Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Suomeen 24.10.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli se kyllä mieleen painuva ilta. Rikishi kyllä valloitti Suomalaiset WWE-fanit täysin, olin yllättynyt siitä. Rey Mysterio oli tosiaan aika vähän kehässä, mutta parhaimmat liikkeet se kerkesi tehdä (619:n ja West Coast Popin). Mitään kovin extremeä ei kuitenkaan ollut (Harmi), mutta se Torrie vs. Dawn - Bra & Bikini -match oli kyllä omaa luokkaansa ;).

Tuli kannustettua omia suosikkejani niin kovasti, että kädet ja kurkku taitaa olla vielä päivän pari hellinä. Undertakerin poisjääminen vitutti ja rankasti, mutta hyvin se meni ilman sitäkin. Toki mukaan tarttui muutakin, kuin mielikuvamuistoja illasta. Ostin sellaisen Undertaker Pendantin. 17... Kovahko hinta, mutta ajatellen siltä kantilta, että tuskin enään ikinä pääsen katsomaan tuota livenä, on se pieni hinta siitä ilosta. Rumakaan se ei ole.

Loistava ilta ja menen tasan uudestaan, mikäli sellaiseen tulee mahdollisuus.

Kyllä oli mullakin kurkku ihan helevetin kipee.
Tuli myös hankittua tollane Undertaker pendant;)
Mun mielestä BookerT korvas Undertakerin poissaolon tosi hyvin:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
minua voisi kiinnostaa jos ne oikeasti painisivat siellä kehässä eikä olisi show meininkiä vain..

No sitten vois olla aika tylsää vääntämistä ja muutenkin varsin hirveää. Oikea väkivalta ei ole kivaa mun mielestä!
Eikä mitään hienoja liikkeitä edes olisi mahdollista tehdä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Flubber
Mun mielestä BookerT korvas Undertakerin poissaolon tosi hyvin:D

Kyllä! Kun se äijä sano että "Undertaker won't be here tonight" niin teki mieli murhata ihmisiä, mutta kun Booker T:n musiikki alko soimaan niin kyllä korvas kaiken. Olin siinä permannolla ja sain kosketettua jopa sen kättä! Muutenkin näin kaikki painijat noin kahden metrin päästä kun ne tuli lavalle.

Rey tosiaan ois saanu olla enemmän kehässä Edgen sijaan. Ostin jopa sen paidankin! Mutta sen ajan mitä se oli niin hyviä liikkeitä pisti.

Iltalehti ei tainnu olla mukana pelissä:
"WWEn "mestaruusottelu" Edgen ja Brock Lesnarin välillä. Ok tähän mennessä, mutta sitten:
"Ottelun käsikirjoitus oli odotettu. Mestari Edge säilytti tittelinsä noustuaan vastoinkäymisten kautta voittoon." Edge mestari..WTF?

Ja Undertakerin poissaolon mä ainakin ymmärrän, saihan se aika jumalattomasti selkään No Mercyssä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Iltalehti ei tainnu olla mukana pelissä:
"WWEn "mestaruusottelu" Edgen ja Brock Lesnarin välillä. Ok tähän mennessä, mutta sitten:
"Ottelun käsikirjoitus oli odotettu. Mestari Edge säilytti tittelinsä noustuaan vastoinkäymisten kautta voittoon." Edge mestari..WTF?

Ja Undertakerin poissaolon mä ainakin ymmärrän, saihan se aika jumalattomasti selkään No Mercyssä.

Lol, Sen tosiaan piti olla ekaksi WWE Title match Edge vs. Lesnar, mutta se muuttuikin siten, että Lesnar heitti vapaan haasteen johon sitten Booker T tuli mättää. Lesnar tosiaan voitti sen (Yllätys?). Edge ottelikin sitten Mysterion parina hallitsevia Tag-team champpioneja vastaan, eli Kurt Anglea ja Chris Benoit'a. Nilkkalukko ja Crossfacekin tuli nähtyä, sweet.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

Tosiasiassa Undertaker jäi pois Road to Rebellion -rundilta sen takia että hänen vaimonsa synnyttää pian (ellei ole synnyttänytkin jo?).

Mutta siis joo, olin todella positiivisesti yllättynyt meiningistä Areenalla kaiken kaikkiaan, nyt jaksaa taas Smackdownia ja RAW:ta seurata uudella innolla. Yleisö oli koko ajan mukana ja matsit viihdyttäviä.

Rey Mysterio = THE MAN. :)

Ylös Bottom