Niin on, sillä oli ihan hitosti niitä "Gimmickejä".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Oon mäkin tienny että se on foley se on myös ollu dude love!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin on, sillä oli ihan hitosti niitä "Gimmickejä".Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Oon mäkin tienny että se on foley se on myös ollu dude love!
BAH!! Rock is in tha houseLainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Wohoo olen odottanut tätä hetkeä. KURTISTA tehdään taas luultavasti supertähti. Stonen lähdettyä ja rockin elokuva hommien takia kurtista tehdään luultavasti johtohahmo ja yleisön suosikki. Seuraavana edessä on matsi hogania vastaan jolla kurtille haetaan kunnioitusta. Monet kylläkin pelkäävät että he eivät saa klassikko matsia aikaan sillä hogan ei välttämättä kestä huimimpia juttuja. Mutta jos matsista tulee hyvä niin voi olettaa että kohta KURT on superhyvis hoganin kanssa .
OH IT'S TRUE, IT'S DAMN TRUE!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Wohoo olen odottanut tätä hetkeä. KURTISTA tehdään taas luultavasti supertähti. Stonen lähdettyä ja rockin elokuva hommien takia kurtista tehdään luultavasti johtohahmo ja yleisön suosikki. Seuraavana edessä on matsi hogania vastaan jolla kurtille haetaan kunnioitusta. Monet kylläkin pelkäävät että he eivät saa klassikko matsia aikaan sillä hogan ei välttämättä kestä huimimpia juttuja. Mutta jos matsista tulee hyvä niin voi olettaa että kohta KURT on superhyvis hoganin kanssa .
Kaikki wwe aiheiset jutut liittyy peliinLainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
En enää jaksa kirjottaa tähän topicciin, kun tää ei liity peleihin. Joten uutistoimitus on loppunut ^^
Seasonin comebackin tiesin jo, mutta voikohan siinä olla monta pelaajaa?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Raw:n äijiä on ainakin mukana, joten se olisi hyvin mahdollista. Pelissä on kuulemma season mode jossa tulee tapahtumaan samoja asioita, joita olemme smäkkärissä nähneet. Myös raw:n tapahtumat ovat luultavasti mukana ja kaikkien muittenkin lähetysten...
Mun tietääkseni 1-4? Jos ei neljää, niin kaks ainakin. I think so.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Seasonin comebackin tiesin jo, mutta voikohan siinä olla monta pelaajaa?
UUUUH Sweetness!!! pelaa kaverin kanssa, ja kohtaa jossain WWE championship matchissa aaaaaaaaahhhhLainatun viestin kirjoitti alkujaan Sentenced
Mun tietääkseni 1-4? Jos ei neljää, niin kaks ainakin. I think so.
Turhuuksia. Jos ne saa sen ennmmin, ehditäänpä ainakin tutustua siihen ennen ku ostetaan se. Siis kaiken maailman gamespotit ym tkee siitä varmasti arvosteluja ja semmosia.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka
Joo toi ois loistava juttu...
Pitäsköhän ostaa uus ps2 (usa-versio) niin sais ton pelin aikasemmin
WWE mestaruus ottelu fourway dance kavereiden kanssaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Sentenced
Juu. Hauskaahan se on. Kaverin kans varsinki. Mutta jos neljä pelaajaa pääsee niin se on kyllä niin upeeta!
Mutta eipä tullukkaan..toivottavasti se voittaa Undertakerin mestaruusottelussaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Nahka