ruutu missä ovat sinun tekemät painijat valitse se painia jonka haluat ja paina X sen jälkeen painat A niin voit valita oman tekemäsi painijan ura moodia varten.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Sain pelin alkuviikosta ja olen siihen todella tyytyväinen. Vain muutama asia on jäänyt askarruttamaan:

Miten pystyn kiipeämään häkistä ulos? Mustaa näppäintä pitää näköjään painaa, mutta painija ei kuitenkaan kiipeä vaikka mitä tekisi.

Toinen ongelma on esim. tikapuiden vieminen kehään. Painija tipauttaa tikapuut ja menee kehään, eikä siis ota niitä mukaansa.

Sitten myös partnerin vaihtaminen tag team-ottelussa on tuskallista. Tässäkin näköjään pitää painaa mustaa nappulaa (?), mutta kaveri ei kuitenkaan tule kehään eikä minkäänlaista kommunikaatiota synny.

D-padilla häkin suuntaan+musta nappi; painija kiipeää häkkiä pitkin. Ilmeisesti mustaa nappia pitää painaa useamman kerran kiipeämisen aikana.

Tikkaat saa kehään painamalla d-padilla kehän suuntaan ja valkoista nappia painamalla.

Tag-parin saa kehään kun painaa mustaa nappia partnerin vieressä.

Toisen kaverin pystyy vaihtamaan mustalla näppäimellä, kuten LMR sanoi. Lisäyksenä vaan, että muista kohdistaa liipasimella siihen kaveriin ennen kuin yrität vaihtoa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zippo
Toisen kaverin pystyy vaihtamaan mustalla näppäimellä, kuten LMR sanoi. Lisäyksenä vaan, että muista kohdistaa liipasimella siihen kaveriin ennen kuin yrität vaihtoa.

Itse asiassa ei ole tarpeen. Pelkkä kaverin suuntaan ohjaaminen ja mustan napin painaminen riittää.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan raw is war
mitä pitää rämpyttää kun on tikapuu matsi

Lue muutamia sivuha taaksepäin, niin tiedät.

Onko ketään peli alkanut jo kyllästyttämään? Itseäni johiukan, kun tuossa Seasonissa ei ole oikeen mitään päämäärää. Sitten kun olet mestari, niin mitä sitten? Peli ei palkitse millään. Mutta ei silti, hyvä peli se on eniwei.

Kukaan teistä kiinnostunut Top Spinistä? Itse meinasin hommata pelin parin viikon sisällä...

Juu, kyllästyminen on päässyt iskemään. Aloin nyt pelaamaan Haloa, ostin sen jo 2½ kk sitten, mutta en ole ehtinyt pelaamaan sitä läpi. Nyt voisi olla jo aika... :D

Kyllä RAW2 hyvä peli on, mutta kyllä siihenkin kyllästyy. Voitinpa tuossa äsken World Champion-tittelin WWE Championin lisäksi, mutta minusta ei silti tullut Undisputed (?) Championia. Tällä hetkellä tekisi mieli myydä peli pois, mutta tuskin nyt sentään niin teen. Pelitunteja on takana jo noin 60...

Top Spinistä en ole kuullutkaan. Pitänee ottaa selvää pelistä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Juu, kyllästyminen on päässyt iskemään. Aloin nyt pelaamaan Haloa, ostin sen jo 2½ kk sitten, mutta en ole ehtinyt pelaamaan sitä läpi. Nyt voisi olla jo aika... :D

Kyllä RAW2 hyvä peli on, mutta kyllä siihenkin kyllästyy. Voitinpa tuossa äsken World Champion-tittelin WWE Championin lisäksi, mutta minusta ei silti tullut Undisputed (?) Championia. Tällä hetkellä tekisi mieli myydä peli pois, mutta tuskin nyt sentään niin teen. Pelitunteja on takana jo noin 60...

Top Spinistä en ole kuullutkaan. Pitänee ottaa selvää pelistä...
Jaa-a kyllä peli on vähän kuivalta alkanut tuntumaan taidan vaihtaa sen pois kun menen ostamaan True Crimea

Meitsi on vieläkin lumoutuneena peliin.
Kattokaas, kun omistin Raw- ykkösen n. 6 kuukautta (heitto vaan) ja enkä kyllästynyt kertaakaan, kuin ihan loppu hetkillä. Vaikka siinä ei ollut seasonia, sitä vaan pelasi. Hyvänä kysymyksenä itelleni, että kuinkakohan kauan Raw2 pysyy pelattavana? Vielä pitkään....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Milloinkohan sinne raw2 sen virallisille sivuille tulee ladattavaa sisältöä.

Tuskin koskaan. Esimerkiksi Metal Gear Solid 2:sen sivuille olen odottanut kilpailuosion tuloa jo 1½ vuotta, eikä vieläkään näy mitään... ;)

Ja RAW 2:seen liittyen: aloin taas pelata sitä, ja välillä onnistun taluttamaan vastustajan kehän laidalle ja heittämään tämän ulos. Se onnistuu vain vahingossa, eikä ohjekirja nähdäkseni kerro että miten tämä onnistuu. Yhdessä matsissa myös onnistuin heittämään AI-painijan kehän nurkkaan niin, että tämä pamahti siihen selkä edellä ja "kimposi" siitä hoipertelemaan matolle. Tässä onnistuin myös n. 5 kertaa sen yhden matsin aikana, mutta myöhemmin en ole onnistunut. Mielestäni tein sen painamalla d-padia yhtäaikaisesti mustan napin kanssa, mutta kun ei onnistu enää...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
Ja RAW 2:seen liittyen: aloin taas pelata sitä, ja välillä onnistun taluttamaan vastustajan kehän laidalle ja heittämään tämän ulos. Se onnistuu vain vahingossa, eikä ohjekirja nähdäkseni kerro että miten tämä onnistuu. Yhdessä matsissa myös onnistuin heittämään AI-painijan kehän nurkkaan niin, että tämä pamahti siihen selkä edellä ja "kimposi" siitä hoipertelemaan matolle. Tässä onnistuin myös n. 5 kertaa sen yhden matsin aikana, mutta myöhemmin en ole onnistunut. Mielestäni tein sen painamalla d-padia yhtäaikaisesti mustan napin kanssa, mutta kun ei onnistu enää...

Tuossa kehästä ulos heittämisessä ja "kulmasta kimpoamisella" on sama periaate. Tee kuin Irish whip (johonkin suuntaan ja musta), mutta pidä mustaa pohjassa. Silleen saat toisen lentämään kehästä tahi lentämään nurkkaan ja kimpoamaan takaisin.

Kuinka monta mitallia on mahdollista saada seasonissa?
Aluksi en saanut wwe mitallia, mutta seuraavalla yrityksellä sain sen kun olin menettänyt ensin world tagteam mitallin. Tällä hetkellä olen Undisputed Champion.

Uusimmassa Pelit lehdessä oli arvostelu raw 2 :sesta ja siinä konsoli kohdan alapuolella luki. Moninpeli: 2-4 pelaajaa,systemlink.

Ainakin itse luulen ettei tämä systemlink mahdollista, eikä sitä kyllä pelin takakannessa lue.

Herätetäänpä tämä ketju 1½ kuukauden koomasta. Ihan vain mielenkiinnosta, kuinka moni vielä pelaa RAW 2:sta, kuinka moni vielä pitää siitä, ja moniko on jo unohtanut koko pelin tai hankkiutunut siitä eroon? Harva varmaan enää tämän ketjun liikkeitä seuraa, mutta jos joku nyt "Taistelupelit"-alueelle eksyy niin saattaapa tämäkin viesti löytää jonkun entisen RAW 2-odottajan. Itse jaksan vielä pelailla peliä satunnaisesti, mutta varsinainen viehätys siitä on jo kadonnut. Ihan kiva sitä silti on pelailla, ei aina samaa peliä jaksa tahkota. Tuo kuukausien hypettäminen oli kyllä vähän liikaa... :rolleyes:

Pääsenpä minäkin peliä tuossa keskiviikkona pelailemaan. Kuinka hidastempoinen peli on? ja viellä pitää sanoa että ei jaksa odottaa...

Nyt kun alkaa oikein ajatteleen. Tästä pelistä oli hauskempaa puhua kuin pelata (ei siis mitään että peli olisi huono, mutta...).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Pääsenpä minäkin peliä tuossa keskiviikkona pelailemaan. Kuinka hidastempoinen peli on?

Onhan se melko hidastempoinen, painijat saattavat maata maassa yli 20 sekuntia eikä pelissä oikein mitään nopeita komboja aikaiseksi saa.

Ja aivan kuten Slipknot sanoi, pelin hypettäminen oli paljon hauskempaa kuin itse pelaaminen.

Ylös Bottom