Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vähän peli asiasta poiketen .. niin mitenköhän tossa teeveen Wrestlingissä mahtaa käydä. Stone Cold kun sai mestaruutensa takaisin ( JESH!! :) ) .. jokohan Stone Cold jää pikku hiljaa eläkkeelle ja mestaruutta pedataan jollekkin muulle kuin Kurt Anglelle.
oishan the Rock aika kova mestarina.. Tuntuu vähän että tuo Angle voitti mestaruuden noiden USA:ta vastaan tehtyjen terroritekojen takia, kun äijähän on aika isänmaallinen hahmo.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Vähän peli asiasta poiketen .. niin mitenköhän tossa teeveen Wrestlingissä mahtaa käydä. Stone Cold kun sai mestaruutensa takaisin ( JESH!! :) ) .. jokohan Stone Cold jää pikku hiljaa eläkkeelle ja mestaruutta pedataan jollekkin muulle kuin Kurt Anglelle.
oishan the Rock aika kova mestarina.. Tuntuu vähän että tuo Angle voitti mestaruuden noiden USA:ta vastaan tehtyjen terroritekojen takia, kun äijähän on aika isänmaallinen hahmo.
meidän smackdownit on 2 kukautta jälessä
kannattaa tsiigailla wwf.com:ia jos haluaa pysyä ajan tasalla
kukahan voittaa venegeancessa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

niinhän se on .. mutta toisaalta eikös se oo vähän sama muiden ohjelmienkin kanssa eli mukavampi sitä juonta on seurata teevestä katsomalla :)

niinhän se on .. mutta toisaalta eikös se oo vähän sama muiden ohjelmienkin kanssa eli mukavampi sitä juonta on seurata teevestä katsomalla :)
joo..mä ainakin katon joka jakson..vaika tiedän ulkoa mitä tapahtuu :)

The Rock tai Stone Cold

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia

Kyllä siinä nyt sitten NIIN VÄÄRIN kävi, että huh huh..
no toivottavasti uusinta ottelu tulee pian ja mestaruudet taas vaihtuu...

JiiHHaaAaaAA v.101

arvatkaa kuka sai wwf smackdown:just bring it!:n tänään postista?
peli on aivan mieelettömän hyvä. kaikkien niiden kuukausien spekulointien, ja pelkojen ja toiveiden aika on päättynyt, ja peli on parempi mitä toivoin.
story mode vaikuttaa lyhyeltä ja tylsältä, mutta todellisuudessa se on pätkitty ura. kun peliä etenee, vapautuu "kortteja" joilla saa esim. uusia hahmoja, uusia asuja ym. ym
mutta kaikista hauskinta oli huomata se, että korteista löytyy myös niitä kehitys pointseja.

Toisin kuin wwf SD 1:ä hahmon kehitystä voi jatkaa aina, kunnes ne kortit loppuvat:p eli jos oikein käy, hahmosi voi olla voittamaton..tai ainakin vaikuttaa siltä.

ainiin..hahmon luominen on erittäin yksityis kohtaista, mulla meni 2 tuntia täydellisesti miellyttämän hahmon tekemiseen..1h hahmoon ja 1h liikkeisiin..huh huh
mutta kauden aikana huomaa että jotkut liikkeet kertakaikkiaan eivät sovi hahmolle..joten joudut luultavasti editoimaan hahmoa..pelin ainut paha bugi on...dididiiiii...mielettömät savetus ajat..:( mutta koska kausi on niin pienissä osissa, ei tarvitse tallentaa kuin tärkeimpiin otteluihin, ja niissäkin on revanssi..

kun tavoittelet wwf mestaruus vyötä, saat vastaasi aivan käsittämättömän hyvän stone coldin, mulla ja mun kaverilla meni tunti sen voittamisen..ýks tappiokin tuli..osaksi ehkä siksi, että kyseessä oli last man standing-mode..jossa voittaa kun toinen on ollu maassa kanveesissa 10 sekkaa..jos on jotain kysyttäävää kysy
jatkuu: kokeilin äskön Slobber Knockeria, ja on hauska moodi, mutta aika vaigee. sain 7 ukkoo ulos ennen ku joku pinnas mut:(
ja löysin myös yhden pahan bugin..dididiiiii..peli kaatuu jostain ihme syystä, ja kun sitä tutkii huomaa, että hahmon liikkeistä puuttuu yksi liike..mulla se oli basic--> grapple--> listan viimenen..elikkä elbow smash
jos tätä ei ole, hahmo vaan pysähtyy eikä tee mitään..oikeastaan kaikki muu pyshätyy paisti aika. onneksi tämä ei ole vaivannut kuin yhtä oma tekemää hahmoa..sekin on mun kaverin tekemä..

huomasin myös, että kehitys pisteitä karttuu automattiisesti muutama jonkun ajan välein. ja että rhyno on huono hardcore vastus..jaaa jaa..mitäs vielä..no päivitän ku siltä' tuntuu..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tärkein korteista löytyvä ominaisuus on tietenkin liikesarja eli voit luoda aidoille liikesarjoilla varustetut WCW-painijat ja monia legendoja ... ite oon tehny RVD:n, Booker T:n, Hulk Hoganin ja the Ultimate Warriorin ( tän liikesarjaa ei tosin korteista löydy ) .. noita piiloitettuja liikesarjojahan on yli 50!! plus sitten vielä 8 piiloitettua valmista hahmoa ( esim. Fred Durst, Mick Foley, Shane & Stephanie McMahon )

Koska toi peli tulee helsinkiin, olen etsinyt joka paikasta mutta en ole nähnyt sitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nako13
Koska toi peli tulee helsinkiin, olen etsinyt joka paikasta mutta en ole nähnyt sitä.

hmm.. 7.12. ostin ton pelin turun viihdepysäkiltä ja se oli viimeinen kappale joka heillä oli .. eli voi olla että pelit on jostain kaupoista loppu..

Tuota tietenkin talletus ajat ovat pitkät , pelihän vie yli 4 megaa
muistikortilta ( auts ) , ja varokaas sitten niitä moveset 32 ja
toista en muista. Ne pistävät saven sekaisin ( jos ne pistää
custom hahmolle ) ja joudut aloittamaan alusta.

Salahahmot ovat myös erittäin mukava lisä , kuten myös
uudet areenat...

Tärkein korteista löytyvä ominaisuus on tietenkin liikesarja eli voit luoda aidoille liikesarjoilla varustetut WCW-painijat ja monia legendoja ... ite oon tehny RVD:n, Booker T:n, Hulk Hoganin ja the Ultimate Warriorin ( tän liikesarjaa ei tosin korteista löydy ) .. noita piiloitettuja liikesarjojahan on yli 50!! plus sitten vielä 8 piiloitettua valmista hahmoa ( esim. Fred Durst, Mick Foley, Shane & Stephanie McMahon )
enpä sanos että tärkein..mutta hauska silti..

Ylös Bottom