Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan artsi20
Se on jo Playeronessa. Ennakkotilaajat on sen varmaan jo saaneet.
Tänään tuli ainakin minulle Konsolinetin ennakkotilaus. Saas nähdä tuleeko tänään sitten mitään muuta tehtyä :D
 
Tuli just pari päivää sitten katottua tilin saldo...75. Tarkottaa sitä, että seuraava tilipäivä on ensviikon torstai ja sillon vasta voi hctp:n ostaa:mad:
 
Minulle tämä tuli jo 11. päivä :>
En nyt ehdi mitään syväluotausta tekemään, mutta muutaman asian kerron.

Pelattavuus.
Aluksi vaikeat torjuntanapit muuttuvat pian suht luonnollisksi, ja sen jälkeen pelaaminen on todella mukavaa.
Painoerot ovat kohdallaan, paitsi smackdowneja tehdessä.
Veri on mukava lisä.

Kausi
Kuten SYMIssä, juoni alkaa toistamaan itseään ensimmäisen kauden jälkeen. Tosin, kyllä siinä aina yleensä jonkin verran uutta tulee, koska yhdessä kaudessa ei voi tehdä kaikkea. Muuten oikeastaan täydellinen.
AIniin, iso miinus on taaaaaas moninpelattavan kauden puuttuminen ;(

Äänet
Selostus on hävinnyt kokonaan (ellei mun pelissä ole joku häiriö :p ) Joka ei ainakaan minua haittaa.

Grafiikka
11+
 
Tuli kokeiltua tota hctp:tä kaverin luona. Muutaman matsin siinä pelasin ja tuntu heti eka matsilta loistavalta...nii mitäs nyt siit sanois. Pikapelin jälkeen nämä jäi mieleen:

Painiat näyttää ja tuntuu painioilta. Animaatio näyttää realistisen raskaalta. Heitot yms. on nyt paremman näköisiä kun peli ottaa huomioon ton paino-voima suhteen. Grafiikka oli ihan loistavaa. Painiat on saatu mukavan yksityiskohtaisiksi. Veri on tietty kans ihan kiva lisä. Yleisö huutaa selkeemmin Kurtille you suck!:D mut mä pettysin kun Kanella on edelleen se ikivanha entrace musa:mad: muuten äänimaailma oli oikeen hyvä. Kontrollien kanssa oli hetke aikaa vähän pallo hukas, mut kyllä ne siitä oppi...toi alistus hommeli on aika hyvä. Vaikka kyllä siinä saa sormet kipiäks rämpyttää eikä välttämättä mitään tapahdu. Tein John Cenalle kolme AngelLockia eikä luovuttanu. Viimisessä pallo oli ihan submission puolen loppupäässä muttä ei se paljon auttanu...loistava peli:D

EDIT: Pari typoa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei oo selostuksia eikä kehäänkuulutuksia. Eli ei mitään puhetta:( ...noita selostuksia en jää hirveesti kaipaamaan, kun SYMissäkin ne oli niin avuttomat, mutta noi kehäänkuulutusten poist jäänti on musta iso moka.
 
Niin, itse huomasin vasta kauden puolessa välissä selostuksen puuttumisen :p Entancessa olisi voinut olla se kuulutus kyllä..:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Storylinet kaudessa on kyllä hyviä, pelasin Austinilla ja pieksin Vincen niin..

SPOILERI ALLA!
...Poliisit vei vankilaan!
Juu, mutta itseääntoistavia. Suorastaan ViTuTTaa kun (Spoiler)
joka vuosi Vince tulee, ja haluaa kätellä. Jos ei kättele, pääsee helvetillisiin otteluihin, ja jos kättelee, joutuu heeliksi. Toinen ärsyttävä juttu on manageri. Jos kieltäydyt kerran, Coach on joka hemmetin välissä ehottelemassa.
Mestaruudet on ihan hyvin järjestetty, paitsi se tärkein. Alotin Smackdown! rosterissa, voitin vuoden aikana kaikki mestaruudet mitä sellaisella ukolla voi. Pikkuhiljaa kaikki meni. Ekana USA title jossain fatal fourwayssä, ja WWE mestaruus elimination chamberissa oldschool undertakerille. Sitten hävisin tahallani tag teamit, koska halusin siirtyä RAWiin.
Noh, kunhan pääsin irti storylinestä, menin RAWiin, ja sain kolmen ensimmäisen viikon aikana Hardcore vyön, tagteam vyön ta intercontinentalin. No word of heavywight. Ryssin royal rumblet, eikä kuulunu koko vuonna mitään. Seuraavan vuoden ekassa RAWissa joku tuli sanoon, että voisin yrittää mestaruutta. Voitin toki 100-0. !
 
?

En oo mikään smackki hullu, mutta kysyisin teiltä:
Mitkä on face ja heel?

Selittäkää tarkasti :D
 
Face="Hyvis"
Heel="Pahis"
Nämä ovat puhtaasti juonellisia seikkoja, ja niiden tarkoitus on pitää yleisön mielenkinto yllä. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että joku tyyppi tekee jotain typerää ja toinen tyyppi alkaa vastustamaan sitä. Yleensä yleisö huutelee tälle heelille, eli pahikselle kaikkea "Aaassshoollee" ja muuta kivaa.
Yleensä kukaan ei ole loputtominn face eikä heel. Esim, Angle on ollut molempia suht paljon. Team Angle oli selvästi heel, ja kun se eros siitä, siitä tuli face, Anglesta siis.
 
Yleistä hörhötekstiä...

Ostin tuossa eilen Smackdown Here Comes The Pain-pelin, ja sitä on tullut tahkottua jo useampi tunti.

Mielestäni parhaimmat painijat ovat (ainakin ulkonäöllisesti, ellei muuta):

A-Train
Big Show
Undertaker
Stone Cold Steve Austin
Itsetekemäni hahmo :)

Ja naisista ehdottomasti sexyin on Lita... :D

Ällötykset:

Natu
Latino Heat
Vince McMahon
Bubba Dudley
Booker T

Pelissä on muuten eroa kuin yöllä ja päivällä verrattuna aikaisempaan Shut Your Mouth-peliin. Siistiä katseltavaa! Ja hahmonluontieditori on yksi parhaimpia näkemiäni, voi olla, että parempiakin on. Oman hahmoni luontiin meni vaatimattomat 45 minuuttia, heh hee...
 
Tehollisesti pelin top 3 hahmot on
The Undertaker (oldschool undertaker)
Brock Lesnar
Bill Goldberg

Toki mun hahmo on "täydellinen" painija. Tehojen perusteella ainakin.
 
Re: Yleistä hörhötekstiä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DarkSunMessiah
Ostin tuossa eilen Smackdown Here Comes The Pain-pelin, ja sitä on tullut tahkottua jo useampi tunti.

Mielestäni parhaimmat painijat ovat (ainakin ulkonäöllisesti, ellei muuta):

A-Train
Big Show
Undertaker
Stone Cold Steve Austin
Itsetekemäni hahmo :)

Ja naisista ehdottomasti sexyin on Lita... :D

Ällötykset:

Natu
Latino Heat
Vince McMahon
Bubba Dudley
Booker T

Pelissä on muuten eroa kuin yöllä ja päivällä verrattuna aikaisempaan Shut Your Mouth-peliin. Siistiä katseltavaa! Ja hahmonluontieditori on yksi parhaimpia näkemiäni, voi olla, että parempiakin on. Oman hahmoni luontiin meni vaatimattomat 45 minuuttia, heh hee...
Jaa no eipä oo kauan menny. Joo mulla meni tehdessäni Bruce Lee:n n.10 tuntia liikesarjoineen, mutta onpa se sen näkönenkin. On löydettävissä täältä kuten moni muukin painija. On muutes melkosta hommaa toi hahmojen teko. http://cgi.gamefaqs.com/boards/genmessage.asp?board=2000130&topic=12068278&page=2
Jep jep. Harrastaakos kukaan muu tota hahmojen tekoa. Siitäkin pelistä puuttuu melkoisesti kunnon painijoita Esim. Mankind eli mick foley monessa muodossaan, Hulk Hogan, Macho Man Randy Savage ja uusiakin puuttuu melkoisesti. :)
 
Niin, se tyyppi, mitä itsestäni loin, oli vasta "prototyyppi"... Nyt olen muutellut liikesarjoja, tarkentanut tatuointeja ja sisääntulomusiikkia jne. Kyllähän tuossa hommassa kuluu tovi jos toinenkin, mutta se on kyllä mielestäni hauskaa puuhaa! :)

Tänään kokeilin kämppiksen kanssa luoda alastoman naisen parilla kikalla: Otin yksiväriset rintaliivit, muutin ne ihonväriä vastaavaksi, ja kokeilin tehdä nännin o-kirjaimesta. Ja katso -> valenänni hukkuin rintsikoiden sisään! :eek: Sama jutu alapään kanssa, kun sinne yritettiin survoa I-kirjainta, niin housuihin se hukkui. Ilmeisesti tarkoituksella pelin tekijöiden luoma juttu... Kiusa se on pienikin kiusa, grr.

Jos jollain on jotain tapaa tehdä alaston naikkonen tuohon peliin (koodilla tai kikalla), ilmoittakoon sen välittömästi. Tarjoan kiitoksen ja suuren kumarruksen palkinnoksi! :)
 
Kyllähän tätä yksinkin pelaa mielellään! Ja jos ei huvita pelata, laittaa tappelumuodoksi "all com", niin voi seurata vierestä kun tyypit hakkaa toisiaan... :) Ja tietysti aina yhtä mielenkiintoinen on hahmonluontieditori. Nyt olen luonut Freddy Kruegerin, Alienin, Eric Dravenin, Shannon Mooren, Ihmissuden (on julman näköinen, heh...), Teletapin, Hitlerin, Jeesuksen, Pirun + ties mitä...
 
Ylös Bottom