Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

WWF Smackdown faneja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Clagius
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No en erityisesti ole mikään WWF-fani, mutta wwf pelit kylläkin kiinnostavat. Itse odotan ps2:lle tulevaa WWF: Smackdownia, jonka ilmestymisestä ei ole tietoa, sillä maahantuoja ei ole selvillä.

Aika sairasta väkivaltaviihdettähän toi on, eli sitä tulee aina joskus katsottua ;)

Pelit tosiaan vaikuttavat hyviltä. Olisin kyllä odottanut IGN:ltä enemmän pojoja...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster
No en erityisesti ole mikään WWF-fani, mutta wwf pelit kylläkin kiinnostavat. Itse odotan ps2:lle tulevaa WWF: Smackdownia, jonka ilmestymisestä ei ole tietoa, sillä maahantuoja ei ole selvillä.

Tilaa peli Play247:sta, muistaakseni annoin sulle linkin jonkun privaviestin yhteydessä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Clagius
Jos pelaat Smackdown pelejä tai muuten vaan tsiigaat ohjelmaa niin ilmota mulle.:rolleyes:
CLAAAGGII!!!!! moi!! et arvaa ikinä kuka..kyllähän mä katon ohjelmaa, ja pelaan peliä. wwf smackdown:JBI tulee joskus..
:rolleyes: well..c'ya

Tulee katsottua kaikki Smackdownit nykyään subilta, kaveri tilaa isot eventit heti dvd:lla kun ne vain löytyy amazonista. Subin smackdownit ovat sikäli täydellisesti ~kuukauden myöhässä että ison eventin dvd sattuu tulemaan aina juuri sopivasti "oikeaan kohtaan" .. Lauantaina uhoa seuraavasta eventistä - viikolla tulee levy - seuraava vkl punnitaan mitä tapahtui.

Vielä kun näkisi Raw Is Warin .. ja smackdownin leikkaamattomana. Nythän siitä saksitaan saksassa puolet pois.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peepmaster

WWF Smackdown Just Bring It
Julkaisupäivä: 7.12.
Maahantuoja: GNT Finland Oy

Eurooppalaiset nauravat lähinnä tälle näyttelylle. Onhan sitä ihan kiva katella ja tulee katottua ku muistan. Mun kaveri on hirvee fani. Kattoo joka jakson ja väittää et se ei oo näyttelyy vaa siin tapellaan oikeesti. Noh... Onneksi peli ei oo näyttelyy vaa täyttä totta...

Siis WWF on aika naurettavaa, mutta samalla rentouttavaa huumoria. Eli tulee se kateltua aina kun muistaa

mutta UFC:throw down voi viedä voiton näiden kahden väliltä,laji ei ole yhtä suosittu jenkeissä sillä se tulee pay per view systeemillä. itselläni ei ole mitää tietoa julkaisu päivistä mutta seuraavan UFC tapahtuman nimi on UFC35: throw Down joten pitää toivoo että olis jotain yhteistä peliin(AINA SAA TOIVOA! :).

no eiköhän sen WWF peli tule hommattuu jos se on hyvä, mutta ufc:td on pakko hankinta minulle.

ps. Huumori tasolla toi WWF vetää jo melkein vertoja Ren & Stimpylle.

pss. Kurt Angle ei osaa laulaa :D

edit: koko viesti

Viimeksi muokannut moderaattori:
niin yksi syy miksi laji ei esim. suomessa menesty on toi vitun vammailu sen kaa kun se nyt on näyttelyä MITÄ SITTEN?????? mikä ongelma se on totuus taitaa olla ettei silti kukaan meistä sieltä kehästä omin jaloin kävelis pois

eipä tullutkaan
toivottavasti ehtii 7.12
siihen asti pelaan pelin pelattavaa demoa :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Troublemaker
niin yksi syy miksi laji ei esim. suomessa menesty on toi vitun vammailu sen kaa kun se nyt on näyttelyä MITÄ SITTEN?????? mikä ongelma se on totuus taitaa olla ettei silti kukaan meistä sieltä kehästä omin jaloin kävelis pois

Totuus on myös se että siinä sattuu kyllä välillä oikeita onnettomuuksia, mutta silti se on näyttelyä. Eivätkä nämä "painija" ole oikeasti niin vahvoja miltä näyttävät... kivaa ajan vietettä joka tapauksessa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
eipä tullutkaan
toivottavasti ehtii 7.12
siihen asti pelaan pelin pelattavaa demoa :p

Joo sitä demoa minäkin olen pelannut. Antoi aika hyvän kuvan
pelistä kun pysyi kokeileen eri hahmoja jne. Ei se kyllä mikään hittipeli ole mun mielestä...

Kaikki joukolla PlayerOneen ainakin Tampereen liikkeestä löytyi
ko. peli :)

on meinaan parannettu edellisistä osista huomattavasti :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kiito_Linja

Joo sitä demoa minäkin olen pelannut. Antoi aika hyvän kuvan
pelistä kun pysyi kokeileen eri hahmoja jne. Ei se kyllä mikään hittipeli ole mun mielestä...

hittipeli?
ja säkö sen päätät ettei fanit osta sitä?

Ylös Bottom