Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Smackdown! Pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zacharia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei bret ehkä tee sopimusta kun se on loukkaantunut vakavasti moottoripyörä onnettomuudessa, että silleen ^^
 
Eikä tekis kyllä luultavasti muutenkaan kun sillä on vincen kaa niin pahat riidat...
Meinas kuolla tosiaan pari viikkoo sitten siinä onnettomuudessa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Eikä tekis kyllä luultavasti muutenkaan kun sillä on vincen kaa niin pahat riidat...
Meinas kuolla tosiaan pari viikkoo sitten siinä onnettomuudessa...
Tiedän. Muuten se pro oli ihan ok, mutta niitä popuppeja liikaa ja linkit ei aina toimi oikein.
 
Joo onhan noita hyviä saitteja paljon, mutta tuonne tulee ehkä nopeiten uudet tiedot. Pop upit poistan ite käyttämällä Operaa ja laittamalla popit pois päältä. Ajattelin tehdä kunnollisen suomenkielisen wrestling sivuston ^^...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Joo onhan noita hyviä saitteja paljon, mutta tuonne tulee ehkä nopeiten uudet tiedot. Pop upit poistan ite käyttämällä Operaa ja laittamalla popit pois päältä. Ajattelin tehdä kunnollisen suomenkielisen wrestling sivuston ^^...
Hee!! Mä voin tulla sinne tekemään myös:)
 
Mistä joku on kuullu että HHH on nWo:ssa?
Maanantain RAW:ssa se mietti että meneekö siihen, muttei mennyt kuitenkaan?
Eli millon se ois siihen menny? Vastauksia?
Ja siihen että huono juttuhan se on JOS se ON menny siihen, mutta jos se todella on siinä, nWo on terästä. :).
Mutta ei se siihen siltikään maanantaina mennyt.
 
Ei ole mennyt vielä nWo:hon! En kirjota enää tälle foorumille.... morjens kaikille...
 
Jippiih. :) Austin tulee takas. Kai sellases matsis jos on SD vs RAW. RAWlla ja SD:lla on molemmilla 5 tyyppii eli 5 vs 5. Austin tulee kuulemma kehään auttamaan RAW tiimii ja tekee SD:n pojille stunnerit.
and that's the bottom line 'cause stone cold said so!
 
EEEEEEEEIIIIIIIIIIII!!!!!!HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stephanie"luota minuun" McMahon tekee comebackin SD:n GM:ä!!
MItÄ me tehtiin väärin, jotta meitä rangaistaan näin paljon??!!


With that, Mr. McMahon introduced the new SmackDown! general manager: Stephanie McMahon
 
No tuskin SD kuolee? Mutta kaverilla on sellanen video jossa Austin tulee takas tollasessa matsissa ja oon nähny sen. Ja Stephanien takastulon oon tienny. Ja se tässä ärsyttääki, kukaan sellasta huaraa kaipaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sentenced
No tuskin SD kuolee? Mutta kaverilla on sellanen video jossa Austin tulee takas tollasessa matsissa ja oon nähny sen. Ja Stephanien takastulon oon tienny. Ja se tässä ärsyttääki, kukaan sellasta huaraa kaipaa.
Mistä se semmosen videon on voinu saada, kun sitä ei ole edes kuvattu vielä
 
Sitä mäki tässä ihmettelen. Kazaalla se on sen hakenu ja aidolta tuntuu mutta miten on voinu ku ei oo kuvattu. No jokatapauksessa austin tulee takas.
 
en kyllä usko että Stone Cold ihan heti takas tulee.. www.wwe.com sivuilta voi kattoo ennakkoa uusimmasta RAW magazinesta jonka kansijuttu on Stone Coldin lähtö ja sen syyt eikä tyyli taida olla hirveän ystävällinen. Tai senkin kertoo jotain että Stone Coldin kuva poistettiin Gamecuben wrestlemania pelin euroopanversion kannesta.

mut toivottavasti se tulee takas ja mitä nopeemmin niin sen parempi :D
 
Ei se ole mahdollista, ja nyt kun sanoit ton kazaa jutun niin asia vaan menee epäluotettavammaksi..kazaa on täynnä huijareita. Ja Austin tosiaan poistettiin siitä cube pelistä..
 
Ylös Bottom