Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

wwe raw 2 odottaville......

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jani_boy87
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peli on kyllä aivan h#lvetin hyvä, koska olen tämmöinen WWE fani. On tässä pari päivää tullut pelattua Raw 2:a ja siitä ei vaan meinaa päästä irti. Aina kun meinaan alkaa pelaamaan Counteria niin pidän pienen tauon ja alan pelaamaan rawia taasen...

Mielestäni tempo on aika sopiva jos ei mitään arcademaisuutta halua.
 
Eihän ne painijat siinä maassa kauan pysy jos rämpyttää nappeja tosissaan.

On muuten tullut huomattua että kahdestaan rawia on tylsää pelata kun se ottelu menee pelkäksi toisen ympäri juoksenteluksi.
 
Mitne vois saada mestaruus ottelun ku oon pelannu 2 kautta ja toisella on ollu melkeen kokoajan 100 suosio (olenpa kuitenkin saanut tag team mestaruuden)? Miten voi haastaa jonkun otteluun? Niin ja toisella kaudella ei ole tullut kuin yksi hardcore ottelu ja kaikki muuta ollu ihan tavallisia single tai tag otteluita.
 
Ei niitä mitalli otteluita tule niin useasti, paitsi sitten kun omistaa itse melkein kaikki mitallit.

Itse sain ensimmäisen mitallini vasta toisessa seasonissa.
 
no viellä on ilmennyt pari kysymystä

1. miten tikapuu matsissa saa sen vyön alas ku oon koittanu kaikkea mahdollista ja äijä vaan roikkuu siinä jotain 3 min ja tipahtaa (olen lukenut jotain 3-4 sivua taaksepäin enkä ole löytänyt vastausta)

2. miten seonissa voi pelata kaverin kanssa tag teamina?
 
Tikas matseissa auttaa paljon jos voltage mittari on punasella ja näpyttää a+x niin nopeasti kuin pystyy samalla painaen suunta näppäimiä.

Tag teamiksi pääsee kun kaveeraa toisen pelaajan kanssa ja tekee toisesta managerin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan polar_666
Mitne vois saada mestaruus ottelun ku oon pelannu 2 kautta ja toisella on ollu melkeen kokoajan 100 suosio (olenpa kuitenkin saanut tag team mestaruuden)? Miten voi haastaa jonkun otteluun? Niin ja toisella kaudella ei ole tullut kuin yksi hardcore ottelu ja kaikki muuta ollu ihan tavallisia single tai tag otteluita.

Itse olen saanut mestaruusotteluita call out- valinnalla. Laittaa 3 tai 2 kertaa mestarille call out (ennen no mercya yms.) koska jos mestari vastaa haasteeseen, niin ottelu on yleensä mestaruusottelu.
 
huh... wwe raw kakkosesta juuri mitään tietämättä kävin vaihtamassa tylsäksi käyneen dead or alive kolmosen lähidivarissa kyseiseen painikavalkadiin. pari tuntia tahkottua totesin että pettymys oli melkoinen, ehkä pitäisi diggailla wrestlingistä että melko hidastempoisesta pelistä irtoaisi paremmat vibat.

onneksi naapuritalossa sijaitseva divarinpitäjä ymmärsi yskän ja sain tänään tehtyä uuden vaihdon, tällä kertaa metal gear solid 2 - substanceen :D
 
Ajattelin kysyä, että jos heittää vastustajan pöydän päälle ja hyppää esim RVD:llä kehänurkkausesta Frog Splashillla päälle, niin hajoaako pöytä? Itselläni ei ole ainakaan hajonnut
 
joopajoo

itse saatuani tuon kyseisen pelin peli on ihan ok näköinen häiritsee pari asiaa pelistä ensinäkin tuo pin bugi... ja toiseksi tuo tag otteluissa kun kaverilla on pakkomielteenä tulla estämään peittoa... sitten heräsi kysymys miksi tuossa raw:n ukot käy tappelemassa smackdownissa ja toisinpäin eikö tuohon saa että rawin ukot on rawissa ja smackdownin smackdownissa?
 
Vastaus: wwe raw 2 odottaville......

Tuli ostettua käytetty Raw 2 viime viikolla ja nyt ihan hauskalta tuntuu. Kaveri ja sen muija ja pikkusisko tykkäs eli tavoite täyttyi kun monipelejä ajatellen pelin ostin. Pari ongelmaa kyllä tullut: miten vastustajan saa pöydän päälle ja miten pöydän saa kehään? Ja jos meinaa tehdä ansan jollekin painijalle Seasonissa niin kuuluuko se tehdä hyvissä ajoin ennen sen uhrin matsia?

Edit: niin ja pistin kysymykset tähän ketjuun koska tätä aluetta luetaan hiukan enemmän kuin Peliapu-aluetta.
 
Vastaus: wwe raw 2 odottaville......

Pelistä on tullut hankkiuduttua jo jokin aika sitten eroon, mutta enköhän vielä muista...

Vastustajan saa pöydän päälle helpoiten nappaamalla tämä otteeseen (A-nappi) niin, että vastustajan selkä on pöytää kohti. Painamalla vasen+X painijasi yleensä tekee liikkeen joka kaataa vastustajan pöydälle, tämä on vähän painijakohtaista.

Pöydän saa kehään muistaakseni kävelemällä kehää kohti ja painamalla mustaa tai valkoista nappia. Ansoja taas voi asettaa vain seasonissa, ja ne viritetään valikossa ennen matseja.
 
Vastaus: wwe raw 2 odottaville......

LMR sanoi:
Pelistä on tullut hankkiuduttua jo jokin aika sitten eroon, mutta enköhän vielä muista...

Vastustajan saa pöydän päälle helpoiten nappaamalla tämä otteeseen (A-nappi) niin, että vastustajan selkä on pöytää kohti. Painamalla vasen+X painijasi yleensä tekee liikkeen joka kaataa vastustajan pöydälle, tämä on vähän painijakohtaista.

Pöydän saa kehään muistaakseni kävelemällä kehää kohti ja painamalla mustaa tai valkoista nappia. Ansoja taas voi asettaa vain seasonissa, ja ne viritetään valikossa ennen matseja.

Kiitoksia avusta. Tuo ansa-kysymys koski muuten nimenomaan Season-moodia.

Entäs miten saa tag team-erikoisliikkeitä tehtyä? Lähinnä Dudlie Boyzien 3D-kiinnostaa. Ja miten Hoganilla saa tehtyä "hulkit"? Gamefaqs.comin mukaan pitäsi painaa x+a mutta ei mulla tole tapahtunut mitään, otteen kanssa saati ilman. Pystyykö RVD:llä tekemään VanDaminatorin tai VanTerminatorin?
 
Vastaus: wwe raw 2 odottaville......

Voi olla että olet jo keksinyt ratkaisun, mutta...


Tuo X+A pitää suorittaa silloin kun sen alakulman oma "sähköisyysmittari" on punaisella. Punaiselle sen saa nöyryyttämällä vastustajaa kehässä. Kannattaa myös kerätä mittariin väriä tekemällä painijoiden maneereja (oikea tatti, ylös/als).


VanDaminator on muistaakseni pelissä mukana, sen tekeminen taisi onnistua ottamalla tuolin käteen, nappaamalla vastustaja hallintaansa (A), ja painamalla X+A silloin kun mittari on punaisella. En ole aivan varma että oliko tuo VanDaminator erikoisliike.
 
Vastaus: wwe raw 2 odottaville......

LMR sanoi:
Voi olla että olet jo keksinyt ratkaisun, mutta...


Tuo X+A pitää suorittaa silloin kun sen alakulman oma "sähköisyysmittari" on punaisella. Punaiselle sen saa nöyryyttämällä vastustajaa kehässä. Kannattaa myös kerätä mittariin väriä tekemällä painijoiden maneereja (oikea tatti, ylös/als).

Joo, RVD:llä on joku ihmeellinen heitto tullut kun olen painanut x+a silloin kun on punaisella. Kohokohta tässä pelissä on toistaiseksi ollut kun voitin Seasonissa RVD:llä Rockin Hell in a Cell -matsissa. Häkin päältä onnistuin ilmeisesti swinging neckbreakerillä saamaan Rockin katon läpi ja siihen päälle 5 star frog splash niin tuntui aika mahtavalta. Manipuloiminen ei kyllä tunnu onnistuvan millään ja Chuck Palumbolla on jotain mua vastaan vaikka mä pieksen sen koko ajan.
 
Ylös Bottom