Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWE Wrestlemania X8

Re: X8:lle huonot arvostelut

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Force
X8 on saanut aika huonot arvostelut jenkkilässä. Ehkä kannattaa odottaa Legends of Wrestling 2.

No milloin joku painipeli olisi saanut hyvät arvostelut? Sanopa mulle se! Legends Of Wrestling ykkönen oli ainakin tosi paska joten enpä kakkoselta odota paljon mitään.

Kyllähän tämä ihan hyvä painipeliksi on, ja tätä jaksaa pelata pitkään! Create a wrestler on tehty aika paskasti, mutta muuten ihan laadukasta kamaa. Sai muuten Gamers.comissa 8 ja muistaakseni Gamespotista 7.3, jotka on ihan hyvät arvosanat verrattuna muihin genren peleihin, kuten legends of wrestlingiin.
Jos pitää painista, niin kannattaa hankkia!;)

Kaksi Wrestlemani X8 -ketjua yhdistetty. Katsokaa hyvät ihmiset, onko kyseisellä pelillä entuudestaan ketjua, ennenkuin aloitatte oman sellaisen.

mä löysin netistä jutun, että siihen vois saada selostajia. mulla ei kuitenkaan oo niitä, joten tietääkö kukaan miten ne saa, vai onko ne poistettu palli versiosta? :confused:

Ei tässä kyllä pitäisi selostajia olla. Hyvä niin, en ole vielä toimivaan selostukseen painipeleissä törmännyt.

Mutta onhan erinomainen peli. Smackdownin nopeaa systeemiä on muutettu aavistuksen verran simumaisemmaksi. Eihän tämä N64:n orgastisille painipeleille pärjää, mutta moninpelinä aivan loistavaa viihdettä. Ainoa miinus tulee äänistä, jotka ovat onnettomat. Painipelien perussynti, eli väärältä kuulostava yleisö on tässäkin pelissä mukana. Kuten kuka tahansa painia seurannut tietää, yleisö räjähtää meteliin kun joku selätetään, eikä istu hiljaa peukkujensa päällä. Yleisön reaktiot ovat toisaalta tähän asti onnistuneet kunnolla vain ... jaa. Dreamcastin AJPW Giant Gram 2000:ssa. Yukes tosin selitti jo ennakkoon, että pelissä ei ole sitä viimeistä silausta nopean kehitysajan vuoksi. Itse pelirunko on kuitenkin erinomainen ja parjattu Create a Wrestler oli minusta sangen hyvä. Ruumiinosien suhteita ja kokoja pystyy säätämään hyvin ja muutakin rekvisiittaa on tarpeeksi.

Muuten ei paljon valittamista, suosittelen painin ystäville.

Ihmettelen suuresti, miksi Esa Mäkijärvi antoi arvostelussa 6-. Peli on mielestäni vähintään 7 arvoinen ja paras lajityypin peli GC:lle. Esim Gamespot antoi kai 7.6. No jokainen tietenkin arvostelee omien mielipiteittensä mukaan, mutta on peli kuitenkin parempi kuin 6- arvoinen. :(

Ylös Bottom