Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä lähden kattoon jos kaveri saa luvan ja tulee mukaan. Sopivasti kun kyseinen tapahtuma on vissiin just syyslomalla 24 päivä lokakuuta. :) Pakko päästä.
 
No nyt löyty jo siihen hintaa, että viitti ostaa. Vantaan VPD:ssa WWF Smackdown 2 28 Ekii plus postikulut päälle 6 euroo eli 34 euroo yhteensä. Siis tämä on uusi peli. Tilaus lähti eilen ja peli aikasintaan tänään, mutta luulen, että se menee kyllä maanantaihin. Onko siinä muuten 3 vs 3 tag matseja? No jos ei ni eihän sille maha mitää. Oon muutes ihan sutenaan tahkonnu tota WWF Smackdown ykköstä, jonka löysin divarista 10 eurolla. :D
 
Yes se tuli jo tänää. Pääsee sitte mättää oikee urakalla. Hienolta näytti matsit ku katoin vähän videopätkiä tossa. Harmi vain että puuttuu nähtävästi noi 3 vs 3 tagit. No mutta on siinä uramoodissa tahkoamista ja pelimoodejakin ihan kivasti. :D
 
Toivotaan tosiaan, että tossa Shut Your Mouthissa ois samantyyppinen uramoodi, kuin SD 1:ssa ja 2:ssa ja että pelissä olisi riittävästi vaikeustasoa. Just Bring It:n kun menee hardillakin läpi melkee silmät ummessa, kun taas SD 1:ssa hardilla saa tapella tosissaan voitosta. :p
 
Mulla oli SD1, ja kakkosta ei silloin enää saanut kun olisin halunnut, joten ootin kolmoseen..enää ei PSone nappaa niin paljoa että SD2 jaksas ostaa. SD1:ä oli tosi hyvä uramoodi.
 
Tosiasiahan on se, että mikään Wrestling peli ei voita legendaarista N64:n WCW/NWO Revenge peliä! :cool:
 
Seasoni liian lyhyen aikaa?! Toihan on ihan helvetin pitkä kun vertaa JBI:n. Ja SYM sai arvostelussa 9/10.. Jos ottelu loppuu tms voi jatkaa hakkaamista ym ja ottaa kulmatolpan pehmusteet pois ja kehän alta saat aseita.. Todella hyvä. Sitten kuulin arvostelussa että ainakun on SmackDown! tai RAW niin jokaisessa ohjelmassa on about 5 matsia (PPV:ssä voi olla enemmän) ja muiden matsien aikana voi liikkua backstagella ja katella pukuhuoneessa olevia wrestlaajia ja puhua muille, kun taas voi myös mennä sekaantumaan otteluun ja hakata ym.. Mutta jos sekaannut esim. Regal VS Benoit matsiin ja käyt Regalin kimppuun saat regalista vihamiehen ja se sit saattaa keskeyttää sun matseja tai haastaa sut tai vaikka mitä siistiä... Pakko ostos jokaiselle Wrestling fanille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pedigree
Seasoni liian lyhyen aikaa?! Toihan on ihan helvetin pitkä kun vertaa JBI:n. Ja SYM sai arvostelussa 9/10.. Jos ottelu loppuu tms voi jatkaa hakkaamista ym ja ottaa kulmatolpan pehmusteet pois ja kehän alta saat aseita.. Todella hyvä. Sitten kuulin arvostelussa että ainakun on SmackDown! tai RAW niin jokaisessa ohjelmassa on about 5 matsia (PPV:ssä voi olla enemmän) ja muiden matsien aikana voi liikkua backstagella ja katella pukuhuoneessa olevia wrestlaajia ja puhua muille, kun taas voi myös mennä sekaantumaan otteluun ja hakata ym.. Mutta jos sekaannut esim. Regal VS Benoit matsiin ja käyt Regalin kimppuun saat regalista vihamiehen ja se sit saattaa keskeyttää sun matseja tai haastaa sut tai vaikka mitä siistiä... Pakko ostos jokaiselle Wrestling fanille!
Lähestulkoon liian hyvää ollakseen totta...jos kaikki tuo pitää paikkansa, siinä yhdistyy kaikki mitä mä oon jääny kaipaamaan:eek:
 
Jep. Mä ootan ihan helevetin kovalla innolla. Ja parasta että on se RAW SmackDown jako mukana.. Harmi vaan kun Rosie & Jamal puuttuvat kokonaan ja Rey Mysterio & Bischoff ovat tavallaan pelissä, koska hahmonluonnista löytyy bischoffin ja mysterion tarvittavat osat/varusteet millä nyt kutsuttekaan ja siitä kun luo niin hyvä tulee... Lisäks Hoganilla on alussa vissiin nWo Black&White puku, mutta suurimmalle osalle painijoista voi avata storys tai jossain monta muuta pukuu, kuten hoganilla on hiddeninä Red&Yellow jne... En jaksais oottaa. Tulee Eurooppaan 15.11.
 
Mutta muutama juttu jää mietityttämään, nimittäin voiko mestaruudesta taistella kaveria vastaan? Ja voiko omistaa useita mestaruuksia?
 
Ylös Bottom