Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

Season moodi on kans kivaa. Mä tein ensin yhen ukon, kasvatin sen täydelliseksi, ja sitten tein uuden ukon, jolla aloitin tietysti ihan pohjalta. Sitten taistelin mestaruuksista sitä omaa hahmoa vastaan. Varsin eeppisiä ja hikisiä otteluita syntyi kyl. Nyt pelaan kolmannella hahmolla.
 
NewsFlash

Lisää Smackdownia luvassa 23.02.2004

Japanilainen pelinkehittäjä Yuke's on paljastanut Gamesradar.comille, että seuraava osa suosittuun Smackdown! -painipelisarjaan on jo valmisteilla. Paljoa ei pelistä vielä kerrottu, mutta siitä pitäisi löytyä ainakin verkkopelituki ja julkaisua odotellaan marraskuussa.

Yuke'silla on puuhaa myös Konamille tehtävän WWX: Rumble Rose -naispainipelin kanssa, jonka pitäisi myös ilmestyä vielä tänä vuonna.
 
Re: NewsFlash

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Lisää Smackdownia luvassa 23.02.2004

Japanilainen pelinkehittäjä Yuke's on paljastanut Gamesradar.comille, että seuraava osa suosittuun Smackdown! -painipelisarjaan on jo valmisteilla. Paljoa ei pelistä vielä kerrottu, mutta siitä pitäisi löytyä ainakin verkkopelituki ja julkaisua odotellaan marraskuussa.

Yuke'silla on puuhaa myös Konamille tehtävän WWX: Rumble Rose -naispainipelin kanssa, jonka pitäisi myös ilmestyä vielä tänä vuonna.

Eteenpäin on menty. Eritoten 'verkkopelituki' osui simmuun ja odotan jännityksellä tätä uusinta osaa, kolme muuta osaa ovat olleet aikansa parhaimmat ja uudistaneet Show-painipelien standardeja radikaalisti tässä kolmessa vuodessa.
 
Sain pelin muutama päivä sitten jaa englannin kieli on niin heikko etten saanut selvää mitkä ovat puolustus nappeja! Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä ne ovat?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jaakko007
Sain pelin muutama päivä sitten jaa englannin kieli on niin heikko etten saanut selvää mitkä ovat puolustus nappeja! Voisiko joku ystävällisesti kertoa mitkä ne ovat?
L1 ja R1. En nyt muista kumpi oli grabbleille ja kumpi tavallisille.
 
Re: Re: NewsFlash

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Eteenpäin on menty. Eritoten 'verkkopelituki' osui simmuun ja odotan jännityksellä tätä uusinta osaa, kolme muuta osaa ovat olleet aikansa parhaimmat ja uudistaneet Show-painipelien standardeja radikaalisti tässä kolmessa vuodessa.
Missä noita juttuja on? (=linkki)
 
Seuraavan Smackdownin verkkopelitukea ei kuitenkaan ole virallisesti vahvistettu, mutta Yukeshan julkaisee toukokuussa Japanissa Online Pro Wrestling -pelin, jossa painitaan itse luoduilla hahmoilla verkossa.
OPW:n tulosta Eurooppaan ei ole ilmoitettu.
http://www.yukes.net/onpro/
 
NewsFlash

THQ:lta painia joka lähtöön 06.05.2004

THQ on päättänyt sekoittaa pelaajien päät ja julkaisee kaikille kotikonsoleille ja GBA:lle omat WWE-painipelinsä. Xboxille tulee Studio Giganten kehittämä WWE WrestleMania 21, GameCubelle Yuke'sin WWE Day of Rekoning ja GBA:lle WWE Survivor Series.

PlayStation 2:lle puolestaan tulee myös Yuke'sin kehittämä WWE SmackDown! Vs. Raw, jossa WWE:n kahden suosituimman sarjan painijat kohtaavat. Paljoa ei pelistä vielä kerrottu, mutta odotettavissa on uusia ominaisuuksia ja parannettua grafiikaa.

Xbox-pelaajat saavat odottaa WWE WrestleMania 21:tä ensi vuoden alkuun, mutta muita pelejä luvataan kauppoihin viimeistään jouluksi.
 
Ostinpa ensimmäisen wrestling-pelinikin(C64:sen jälkeen), kun platinumina tuon Here comes the painin sai. Hienon näköistä, mutta eniten hupia sain luodessani omaa hahmoa! itse pelissä olin täysin statistina, eipä tuossa tuntunut paljon mahtavan kun vastustajat vyörytti... vaikka kuinka takosin nappeja niin vastustaja hoiteli pahoinpitelyn...
Eli olisiko vinkkejä aloittelijalle, mistä kannattaa aloittaa treenaamisen? vai pitääkö itse matseissa vain jaksaa ottaa selkään, oli vain niin raivostuttavaa kun ei tuntunut komennot toimivan, sitten sai kymmeniä sekunteja vain katella kun vastustaja teloi gubbeani...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Ostinpa ensimmäisen wrestling-pelinikin(C64:sen jälkeen), kun platinumina tuon Here comes the painin sai. Hienon näköistä, mutta eniten hupia sain luodessani omaa hahmoa! itse pelissä olin täysin statistina, eipä tuossa tuntunut paljon mahtavan kun vastustajat vyörytti... vaikka kuinka takosin nappeja niin vastustaja hoiteli pahoinpitelyn...
Eli olisiko vinkkejä aloittelijalle, mistä kannattaa aloittaa treenaamisen? vai pitääkö itse matseissa vain jaksaa ottaa selkään, oli vain niin raivostuttavaa kun ei tuntunut komennot toimivan, sitten sai kymmeniä sekunteja vain katella kun vastustaja teloi gubbeani...

Vaikeustaso pienemmälle. Ja helppo tapa teloa vastustajaa on pyykärit ja hypyt. Niitä on vastustajan vaikeampi torjua. Ottellumuodoksi Hardcore ja käytäkättä pidempää. Easy vaikeusasteella vastustaja on täysi tonttu, joka ei edes vaivaudu torjumaan iskuja tai edes pistämään vastaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Ostinpa ensimmäisen wrestling-pelinikin(C64:sen jälkeen), kun platinumina tuon Here comes the painin sai. Hienon näköistä, mutta eniten hupia sain luodessani omaa hahmoa! itse pelissä olin täysin statistina, eipä tuossa tuntunut paljon mahtavan kun vastustajat vyörytti... vaikka kuinka takosin nappeja niin vastustaja hoiteli pahoinpitelyn...
Eli olisiko vinkkejä aloittelijalle, mistä kannattaa aloittaa treenaamisen? vai pitääkö itse matseissa vain jaksaa ottaa selkään, oli vain niin raivostuttavaa kun ei tuntunut komennot toimivan, sitten sai kymmeniä sekunteja vain katella kun vastustaja teloi gubbeani...

No aluksi siinä kyllä ottaa melkein aina pahasti selkäänsä (siis jos alotit uramoodin niin, että taidot ovat 10:ssa heti alussa). Kannattaa käyttää paljon potkuja ja lyöntejä, kun niitä koneet harvemmin torjuu kuin heittoja. Ylös + lyöntinappia tai alaviistoon vastustajaa kohti + lyöntinappia on useimmilla ukkeleilla hyvä lyönti. Jossei muuten pärjää, niin hakkaat jollain ihan muutamalla liikkeellä vastustajaa niin kauan, että saat smackdown! -mittarin täyteen ja sitten vain smackia kehiin.

Ja noista torjuntanapeista sen verran, että kun bottipelaaja pääsee hakkaamaan, niin kannattaa hakata kokoajan sitä heittojen torjuntanappia, kun yleensä kone lyö pari kertaa ja sitten heittää. Nuo torjuntanapit kyllä on hyödyllisiä kun on niin alussa, että itse ei pääse niskan päälle otteluissa.
 
Kiitoksia vihjeistä, on tässä jo muutama voitto tullutkin, mutta vielä ei ole mitään saumaa nimimiehiä vastaan ura-moodissa vaikka helpoimmalla tasolla pelaan... mutta pikkuhiljaa alkaa sentään näppäimet löytyä! :)

Turhauttavaa vaan kun välillä tuntuu että ei komennot mene perille, vai onkohan ohjekirjassani virheitä? pari ottelua ratkennut tuollaisiin... esimerkiksi pöytä-ottelussa, vein vastustajaa kuin pässiä narussa, mutta en saanut lopetettua matsia kun en millään saanut vastustajaa pöydälle, joka olisi pitänyt olla x ja suunta ylös tai alas, mutta tuolla komennolla kaveri vain huitoi vastustajaa pöydän kanssa? Ja tag team-otteluissa en saanut vaihtoja tehtyä, kun ohjeiden mukaan pitäisi ohjata kohti vaihtomiestä ja neliötä, mutta tuolla kaverini vain loikkaa ulos kehästä ilman että vaihtoa tapahtuu...?
Helppivä!

ps. mistä noita super-merkkejä saa matsin aikana? onko jotkin tiettyjä liikkeitä-kö? ja onko siitä jotain hyötyä jos on saanut nuo merkit täyteen(5kpl)?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
esimerkiksi pöytä-ottelussa, vein vastustajaa kuin pässiä narussa, mutta en saanut lopetettua matsia kun en millään saanut vastustajaa pöydälle, joka olisi pitänyt olla x ja suunta ylös tai alas, mutta tuolla komennolla kaveri vain huitoi vastustajaa pöydän kanssa
No se pöytä pitää ensin pistää maahan. Se tapahtuu painamalla neliötä, kun pöytä on kädessä. Ja en nyt 100% varma ole, kun en ole vähään aikaan peliä pelannut, mutta muistaakseni sen jälkeen kun pöytä on maassa, niin painat ympyrää ja pöytää kohti, niin ukkelisi nostaa koneen pöydälle. Sitten vain pöytä katki.

Ja tag team-otteluissa en saanut vaihtoja tehtyä, kun ohjeiden mukaan pitäisi ohjata kohti vaihtomiestä ja neliötä, mutta tuolla kaverini vain loikkaa ulos kehästä ilman että vaihtoa tapahtuu...?

Vaihdon saa aikaan, kun menet seisomaan ihan tag team kaverin viereen ja painat kaverin suuntaan. Ukkelit paiskaavat kättä ja toinen tulee kehään.

Mistä noita super-merkkejä saa matsin aikana? onko jotkin tiettyjä liikkeitä-kö? ja onko siitä jotain hyötyä jos on saanut nuo merkit täyteen(5kpl)?
Super-merkin saa aina, kun se palkki tulee täyteen niitten vieressä. Palkkiin tulee täytettä jokaisesta tekemästäsi iskusta sen mukaan kuinka paljon vahinkoa isku on tehny. Täytettä saa myös uhoamisesta (käännä oikeaa tattia johonkin suuntaan). Ja jokaisella ukkelilla on omat erikoisliikkeensä, jotka näet ukkelin valintaruudussa painamalla L1:stä. Kun sinulla on supermerkki varastossa ja saat vastustajan sellaiseen asentoon (asento selitetään myös hahmonvalintaruudussa aina erikseen) ja smackdown -merkki vilkkuu, niin paina L1:stä ja ukkelisi tekee erikoisliikkeen.
Kaikkien merkkien keräämisestä ei saa mitään ihmeempää, paitsi että silloin ukollasi on 5 erikoisliikettä varastossa. Voit myös varastaa vastustajan erikoisliikkeen, jos tiedät mistä asennosta se tehdään. Siihen menee kaksi erikoismerkkiä. Eli kun vastustaja on sopivassa asennossa painat L2 + L1 ja ukkelisi tekee vastustajan erikoisliikkeen.
 
Ylös Bottom