Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006 [Hype]

Sultan sanoi:
Niin niin..Sitä tarkoitin että Pelaaja lehden arvostelu näyttää siltä että he eivät edes peliin olisi olleet päässy käsiksi vaan heittitvät tuttua juttua vaan siihen ja pistivät 8....Ja tuo Sinun idea kuullostaa aivan mahtavalta :)
Hieman nakertaa se, ettei peli tue klaanien perustamista, mutta ei se mahdotontakaan ole. Sen voisi tehdä niin, ettei se olisi pelisidonnainen. Se vois järjestää CAW-kilpailuja ja vaihtoja, sun muuta. Sellainenhan on jo taistelupeleillä.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006 [Hype]

Joko joku on pelin hommannut? Itse tilasin jostain gamelifestä, eikä ehtiny perjantaiksi..miksi näiden pitää AINA ilmestyä perjantaina?
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006 [Hype]

zacharia sanoi:
Joko joku on pelin hommannut? Itse tilasin jostain gamelifestä, eikä ehtiny perjantaiksi..miksi näiden pitää AINA ilmestyä perjantaina?
Tuli tuo pelikaupasta haettua töiden jälkeen. Ihan hyvältä näyttää ainakin näin alkuun, varsinkin tuo stamina mittari vaikuttaa positiivisesti mun pelaamiseen :) Enää ei ihan hirveitä sarjoja pysty tekemään.

Käsittääkseni nettipelissä ei ole headset tukea, en tosin voi ees varmistaa sitä kun en headsettiä omista.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Ehdottomasti sarjan paras peli, mutta harmittaa hieman tuo pelin kausi moodi, kun ei siitä sitä jälleenpelattavuus arvoa löydy niin hirveästi.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Tänään vihdoin pääsin pelaamaan.

Ulkoasu on todella kaunis. Hahmot muistuttaa paikoin erehdyttävästi oikeita painijoita, ja tällä kertaa myös ääninäyttely on hyvää. Subtittlejä en tosin löytänyt.

Ottelut tuntuvat hitaammilta. Mutta stamina-mittari on tietenkin se suurin syy tähän. Mutta en sanoisi sitä huonoksi asiaksi. Aiemmissa peleissä saattoi viskoa sata full nelsonia ja hyppiä turnbuckelta kymmenen kertaa putkeen, eikä missään tunnu. Nyt juokseminenkin tekee hallaa.

Myös smackdownien saaminen on uudistunut, toisaalta realistisempaan mutta toisaalta rasittavampaan suuntaan. Niitä ei voi enää säilöä. Itseasiassa ne ei enää säily. Momentum-systeemi tarkoittaa sitä, että yleisön tuki vaikuttaa siihen, voiko tehdä finishereitä, ja kuinka paljon ne tekee damagea.

Kausimoodi on tosiaan aika putkijuoksua, mutta kyllä siinä vieläkin pääsee valitsemaan suuremmat juonenkulut. Expointteja ja rahaa tuntuu saavan ehkä hieman liikaa, mutta onko sillä lopulta väliä saako skillit täyteen vuodessa vai neljässä?

Vielä pitäisi testata GM mode. Online en pääse vielä, kun ei ole sitä adapteria.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

zacharia sanoi:
Subtittlejä en tosin löytänyt.
Locker room -> Desk-> Ne kuulokkeet
zacharia sanoi:
Myös smackdownien saaminen on uudistunut, toisaalta realistisempaan mutta toisaalta rasittavampaan suuntaan. Niitä ei voi enää säilöä. Itseasiassa ne ei enää säily.
Yhdenhän saa säilymään, kun painaa mittarin täyttyessä L1+L2
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Sorcerer_86 sanoi:
Locker room -> Desk-> Ne kuulokkeet

Yhdenhän saa säilymään, kun painaa mittarin täyttyessä L1+L2
Ok, kiitos. Joo, viholliset on sen yhen säilöny.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Nyt on muutama päivä peliä tahkottu ja aivan loistavahan tuo on. Pari hassua bugia päässyt mukaan, mm. kulmiin "liitäminen". Nämä eivät kuitenkaan pelattavuuden kannalta ole häiritseviä tekijöitä, mutta uskomatonta, että noinkin näkyvää bugia ei saatu korjatuksi (itselläni tuota esiintyi jo ensimmäisessä ottelussa). Kautta olen vasta aloittelemassa (kaveri käynyt viime päivinä ottamassa matsia), mutta lupaavalta vaikuttaa.

Legenda puolelta olisi kyllä voinut hieman karsia Hoganien määrää, muttei pari ylimääräistä Hulksteria rosterissa kuitenkaan pahaa tee. Stamina -mittari kyllä palvelee mua kuin unelma. HCTP:ssä tuli aina pitkitettyä otteluita runsaalla kädellä, mutta tuon mittarin avulla näin ei tarvitse tehdä, vaan ottelu kestää helpostikin sen 8-12min.

Eipä muuta kun pelaamaan.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Mulla on aika huvittavasti käyny Tag otteluissa monta kertaa peräkkäin niin, että voitan ring out countilla, kun vien sen vuorossa olevan tyypin ulos ja mättään jollain aikaa vievällä liikkeellä monta kertaa :D Easylla ja Normaalilla toimii vähän liiankin hyvin.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Tulipahan vihdoin hankittua painipelikin. Sen lisäksi, että pelissä ei ole harjoitusmoodia, ohjekirja on täysi susi ja tuomari puskee turhan usein tielle, vaikuttaisi aika mainiolta. Aloittelijalle melkoisen kova kynnys silti, kun easy on liian helppo ja normal ilman ohjeistusta pistää legdroppia olan takaa. Vaikuttaisi kuitenkin peliltä minkä parissa tulee vietettyä monta nautinnollista hetkeä.

Tuli ensimmäinen hasardituomarikin vastaan. Keikuin Kanella "No DQ" -tag team matsissa kulmassa kytäten paikkaa hypätä vastuksen päälle samalla aikaa kun Big Show väänsi äijältä niskoja nurin, kun tuomari tuli, otti kraivelista kiinni ja viskasi olan yli kentän pintaan. Olisipa hauska nähdä tuo showssa oikeasti, voisi tulla tuomarille turpasauna :D

Missään kenties hyviä ohjeita nykyisten painijoiden lisäämiseksi peliin? Kyllähän nuo omasta päästäkin melkein syntyvät, mutta aikaa palaa ihan tolkuttomasti.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

NviperO sanoi:
Missään kenties hyviä ohjeita nykyisten painijoiden lisäämiseksi peliin? Kyllähän nuo omasta päästäkin melkein syntyvät, mutta aikaa palaa ihan tolkuttomasti.

Tuolla tuntuis olevan ihan päteviä ohjeita.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Tosiaan, tuomari on aiheuttanut pari aivan turhaa diskausta >-=/ Ja noita CAWeja voi tosiaan luoda vanhanaikaisesti askel askeleelta, tai netissä vaihtaa suoraan.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Voiskohan joku laittaa nyt ku peli on jo jonkin aikaa ollut ilmestynyt, linkin pelin kaikkiin painijoihin tai ilmottaa painijat.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Teppo_Holmqvist sanoi:
Ja montako heistä on jo ehtinyt kuolla sydänkohtaukseen... :p
Eipäs lähdetä tuolle linjalle. Ymmärtänet itsekin, että tuo ei ole hyvä edes huonona vitsinä.
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

NviperO sanoi:
Eipäs lähdetä tuolle linjalle. Ymmärtänet itsekin, että tuo ei ole hyvä edes huonona vitsinä.


Guerrero parka :(.. Mikäs muuten oli se Rey Mysterion salaisuus, minkä Eddie meinasi paljastaa? Veikö sen mukanaan hautaan? :(
 
Vastaus: WWE SmackDown! Vs. RAW 2006

Tuomas sanoi:
Guerrero parka :(.. Mikäs muuten oli se Rey Mysterion salaisuus, minkä Eddie meinasi paljastaa? Veikö sen mukanaan hautaan? :(
Ei, jos tarkoitat sitä ikivanhaa storylinea jonka mukaan Eddie on Mysterion lapsen isä. Jossain PPV:ssä oteltiin Dominic -pojan huoltajuuspapereista ladder-matchissa.
 
Ylös Bottom