Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa sitten kattoa aika useasti IGNistä noita kuvia ja videoita. Näyttäis siltä että joka päivä tulee jonkun painijan kuvia, ja ne menee aakkosjärjestyksessä. Tähän mennessä on tullu vissiin Batista, A-Train, Big Show, Booker T, Brock Lesnar ja en nyt muista onko muita... Silti tsekkailkaa...

IGN.Com
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan 50 Cent
Kannattaa sitten kattoa aika useasti IGNistä noita kuvia ja videoita. Näyttäis siltä että joka päivä tulee jonkun painijan kuvia, ja ne menee aakkosjärjestyksessä. Tähän mennessä on tullu vissiin Batista, A-Train, Big Show, Booker T, Brock Lesnar ja en nyt muista onko muita... Silti tsekkailkaa...

IGN.Com

Kävin kattomassa kuvia. Jotkut näyttivät hyviltä, mutta osa taas oli täyttä bullshittiä. Toivottavasti painijat muistuttavat enemmän esikuviaa HCTP:ssä kuin SYM:ssa.
 
No nyt on sitte ilmeisesti jo kaikki tiedot julkistettu mitä julkaistaan. Olen pettynyt ettei taaaaaskaan saada create-a-ppv:ä eikä create-a-belt:ä vaikka ignikin niitä ehdotteli hiljattain.
Ei mitään puhetta multiplayer seasonista. Mestaruuksia ei voi vaihtaa exhibitioneissa, valmiiden hahmojen ulkonäköä ei voi muuttaa..ja muuta whineä. Mutta pakko-ostos tuo silti on. Sen verran mielenkiitoiselta kausi systeemi yhdistettynä hahmojen rpg tyyliseen kehitykseen tuntuu.

Btw: Ei enään päättömiä interferensejä; kaikki päivän aikana tapahtuneet vammat jne vaikuttaa toisiinsa. Eli kukapa haluaa mennä puolustamaan mestaruutta kun on samana päivänä puuttunut six man hard-core tappeluun ja murtanut nilkkansa, venäyttänyt selän, ja saanut niskaan murtumia ;P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
No nyt on sitte ilmeisesti jo kaikki tiedot julkistettu mitä julkaistaan. Olen pettynyt ettei taaaaaskaan saada create-a-ppv:ä eikä create-a-belt:ä vaikka ignikin niitä ehdotteli hiljattain.
Ei mitään puhetta multiplayer seasonista. Mestaruuksia ei voi vaihtaa exhibitioneissa, valmiiden hahmojen ulkonäköä ei voi muuttaa..ja muuta whineä. Mutta pakko-ostos tuo silti on. Sen verran mielenkiitoiselta kausi systeemi yhdistettynä hahmojen rpg tyyliseen kehitykseen tuntuu.

Btw: Ei enään päättömiä interferensejä; kaikki päivän aikana tapahtuneet vammat jne vaikuttaa toisiinsa. Eli kukapa haluaa mennä puolustamaan mestaruutta kun on samana päivänä puuttunut six man hard-core tappeluun ja murtanut nilkkansa, venäyttänyt selän, ja saanut niskaan murtumia ;P

Tuosta tuli mieleen, että olisi siiti sellainen systeemi, että kaikissa ruuminosissa olisi tietyt voimat ja esim. kun painijalle tehdään Agnlelockkia, niin voisi yrittää päästä köysiin tai luovuttaa itse. Se että kone luovuttaa puolestasi on todella syvältä. Jos et suostu luovuttamaan, menee nilkka ja sairaslomalle. Murtuneella nilkalla on vähän paha voittaa matsi ja sairaslomalla ei voi kehittää hahmon kykyjä, joten kun sieltä palaa, joutuu painimaan tusinatähtiä vastaan, ennen kuin pääsee kuntoon takaisin ja voi yrittää voittaa mestaruutta.
 
Niin, olisihan liian hyvää ollakseen totta, että saisi itse kokeilla kuinka pitkälle uskaltaa riskeerata omaa uraa. Esim WrestleManiassa voisi sinnitellä vaikka hamaan kuolemaan, mutta jossain Velocityssä voisi säästää energiaa Rawiin ja Smackdowneihin. Ei voi muuta kuin huokaista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Niin, olisihan liian hyvää ollakseen totta, että saisi itse kokeilla kuinka pitkälle uskaltaa riskeerata omaa uraa. Esim WrestleManiassa voisi sinnitellä vaikka hamaan kuolemaan, mutta jossain Velocityssä voisi säästää energiaa Rawiin ja Smackdowneihin. Ei voi muuta kuin huokaista.

Odotellaan PS3:n tulevaa WWE Smackdown peliä.
 
Ennenkuin masennutte ja perutte SD5:n ennakkotilauksen, kannattaa lukea previkoita.
Mä huomasin tässä hiljattain. että season modessa voi itse päättää ketkä on heelejä ja ketkä faceja. Sitten voi itse säädellä rostereita ja muuta hubaa, jeee! Lähes kaikki julistaa SD5 voittajaksi kolmikosta SD, Raw ja Wrestlemania. Joissain osa-alueissa tietysti on arvostelijoilla hajontaa. Empä tosin koskaan ole arvostelijoihin peli hankintaani pohjannut, enkä tee niin nytkään. SD:ä on aina koti mun PS 1,2 (3,4,5,6):ä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Muuten, pelin euroopan julkaisuahan on aikaistettu 7.11. vanhan 21.11. sijaan, onko toivoakaan odottaa Suomeen samana päivänä?
Olen itsekin huomannut, että tuo päivä on vilahdellut useaan otteeseen..oispa se kyl helvetin mukavaa jos saatas noinkin paljon aikaisemmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Niin ja miksihän tuolla Konsolinetissä päivämäärä on 17.11 kun taas muissa yuo 21.11? Pitäisikö vaihtaa kauppaa? :D
14.11. WWE Smackdown: Here Comes the Pain sanoo playerone josta mä tilasin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan HavoCci
Muuten, pelin euroopan julkaisuahan on aikaistettu 7.11. vanhan 21.11. sijaan, onko toivoakaan odottaa Suomeen samana päivänä?

Käsittääkseni tuo 7.11. on australian julkaisupäivä, mutta suomeen peli tulee 14.11.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Jossakin se on 16. päiväkin. Esim konsolinetissä.

Joo kattoin kans niitten sivuilta. Hmm... mitenköhän ne meinaa sen sunnuntaina saada mistään kun ei postikaan kulje ja peliliikkeetkään ei oo auki... no kyllähän noita kaikenlaisia päivämääriä on tän pelin kohdalla kuullu, mutta yleisin taitaa olla se 14.11.
 
Ylös Bottom