Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Heh tuo on kyllä niin naurettavaa pelleilyä, että ennemmin menen vaikka katsomaan balettia ja ratsastamaan!![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
Showpaini on aikamme viihdyttävimpiä urheilumuotoja, ja suosio on varmasti taattu vielä piiiiiiiitkäksi aikaa.
Tyypillistä Amerikkalaista paskaa, samaan kategoriaan voisi luokitella vaikka erokäräjät ja Temptation Island. Tärkeintä vaan että ihmisillä on hauskaa, ja Vince MacMahonin tilille virtaa cashia. Itse pidän rehdistä urheilusta, enkä jonninjoutavasta pelleilystä.
![]()
Itse pidän rehdistä urheilusta, enkä jonninjoutavasta pelleilystä.
![]()
Tyypillistä Amerikkalaista paskaa, samaan kategoriaan voisi luokitella vaikka erokäräjät ja Temptation Island.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Kuulemma 11000 lippua olisi myyty...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peoplez
Areenalla oli kylla loistava meininki! Aivan loistava. Rikishi sai ehkä liiankin suuret suosionosoitukset minun makuuni. Undertakerin poisjäänti oli pettymys, mutta Booker T:n yllätysilmaantuminen oli kyllä sen väärti! Vika matsi ois muuten ollu hyvä, mutta Rey ois saanu olla enemmän kehässä!
Hmm mitähän muuta... Oon vieläkin ihan sekaisin tosta eilisestä! Uskon, että areenassa ei kovin montaa sielua ollut, joka ei olisi viihtynyt! Aivan upea kokemus!