Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Oli muuten helvetin hyvä loppu tuossa vanhammassa Smacdown vs Raw pelissä. Pelasin Batistalla, olisin ortonin ottanut muttakun sillä oli jo mestaruus ja ei pystynyt pelaamaan sillä ilman sitä mestaruutta joten otin daven. No anyway storylinet meni jotakuinkin näin: menin ensin McMahoneyn remmiin ja sain intercontinental tittelin no sen puollustaminen oli aika perseestä ja lopulta hävisin sen jossain 6 miestä vastakkain matsissa. Mut siirrettiin Smackdowniin rawista kun kurt angle oli kikkaillut mun pään menoksi. No sitten pääsin takaisin Rawiin ja pääsin parin matsin jälkeen yrittämään Heawyweight championin voittoa. Sain ottelemalla paikan Royal rumbleen ( jossa siis voittaja pääsi Heavyweight championin ykköshaastajaksi) no siellä sitten lopussa oli Eddie ja minä ja hävisin ottelun. No sitten Vince tarjos mulle intercontinental titteli matsia no sitten sanoin ettei se kiinnosta, koska halusin päästä maailmanmestariksi koska liksa on parempi, no siitä se Vince suuttu ja käännyttiin toisiamme vastaan. Sitten suht lopussa se sano, että pääsen sitä vastaan single matsiin jos voitan Haasin ja RvD:n tag team pöytämatsissa (siis semmonen matsi jossa on kokoajan kaikki painijat painimassa) jossa minä ja Strish Stratus jonka Vince mulle pisti tag team ottelijaksi olimme heitä vastassa. Joudun siinä melkein yksin ottelemaan mutta kyllä se Stratus:kin väläytteli. Lopussa nostin RvD:n pöydälle ja olin sitä menossa pistelemään pöydän läpi, suunnitelmat menivätkin uusiksi kun Haas pisti mut closhlinella mattoon ja ajattelin, että loppuukohan tämä peli ikinä. Sitten huomasin, että Stratus oli noussut kiinnikkeeleelle ja hyppäsi Rvd:n pöydän läpi ja voitettiin Stratuksen kanssa matsi :D . Elikkä näin ollen pääsin ottelemaan Wrestlemaniassa Vincee vastaan Hell in the Cell - matsissa. Yllättäen pistelin sitä ja lähdinkin häkistä ensimmäisenä, luulin voittaneeni mutta sieltä se Vince vaan paineli perässä. No aloin hakata sitä siellä häkin ulkopuolella ja tein sille Batista pommin ja tuomari laski 1-2-3 ja voitin. Yllätykseni (´videopätkässä) Batista nosti Vincen selostuspöydälle ja lähti kiipeämään häkin päälle sieltä Batista ponkasi ja hyppäsi Vincen päälle ja selostuspöytä meni paskaksi, siinä se Vince makasi verissä päin ja loppu creditit tuli ruutuun. Pahikset saavat aina ansionsa mukaan :cool:
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Todella hyvä peli, mielestäni paras painipeli.
Nykyään en paljoa tätä pelaa mutta välillä käyn verkossa tätä pelaamassa ja Nick on Nemesis958.
 
Ylös Bottom