Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Box vs. PS2 ja GameCube

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
Olen nyt lukenut täällä GC vs. X-Box threadia ja haluan tuoda tämän uuden esille. Siis, PS2 ja GC on YHDESSÄ samanhintainen kuin X-Box. PS2:lle ja GC:lle on julkaistu ja on tulossa monia loistavia pelejä, kuten X-Boxillekin. Kumman siis valitsette mielummin, tämän PS2 ja GC paketin vai pelkän X-Boxin. Onko X-Box yksin niin hyvä konsoli, että se hakkaa PS2:n ja GC:n samaan aikaan?
Julkaistaanko paketti mikä sisältää sekä GC:n, että PS2:n? Enpä oikein usko. No, mielenkiintoinen sota joka tapauksessa.
 
Originally posted by Solid Snake
Siis, PS2 ja GC on YHDESSÄ samanhintainen kuin X-Box.

Mitä mitä, joko se PS2:n hinta virallisesti tippui 1500 vanhaa rahaan? ja onko se Cuben suomi-hintakin siis jo lyöty lukkoon, sekin 1500 vanhaa rahaa?

Mulla on jo Xbox, mutta Cubea tuskin hankin, sen pelit eivät vaan yksinkertaisesti tarjoa mulle mitään mitä Xbox ei tarjoaisi, ja Xbox-versiot samasta pelistä ovat yleensä parempia. (mm. ei muistikortti-huolia ja 5.1-äänet ja minun makuun aikuisempi pelivalikoima)
 
Re: Re: X-Box vs. PS2 ja GameCube

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code


Mitä mitä, joko se PS2:n hinta virallisesti tippui 1500 vanhaa rahaan? ja onko se Cuben suomi-hintakin siis jo lyöty lukkoon, sekin 1500 vanhaa rahaa?

Mulla on jo Xbox, mutta Cubea tuskin hankin, sen pelit eivät vaan yksinkertaisesti tarjoa mulle mitään mitä Xbox ei tarjoaisi, ja Xbox-versiot samasta pelistä ovat yleensä parempia. (mm. ei muistikortti-huolia ja 5.1-äänet ja minun makuun aikuisempi pelivalikoima)


No, noitahan ei vielä ole euroopassa, mutta hinnat olivat lähinnä tulevaisuuden arvailua. Tarjoaako X-Box mielestäsi enemmän kuin PS2 ja GC?
 
Re: Re: Re: X-Box vs. PS2 ja GameCube

Originally posted by Solid Snake
Tarjoaako X-Box mielestäsi enemmän kuin PS2 ja GC?

Minulle kyllä. Ja mun pelimausta tai siitä mitä ominaisuuksia haluan konsolilta on sitten ihan turha sotia. :)
 
Re: Re: Re: Re: X-Box vs. PS2 ja GameCube

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code


Minulle kyllä. Ja mun pelimausta tai siitä mitä ominaisuuksia haluan konsolilta on sitten ihan turha sotia. :)

Totta! Uskallan kylläkin väittää että PS2:n pelit ovat melko samankaltaisia kuin X-Boxin. X-Boxilla ne voivat olla paremman näköisiä. Omasta mielestäni PS2:n hakkaa tällä hetkellä X-Boxin yksinkin. Tulevaisuudessahan se saattaa muuttua, mutta jos tästä hetkestä puhutaan...
 
Ferrari vai lada+scoda?

eli taidan kallistua Ferra.... eiku siis X-boxin puolelle... ensinäkään tv tasooni ei mahtuisi kahta möykkyä... ja mielestäni vaaleanpunainen kuutio ja musta PS2 ei oikein sovi samaan paikkaan =)) (okei okei, cubessa on paljon värivaihtoehtoja)

Ja xboxille kumminkin tulee _lähes_ kaikki samat pelit, ja tällähetkellä jokainen versio on tainut olla parempi Xboxilla...

PS2 pelejä ehdin/saan pelata kavereillanikin jos jostain kumman syystä mieli tekisi =) cube peleistä toistaiseksi ei ole tulossa mitään mikä minua kiinostaisi (myönnän että en ole kauhean tarkasti valikoimaa tarkastellutkaan)

T:wombut

ps. ja mielestäni näitä ei voi niin vain verrata hintojen perusteella... ja vielä jos itkisin siitä että olisko kiva vaihdella piuhoja tv:n takana aina konsolin vaihtuessa :rolleyes:

edit : typ0
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Ferrari vai lada+scoda?

Toi on aika kulunut vertaus eikä sille ole edelleenkään mitään perusteita. Xbox ei ole juurikaan kummoisempi konsoli kuin GameCube tai PS2, vaikka siinä pari lisäominaisuutta onkin. Osuvampi kysymys olisikin, Lada + lisävalot ja wunderbaum vai kaksi ladaa? Xbox ei ole kovinkaan olennaisesti esim. GameCubea tehokkaampi. Peleistähän sen jo tyhmäkin näkee.


cube peleistä toistaiseksi ei ole tulossa mitään mikä minua kiinostaisi (myönnän että en ole kauhean tarkasti valikoimaa tarkastellutkaan)

Tykkäät siis ostella sikoja säkissä?
Tee miten haluat, itse kuitenkin mielelläni vertailen saatavilla olevia tuotteita keskenään ja valkkaan niistä itselleni sopivimman mieluummin kuin päädyn sokeasti valitsemaan jonkun niistä. No, ainahan joku voittaa lotossakin?
 
Missas ovatkaan ne Xboxin innovatiiviset uudet pelit?

Esim. Halo ja Project Gotham ovat vain graafisesti paranneltuja peleja puhkikalutuista ideoista.

Suurella todennakoisyydella juuri Gamecubelle ilmestyvat ne innovatiivisemmat uudet pelit. Nintendolla sentaan kehitetaan kokoajan uudentyyppisia ja innovatiiviisia peleja. Nintendolla keskitytaan pixelien viilaamisen sijaan pelattavuuteen ja uusiin peli-ideoihin. Viikonlopun Allakassa (Aamulehti) oli tasta hyva artikeli.
 
Itse luotan tällähetkellä ps2:een, koska sen tulevaisuus on jo selvää...
X-box on suunnitelmissa, mutta ajattelin vähän seurailla tilannetta (Ehkä hieman hinnanlaskuakin), koska laitteessa on potentiaali vaikka mihin, mutta suurin osa peleistä on ainakin arvioiden mukaan ryssitty pahasti tässä vaiheessa.
Pitää toivoa et boxin myynti alkaa kulkemaan kohtuudella niin saadaa pientä kilpailua pystyyn, ja sekös on meidän pelaajien kannalta nannaa.

GameCube en kommentoi, syystä että tietämys laitteesta liian vähäinen.

PS:Eihän tuo X-Box kallis ole, saman verran maksoin PS2:ta aikoinaan :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sniper3002
PS:Eihän tuo X-Box kallis ole, saman verran maksoin PS2:ta aikoinaan :)

Kyllä se on kallis verrattuna kilpailijoihinsa, jotka tarjoavat kutakuinkin samaa tavaraa. (jos puhutaan peleistä)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Ferrari vai lada+scoda?



Kaukana tuosta. Jos X-Box on Ferrari, ei PS2 tai GC ole Lada tai Skoda. Eikä mielestäni ole kovinkaan suuri vaiva vaihtaa GC:n johto PS2:n johtoon. Määrä korvaa laadun sanotaan, mutta tässä tapauksessa on kaksi laatutuotetta yhtä laatutuotetta vastaan.
X-Boxilla ei ole mitään mitä PS2:lla ei olisi nähty (paitsi ehkä Halo), mutta GC:llä on paljon mitä PS2:lla tai X-Boxilla ei nähdä. Näin ollen minä valitsen tämän Japanilaisen vaihtoehdon.
Syy: PS2:lla voin pelata samankaltaisia pelejä mitä X-Boxilla on ja muutamaa oudompaa japsi peliä ja GC:llä voin pelata Mariot, Zeldat sun muut Nintendon loistavat superpelit.
 
Jos nyt viellä vähän kaivellaa tuota ferrari vs lada&skoda, niin oletkos ikinä kuullut että ferrarissa on suht pieni maavara, paha jos tulee isompia nyppyjä tielle :p
Lada on lämmin talvella, tämä voi tietenkin merkitä hyviä pelejä ja tunnelmaa kun taas ferrari on vain prassailua varten ;)

Itse ostan GC:n, koska tykkään peleistä joissa saa itse tehdä asioita ja väkivalta jää vähemmälle, sillä eiköstä pojat/tytöt tässä maailmassa ole tarpeeksi sotia ja väkivaltaa ettei sitä tarvitse enää simuloida?

Sotahullut! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Missas ovatkaan ne Xboxin innovatiiviset uudet pelit?

Esim. Halo ja Project Gotham ovat vain graafisesti paranneltuja peleja puhkikalutuista ideoista.

Suurella todennakoisyydella juuri Gamecubelle ilmestyvat ne innovatiivisemmat uudet pelit. Nintendolla sentaan kehitetaan kokoajan uudentyyppisia ja innovatiiviisia peleja. Nintendolla keskitytaan pixelien viilaamisen sijaan pelattavuuteen ja uusiin peli-ideoihin. Viikonlopun Allakassa (Aamulehti) oli tasta hyva artikeli.

Ekana tulis mieleen Project Ego ja Impossible creatures. Saas sitten nähdä miten hype lunastetaan. Morrowind pitäis kai ilmestyäkin kohta, ja sitä kohtaan odotukset on ainakin kovat. Oddworld on kanssa käsittääkseni (alun ja lukemani perusteella) aika erilainen sekoitus strategiaa, tasohyppelyä ja puzzleja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neimor
Lada on lämmin talvella, tämä voi tietenkin merkitä hyviä pelejä ja tunnelmaa kun taas ferrari on vain prassailua varten ;)

Ei ainakaan ne ladat, joissa minä olen istunut. :confused:

;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe


Ei ainakaan ne ladat, joissa minä olen istunut. :confused:

;)

Jätetään nämä autot ja pysytään konsoleissa.;)
En ole mikään Microsoft vihaaja, mutta mielestäni GC ja PS2 tarjoavat paljon enemmän kuin X-Box.
PS2 ja X-Boxilla on edelleen samanlaisia pelejä, Boxilla vain parempi grafiikka. GC taas korvaa PS2:n huonomman grafiikan mainiosti.

PS2 väkivaltaa, sooloräiskintää, urheilua, autoja yms.

GC Nintendon omat pelit kuten Mario, Zelda sun muut

X-Box samat kuin PS2:lla vain hiukan paremmalla grafiikalla.

Ps. En yritä aivopestä Codea tai muita MS fanipoikia.
 
Nintendo tulee varmasti kotiin :), Xbox tulisi Cuben lisäksi jos olisi rahaa ja PS2 saa pysyä kaukana poissa.
 
Originally posted by Solid Snake
Ps. En yritä aivopestä Codea tai muita MS fanipoikia.

No aika taikuri saisitkin olla että saisit mut aivopestyä innostumaan uudestaan PS2:sta. Kun se ei ole vielä edes retro-kone...

:)
 
"GC Nintendon omat pelit kuten Mario, Zelda sun muut "

hahaaha omg ROLF

eli jos tasohyppelyn nimi on MARIO niin se ei ole tasohyppely peli vaan se on MARIO joka on aivan omalaatuinen =))
sama Zeldasta... samaa puuroa nekin on uusilla nimillä kuin jo tuhannet muut genren edustajat =))

tämä myös vastaa syytöksiin "sama peli eri graffoilla" tai "ei tuo mitään uutta kuten halo"

jotkut otti hiukan liian tosissaan tuon auto vertailun =)

ostatte kai myös kaksi heikkoa tietokonetta... toiseen hyvä 3d kortti räiskintä pelejä yms varten, ja toiseen paljon rammia yms roolipelejä varten?

minä ainakin ostan yhden kunnon tietokoneen jolla voi tehdä kaikkea, minkään kärsimättä.

repikääs nyt tämäkin vertailun illusio rikki prkl =)

T:wombut

ps. mites xboxille olisi voinut tulla vielä mitään OMIA merkkejä koska tämähän on vasta heidän ensimmäinen konsoli... katsoo mitä tulevaisuus tuo.
 
jotkut otti hiukan liian tosissaan tuon auto vertailun =)

ostatte kai myös kaksi heikkoa tietokonetta... toiseen hyvä 3d kortti räiskintä pelejä yms varten, ja toiseen paljon rammia yms roolipelejä varten?


Hmm... Taas huono vertaus. Sinä voit saada nämä kaikki ominaisuudet yhteen tietokoneeseen, mutta jos haluaa pelata Pikminiä sinun on ostettava GC. Jos taas haluat pelata räiskintä pelejä sinun on ostettava PS2 tai X-Box. Eli vähintään kaksi konsolia jos haluat pelata molempia.
Ja tiedotus vielä X-Box fanipojille: ei se X-Box ole loppujen lopuksi kauhean paljon tehokkaampi kuin GC tai PS2. Ehkä uuden konsolin hype on sokaissut teidät.
 
Ylös Bottom