Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kaikki hyvin. Peli myydän funplanetissa. Mä asun ihan lähellä.

mitä kaikkea ne kysyy kun tekee oman hahmon? Miten ne tuolit saa siinä pelissä, tuleeks ne niin kun ennen elikkä ne ilmesty yhtäkkiä kehään?

Mä odotan Smackdown 3:sta yhtä paljon kuin Clagius,niinkuin Clagius varmaan tietääkin;) Harmi vaan ku sen pelin seuraava erä tulee vasta ens vuonna tampereen Player Oneihin:(

Sit se itse ohjelma on hyvä.Tai parempi kuin hyvä.
Mutta sitä kyllä saisi tulla enemmän SubTv:ltä.
Pitäisiköhän lähettää subTv:lle sähköpostia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
mitä kaikkea ne kysyy kun tekee oman hahmon? Miten ne tuolit saa siinä pelissä, tuleeks ne niin kun ennen elikkä ne ilmesty yhtäkkiä kehään?
ne kysyy kaikkea..silmien säädöt..ruumiin säädöt..kaikkea mahdollista..siis aivan kaikkea..ja tuolit..ne on valmiina jos on

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gradeur
Mä odotan Smackdown 3:sta yhtä paljon kuin Clagius,niinkuin Clagius varmaan tietääkin;) Harmi vaan ku sen pelin seuraava erä tulee vasta ens vuonna tampereen Player Oneihin:(

Sit se itse ohjelma on hyvä.Tai parempi kuin hyvä.
Mutta sitä kyllä saisi tulla enemmän SubTv:ltä.
Pitäisiköhän lähettää subTv:lle sähköpostia?
pitää..ja miksette tilaa sitä netistä? www.playerone.fi
2-3 päivää ja peli on postissa, tilata voi myös posti-ennakolla
postimaksut oli mulla tosin 40 mk..

Muuten,muuten....Onkos siinä Smäckdöwnissä Raven,Rhyno,William Regal ja Big Show jo valmiina,vai onko ne niinku saatava seasonissa?Zacharia muuten,Silver tässä:D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

ne kysyy kaikkea..silmien säädöt..ruumiin säädöt..kaikkea mahdollista..siis aivan kaikkea..ja tuolit..ne on valmiina jos on

Elikkä se on siis samanlainen hahmontekemisvalikko kuin smacdown 2:ssa?Vai onko jopa laajempi?

Raven,William Regal ja Big Show on valmiina , mutta Rhyno
pitää ensin voittaa ottelussa HardCore mestaruudesta...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Raven,William Regal ja Big Show on valmiina , mutta Rhyno
pitää ensin voittaa ottelussa HardCore mestaruudesta...

Joo.....Me oltais ostettu Smackdown:JBI , Mut ku sitä ei ollu pleijerissä :eek: Oltais muuten saatu se.Nyt pitää säästää satku et voi ostaa sen esim.sockmannilta,niillähän ei voi siälä vaihtaa katos.Me tarjottiin Armored core 2:sta vaihdossa.Oltais saatu satku jos se toimis!Toimiihan se,mut itse peliähän ei ollu kaupoissa voi saakeli!!!Clagius ,jos saat rahaa nytten lähiaikoina niin säästä kaikki!Viis kybää pitäis meiän viä säästää!

Joo.....Me oltais ostettu Smackdown:JBI , Mut ku sitä ei ollu pleijerissä :eek: Oltais muuten saatu se.Nyt pitää säästää satku et voi ostaa sen esim.sockmannilta,niillähän ei voi siälä vaihtaa katos.Me tarjottiin Armored core 2:sta vaihdossa.Oltais saatu satku jos se toimis!Toimiihan se,mut itse peliähän ei ollu kaupoissa voi saakeli!!!Clagius ,jos saat rahaa nytten lähiaikoina niin säästä kaikki!Viis kybää pitäis meiän viä säästää!

Juu juu, pistä MSN päälle. :eek:

Muuten,muuten....Onkos siinä Smäckdöwnissä Raven,Rhyno,William Regal ja Big Show jo valmiina,vai onko ne niinku saatava seasonissa?Zacharia muuten,Silver tässä:D
siilvaah!!!! on paitsi rhyno pitää saada seasonista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
onkos teillä muuten peli jämähtänyt ? eli ottelija jäävät paikkoilleen, mutta selostajat voivat jatkaa ja jos kentällä kolmas hahmo niin hänkin voi liikkua. ja valikot toimivat eli kokonaan peli ei siihen jää vaan voi valikoista valita exit game.

ja tuo Interference, eli ylinmääräinen äijä tulee matsia sotkemaan niin kuin teeveessä, ei oiken toimi .. teeveessähän äijä käy pelastamassa kaverinsa tai pilaamassa vihamiehensä mahdollisuuden ja juoksee sitten pois, mutta pelissä äijä jää hortoilemaan koko loppu otteluksi :mad:

Tag-Team matsissa mulla on kanssa ongelma. Onnistuin päästämään kaverini kehään, mutta en saanut sitä millään antamaan vuoroa minulle ... onko tuohon jotain nappia/keinoa ?

Mutta huonojen puolien jälkeen on hyvä muistuttaa että pelin tunnelma on AIVAN MAHTAVA .. varsinkin sisään tulot ovat varsin tyylikkäitä.
on jäänyt, se johtuu sun hahmosta..siinä on semmonen ärsyttävä bugi

Ylös Bottom