Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode

Turhauttavaa vaan kun välillä tuntuu että ei komennot mene perille, vai onkohan ohjekirjassani virheitä? pari ottelua ratkennut tuollaisiin... esimerkiksi pöytä-ottelussa, vein vastustajaa kuin pässiä narussa, mutta en saanut lopetettua matsia kun en millään saanut vastustajaa pöydälle, joka olisi pitänyt olla x ja suunta ylös tai alas, mutta tuolla komennolla kaveri vain huitoi vastustajaa pöydän kanssa?

Olet kai huomannut, että X ja alas (tai ylös) pitää painaa yhtäaikaa.. Kokeile vaikka painaa ensin alas-nappi pohjaan ja sitten X.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Miikka
Mistäs tuota saa platinumina? Ei ainakaan verkkokaupoissa näkynyt.

Kiitoksia jälleen tuhannesti vastauksista, enpä ole vielä kerennyt kokeilemaan pöytä-matseja, mutta kahtotaan miten kaverin käy...

Ja Playsta tilatessani(23e) tuollainen Platinumi-versio tupsahti!:)
 
Vastaus: WWE Smackdown! Pelit

SD VS RAW sisälsi muutaman hyvän idean, mutta vääryttä tehtiin poistamalla monta hyvää ominaisuutta. Saapa nähdä sitten taas seuraavalla kerralla.

Itse haluaisin ainakin avoimen season-moden, tyyliin sd1, johon voisi osallistua kahdellakin hahmolla. Noissa edellisissä toisto on alkanut aivan liian varhain.
 
Vastaus: WWE Smackdown! Pelit

Itse tuli ostettua kaverilta vanha pleikkari 2 ja San Andreaksen jälkeen olisi suunnitteilla hankkia nyt Smäkkipeli. Nyt kun on saanut lukea aika paljon negatiivista juttua tuosta uusimmasta Smäkistä niin kannattaisiko ostaa ennemmin se vanhempi versio Here Comes The Pain? Nettipeliä kun en voi muutenkaan käyttää ja tuon vanhemman saisi myös jo Platinum-hintaan. Eli ehdotuksia vaan kiitos. :)
 
Vastaus: WWE Smackdown! Pelit

Ablo sanoi:
Itse tuli ostettua kaverilta vanha pleikkari 2 ja San Andreaksen jälkeen olisi suunnitteilla hankkia nyt Smäkkipeli. Nyt kun on saanut lukea aika paljon negatiivista juttua tuosta uusimmasta Smäkistä niin kannattaisiko ostaa ennemmin se vanhempi versio Here Comes The Pain? Nettipeliä kun en voi muutenkaan käyttää ja tuon vanhemman saisi myös jo Platinum-hintaan. Eli ehdotuksia vaan kiitos. :)
Joo kyllä melkein jos yksinään pelailet enemmän suosittelen tota aikasempaa versiota. Siinä on paljon parempi season moodi, eli kaikki mestaruudet löytyy, statsit löytyy jokaiselle hahmolle, Season moodi jatkuu samasta vaikka aloittasit uudella hahmolla ja saat ite tehdyt hahmot mukaan. Tietty onhan tässä uusimmassa muutamia parannuksia, esim grafiikka on hieman sulavampaa, nyt on erikseen face ja dirty liikkeet joka kasvattaa mittaria "super" iskuun, Voit tehdä omat ppv, omat mestaruudet jne. Toi nettipeli on kyllä aika turha, koska siinä ei ole mukana kuin single match sekä bra ja panties matsi. Pitää kait olla Action Replay tai joku vastaava että pääsee muita ottelumuotoja kokeilemaan myös netissä. HCtP:ssä tuntuisi muutenkin olevan enemmän hahmoja ja avattavaa, kun taas SD vs. Raw:ssa on enemmän vain turhaa täytettä. Eipä noi tehtävät kovin kummosia ole mitkä tähän uuteen on laitettu. Toivottavasti saadaan ensi versioon HCTP tyylinen season ja parille kolmelle vuodelle juonta ettei aina toistas samaa skeidaa. Muuten molemmat on erinomaisia painipelejä kyllä. :cool:
 
Vastaus: WWE Smackdown! Pelit

Jep. Mä melkein lähtisin "osta molemmat"-linjalle, koska toisessa on tosiaan parempi season yksinpeliin, mutta toisessa on kaikki muu paljon parempaa. Nuo tehtävät on osittain hyvinkin haastavia, ja kavereiden kanssa on hauskaa (joskin vaivalloista) taistella mestaruuksista. Mulle se on aina ihan sama, kun ostan kaikki.
 
Vastaus: WWE Smackdown! Pelit

SvsR:ää sa myös Platinum hintaan vaikkei tuota Platinumina vielä olekkaan. 29.90 oli Citymarketissa.
 
Ylös Bottom