Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kyllähän toi pitää hankkia varmaan joululahjaksi esim. Kuulostaa todella hyvältä ja grafiikkahan pelissä on huippuluokkaa. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Joo kyllähän toi pitää hankkia varmaan joululahjaksi esim. Kuulostaa todella hyvältä ja grafiikkahan pelissä on huippuluokkaa. :D
nänännää mulla on jo ennakkotilaus sisällä..
 
Tilasin just SYMin playeronesta. Ja zacharia, epämukavaa pilata ilos, mutta exhibitioneissa ei voi puolustaa mestaruuksia! Se poistettiin, tuotti kuulemma liikaa hankaluuksia. Moni muukin asia on poistettu, kuten seasoni onkin vaan yhdelle eikä kahdelle pelaajalle. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Tilasin just SYMin playeronesta. Ja zacharia, epämukavaa pilata ilos, mutta exhibitioneissa ei voi puolustaa mestaruuksia! Se poistettiin, tuotti kuulemma liikaa hankaluuksia. Moni muukin asia on poistettu, kuten seasoni onkin vaan yhdelle eikä kahdelle pelaajalle. :mad:
Hmm..mistä tiedät? itsekkin ennakotilasin pelin sieltä. On se kuitenkin vittttttu jos ne sen otti pois siitä..

joo..siltä näyttää näyttää "You can't defend your title in Exibition" voi Pershe
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep jep. Paska juttu.. Ite ootin ehkä kaikista eniten tuota 2-pelaajan Seasonia, mutta sinne meni sekin. No ei se paljoa peliä kuitenkaan pahenna kun tietää niistä muista loistavista uudistuksista. Vituttaa vaan kun pelihän ilmestyy 15.11. eli perjantaina ja posti ei vissiin kule vkl:na (en oo varma) mutta niin kaikki on sanonu ku oon kysyny, joten saatan saada sen vasta maanantaina, joka ei oo kivaa ku vois vklopun takoa sitä muuten. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Jep jep. Paska juttu.. Ite ootin ehkä kaikista eniten tuota 2-pelaajan Seasonia, mutta sinne meni sekin. No ei se paljoa peliä kuitenkaan pahenna kun tietää niistä muista loistavista uudistuksista. Vituttaa vaan kun pelihän ilmestyy 15.11. eli perjantaina ja posti ei vissiin kule vkl:na (en oo varma) mutta niin kaikki on sanonu ku oon kysyny, joten saatan saada sen vasta maanantaina, joka ei oo kivaa ku vois vklopun takoa sitä muuten. :mad:
Itseasiassa: Playerone toimittaa pelit yleensä päivää ennen. Ja toiseksi: Jos ei, niin Perjantai on työpäivä, joten se tulee sillon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Onko mitään eroo kun tilasin postiennakolla? Että jos se on perjantaina niin meitsi pomppaa pystyy! :cool:
Et tiedä mikä on postiennakko? Pistät ennakkotilauksen sisään, yritys x(tässä tapauksessa playerone) pistää tuotteen tulemaan, toimituksessa kestää 1-2 työpäivää,riippuu tuotteesta, ja muutenkin kaiken näköisestä. Tuote tulee postiin, siitä lähetetään ilmoitus Sinulle. Maksat tuotteen + postituskulut postilla, ja saat tuotteen.

Ja sitten to the point. Ilmestyykö se siis perjantaina? vai lauantaina? Sillä playerone on toimittanut FFX ja WWF Smackdown! Just bring itin päivän ennen JULKAISU päivää, eli:
jos se julkaistaan perjantaina, voit saada sen jopa torstaina,ellei se myöhästy (toimitusaika) ja lauantaina, niin voit saada se perjantaina..mutta epäonnella vasta maanantaina, tai tiistaina :/
 
Juu siis kyl mä tiedän mikä on postiennakko ja silleen.. Mutta aattelin että kun sanoit että se saattaa tulla perjantaina niin aattelin että kun niitä tilaustapoja oli vissiin 3. Että onko kaikissa sama vai kestääkö postiennakolla toimittaminen kauemmim...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Juu siis kyl mä tiedän mikä on postiennakko ja silleen.. Mutta aattelin että kun sanoit että se saattaa tulla perjantaina niin aattelin että kun niitä tilaustapoja oli vissiin 3. Että onko kaikissa sama vai kestääkö postiennakolla toimittaminen kauemmim...
Saman verran niissä kaikissa kestää. Mikähän on se oikea julkaisu päivä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hyvä jos kestää yht kauan. Tuskin mä sitä tänään saan mutta kyllä varmaan perjantaina? Meibi Beibi. Siis SYMin oikea julkaisu? Amerikassa eiks se oo 11.11. ja Euroopassa 15.11. Vissiin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Hyvä jos kestää yht kauan. Tuskin mä sitä tänään saan mutta kyllä varmaan perjantaina? Meibi Beibi. Siis SYMin oikea julkaisu? Amerikassa eiks se oo 11.11. ja Euroopassa 15.11. Vissiin...
Playerissä luke sekä 15.11 ja 20.11 toivottavasti tulis huomenna.
 
Hetkinen. Voiko olla mahollista silti että tulis huomenna vaikka julkasu oiski 20.11.?

Eiku ei ookkaan mahollista :( PlayerOnessa sanotaan että se tulee koko SUOMEEN vasta 20.11, eli ei oo mahollisuutta saaha aikasemmi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
THQ ilmoitti tänään, että sen uusinta WWE Smackdown: Shut Your Mouth peliä ei Suomeen saada ennen viikonloppua. Peli saapunee maahan vasta ensi viikon keskiviikkona.


että niin.
 
Voi jeesus. Mulla on keskiviikkona teknistä koulussa jota vihaan yli kaiken. Oon just SYMin takia lintsannu 6 viimestä tuntia teknistä, tai siis en lintsannu vaan kusettanu että oon kipee ym. Mutta nyt jos tekisin samoin jäisin niin paljo jälkee siinä työssä että huh huh tulis paska numero toikkariin... Mun tavotteena on kokoajan ollu että en mee tekniseen ennenku oon koittanu SYMii, ja nyt ois ollu tilaisuus, mutta jos se tulee vasta seksiviikkona ja enää en voi jatkaa samaa linjaa niin perse. Ja kokeitaki niin vitusti.. Jumalauta. Ohoh, pikkasen meni taas näihin yksityisasioihin mutta vituttaa nyt niin ettei kiinnosta vaikka paljastaisin PIN-koodini tähän.. :mad:
 
Ylös Bottom