Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

jaa ***** ei tullut sitten tänäänkää. ja vaikka peli tulis tänään niin se millä se noudetaan tulee vasta huomisen jakelussa.**** **** noiden kanssa.
 
Player Onen sivuilla kyllä lukee että pelit on ennakkotilaajille postissa, mutta ei oo ainakaan mulla sitä ****** lappua jolla se haetaan sieltä joten se voi tulla vasta huomenna. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Player Onen sivuilla kyllä lukee että pelit on ennakkotilaajille postissa, mutta ei oo ainakaan mulla sitä ****** lappua jolla se haetaan sieltä joten se voi tulla vasta huomenna. :mad:

Pedigree, siisti kirjoituksiasi.

Seuraavasta V-sanasta tulee bannit.


Ja Playerone kyllä lähettää ennakkotilaajille pelin samana päivänä kun sitä saavat. Sen saamisen nopeuteen ei riehuminen auta.

Jos peli tuli maahan 20.11. Niin se on tullut maahantuojalle, ei pelikauppiaalle. Eli silloin se hyvällä tuurilla kerkesi kauppiaille täksi päiväksi. Ja huomenna ennakkovaraajat saavat sen postitse.
 
Okei okei mutta on vähän pakko riehua kun se ekakski myöhästy.. Ja parasta kans saada se huomenna tai playerone saa palautetta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Okei okei mutta on vähän pakko riehua kun se ekakski myöhästy.. Ja parasta kans saada se huomenna tai playerone saa palautetta.

Tänään peliä kauppiaille tuli, niin eiköhän huomenna saavu. Ja pitää muistaa, ettei kauppias ole se joka peliä on myöhästyttänyt. Eli valitukset esim Playeronelle eivät hyödytä yhtään mitään.
 
Hmm. mä sain sen tänään (Torstaina) ja on muuten loistava peli.Aseilla voi tehä kaikkea julman hauskaa ;D Ja HIAC:ssa voi tippua,ja tiputella ukkoja häkin katolta.
Kausi moodi on myös hieno.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Tänään peliä kauppiaille tuli, niin eiköhän huomenna saavu. Ja pitää muistaa, ettei kauppias ole se joka peliä on myöhästyttänyt. Eli valitukset esim Playeronelle eivät hyödytä yhtään mitään.
Niin.
 
sori kun en vastaillu..tuli tahkottua n.12h putkeen ;D
mutta loppujen lopuksi peli on normaalilla aika helppo.
 
Joo en itekkää oo vastaillu ku vkloppu tossa tullu pelailtua seasonii ja serkun kaa muitaki matseja.. Joo onhan toi edelleen vähän liian helppo, kun eka matsin pelasin easyllä ja se tuntu vaikeelta. Sit toinen matsi meni ihan helposti ja vaihoin vaikeustason Smackdownille eli vaikeimmalle niin silti se oli helppoo... No jokatapauksessa hyvä peli..
 
Huomasin tossa äsken pikku seikan pelatessani Seasonii.. Siis senhän piti kestää 2 vuotta ja pelaan Triple H:lla. No sitten se 2 vuotta tuli täyteen mutta peli vaan jatkuu? Ja nyt menossa v 2004 puolessa välissä. Kellään tietoo todellisesta pituudesta vai onko tuo joku loputon?
 
Kaks kautta. Mä menin sen läpi omalla hahmolla. Oli muuten haastetta pitää mestaruus puoltoista vuotta. Eli siitä lähtien kun sen sain.
 
Joo onhan noi jotku matsit vähä hankalia esim. Armageddon HIAC undisputed titlestä kun kaikki kuus kaikkia vastaan niin jos ei oo tarpeeks nopee siinä voi joku napata luovutusliikkellä voiton.. Ite en oikeen hallitte Ladder matseja :(
 
Mistä peli löytyy, kun ei sitä peli kaupoissa ole? Jos se tilaisi nyt, niin olisiko mahdollista saada ennen joulua?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
No jos tilaat sen nyt esim. www.playerone.fi niin eiköhän se 2-3 päivän kuluessa tuu?

Jep! Täytynee käydä tilaamassa. Toivottavasti on parempi kuin JBI. Se ei ollut ihan sitä mitä odotin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Jep! Täytynee käydä tilaamassa. Toivottavasti on parempi kuin JBI. Se ei ollut ihan sitä mitä odotin.
No lolzig, se riippuu siitä mitä odotat. Mutta mun mielestä SYM on loistava peli.
 
SYM on todellakin loistava peli ja 100 kertaa parempi kuin JBI. Mutta silti petyin symiin, se joku siitä vaan puuttu. Olin odottanu esim kahen pelaajan seasonii mutta se puuttuu ja sitten itse ei saa matsien jälkeen jatkaa hakkausta ynnä muuta... Kuitenkin jos vähänki JBI kolahti ja oot wrestlingfani niin on tää pakko hankinta. Hell In A Cell matsit on upeita.
 
Ylös Bottom