Originally posted by Solid Snake
Ja tiedotus vielä X-Box fanipojille: ei se X-Box ole loppujen lopuksi kauhean paljon tehokkaampi kuin GC tai PS2. Ehkä uuden konsolin hype on sokaissut teidät.
Sitten kun/jos eksyt tänne Tampereelle päin, niin tuus kattoon vaikka Wrecklesiä, näytän sulle pari leveliä siitä joissa on sellaista grafiikkaa mistä PS2 voi vain unelmoida. Hienot screenshotitkaan netissä ei tee pelille oikeutta miltä se näyttää livenä telkun ruudulla. Ja nyt en hypetä. Olen vakavasti sitä mieltä että jos 1st-gen Xbox-peli pesee kaikki tämän hetken PS2-pelit graffoissa, voin vain jännityksellä odotella mitä tapahtuu jatkossa. Just äsken näytin kyseistä peliä emännän pikku-veljelle joka on PS2-miehiä, ja vieläkin se tossa keräilee leukojaan lattialta.
PS2 on hyvä konsoli, mulla oli se melkein vuoden, mutta grafiikoissa se on enemmän kuin vähän jäljessä Xboxia. Mutta älä sure, PS2:n pelivalikoima on tällä hetkellä paljon laajempi kuin Xboxin, ja eikös se ole myös aika tärkeää?
Ja miksi painotetaan vain "vähän" PS2:sta parempaa grafiikkaa? Minulle painaa vaakakupissa paljon myös kovalevy ja DD-äänet. Joo joku voi sanoa ettei DD-äänillä tee mitään,telkun kajareilla selviää, mut niinhän sitä jotkut pelaa onnellisena myös 15"-ruudulla.