Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nänännää mulla on jo ennakkotilaus sisällä..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Joo kyllähän toi pitää hankkia varmaan joululahjaksi esim. Kuulostaa todella hyvältä ja grafiikkahan pelissä on huippuluokkaa.![]()
Täh miten toi liittyy siihen miten mä sen hankin, joten eipäs vinoilla.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
nänännää mulla on jo ennakkotilaus sisällä..
Anteeksi.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan bryanfury80
Täh miten toi liittyy siihen miten mä sen hankin, joten eipäs vinoilla.![]()
Hmm..mistä tiedät? itsekkin ennakotilasin pelin sieltä. On se kuitenkin vittttttu jos ne sen otti pois siitä..Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Tilasin just SYMin playeronesta. Ja zacharia, epämukavaa pilata ilos, mutta exhibitioneissa ei voi puolustaa mestaruuksia! Se poistettiin, tuotti kuulemma liikaa hankaluuksia. Moni muukin asia on poistettu, kuten seasoni onkin vaan yhdelle eikä kahdelle pelaajalle.![]()
Itseasiassa: Playerone toimittaa pelit yleensä päivää ennen. Ja toiseksi: Jos ei, niin Perjantai on työpäivä, joten se tulee sillon.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Jep jep. Paska juttu.. Ite ootin ehkä kaikista eniten tuota 2-pelaajan Seasonia, mutta sinne meni sekin. No ei se paljoa peliä kuitenkaan pahenna kun tietää niistä muista loistavista uudistuksista. Vituttaa vaan kun pelihän ilmestyy 15.11. eli perjantaina ja posti ei vissiin kule vkl:na (en oo varma) mutta niin kaikki on sanonu ku oon kysyny, joten saatan saada sen vasta maanantaina, joka ei oo kivaa ku vois vklopun takoa sitä muuten.![]()
Et tiedä mikä on postiennakko? Pistät ennakkotilauksen sisään, yritys x(tässä tapauksessa playerone) pistää tuotteen tulemaan, toimituksessa kestää 1-2 työpäivää,riippuu tuotteesta, ja muutenkin kaiken näköisestä. Tuote tulee postiin, siitä lähetetään ilmoitus Sinulle. Maksat tuotteen + postituskulut postilla, ja saat tuotteen.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Onko mitään eroo kun tilasin postiennakolla? Että jos se on perjantaina niin meitsi pomppaa pystyy!![]()
Saman verran niissä kaikissa kestää. Mikähän on se oikea julkaisu päivä?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Juu siis kyl mä tiedän mikä on postiennakko ja silleen.. Mutta aattelin että kun sanoit että se saattaa tulla perjantaina niin aattelin että kun niitä tilaustapoja oli vissiin 3. Että onko kaikissa sama vai kestääkö postiennakolla toimittaminen kauemmim...
Playerissä luke sekä 15.11 ja 20.11 toivottavasti tulis huomenna.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Hyvä jos kestää yht kauan. Tuskin mä sitä tänään saan mutta kyllä varmaan perjantaina? Meibi Beibi. Siis SYMin oikea julkaisu? Amerikassa eiks se oo 11.11. ja Euroopassa 15.11. Vissiin...