JiiHHaaAaaAA v.101
arvatkaa kuka sai wwf smackdown:just bring it!:n tänään postista?
peli on aivan mieelettömän hyvä. kaikkien niiden kuukausien spekulointien, ja pelkojen ja toiveiden aika on päättynyt, ja peli on parempi mitä toivoin.
story mode vaikuttaa lyhyeltä ja tylsältä, mutta todellisuudessa se on pätkitty ura. kun peliä etenee, vapautuu "kortteja" joilla saa esim. uusia hahmoja, uusia asuja ym. ym
mutta kaikista hauskinta oli huomata se, että korteista löytyy myös niitä kehitys pointseja.
Toisin kuin wwf SD 1:ä hahmon kehitystä voi jatkaa aina, kunnes ne kortit loppuvat

eli jos oikein käy, hahmosi voi olla voittamaton..tai ainakin vaikuttaa siltä.
ainiin..hahmon luominen on erittäin yksityis kohtaista, mulla meni 2 tuntia täydellisesti miellyttämän hahmon tekemiseen..1h hahmoon ja 1h liikkeisiin..huh huh
mutta kauden aikana huomaa että jotkut liikkeet kertakaikkiaan eivät sovi hahmolle..joten joudut luultavasti editoimaan hahmoa..pelin ainut paha bugi on...dididiiiii...mielettömät savetus ajat..

mutta koska kausi on niin pienissä osissa, ei tarvitse tallentaa kuin tärkeimpiin otteluihin, ja niissäkin on revanssi..
kun tavoittelet wwf mestaruus vyötä, saat vastaasi aivan käsittämättömän hyvän stone coldin, mulla ja mun kaverilla meni tunti sen voittamisen..ýks tappiokin tuli..osaksi ehkä siksi, että kyseessä oli last man standing-mode..jossa voittaa kun toinen on ollu maassa kanveesissa 10 sekkaa..jos on jotain kysyttäävää kysy
jatkuu: kokeilin äskön Slobber Knockeria, ja on hauska moodi, mutta aika vaigee. sain 7 ukkoo ulos ennen ku joku pinnas mut
ja löysin myös yhden pahan bugin..dididiiiii..peli kaatuu jostain ihme syystä, ja kun sitä tutkii huomaa, että hahmon liikkeistä puuttuu yksi liike..mulla se oli basic--> grapple--> listan viimenen..elikkä elbow smash
jos tätä ei ole, hahmo vaan pysähtyy eikä tee mitään..oikeastaan kaikki muu pyshätyy paisti aika. onneksi tämä ei ole vaivannut kuin yhtä oma tekemää hahmoa..sekin on mun kaverin tekemä..
huomasin myös, että kehitys pisteitä karttuu automattiisesti muutama jonkun ajan välein. ja että rhyno on huono hardcore vastus..jaaa jaa..mitäs vielä..no päivitän ku siltä' tuntuu..