Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X-Men Origins: Wolverine [PS3]

Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Eilen kaveri vetäsi pelin läpi tuossa vieressä. Itse katselin ja tylsistyin.

Mutta voin sanoa että ihan järkevä peli tuo on. Oma ensimmäinen kommentti oli "Voi vi*** mikä God Of War rip-off" ja sitä se on. Mutta pelissä on todella hyvin toteutettu taistelusysteemi, ainakin njoin pikaseen kun katselin.

Isku kombot oli viehättävää katsomista.

Myös nämä "olo-tilat" oli ihan kivaa vaihtelua peliin. Esim. Berserk tila.

Juoni nyt ei mielestäni ollu mikään upea. Mutta eipä se tässä pelissä mitään kuuluisi tarkoittaakkaan. Agression purkaus pelihän tämä vain on.

Ulkoisesti ihan näyttävä peli. Pikkuisen ongelmia kameran kanssa kun on vastassa hieman isompaa oliota.

Antaisin pelille 8.0 hyvästä yrityksestä ja siitä että antoivat ensimakua God Of War 3:lle.

Kokeilemisen arvoinen peli kaikille jotka tykkää hack and slashaa porukkaa halkipoikki ja pinoon. :)
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Vahtia vastaan taistelu on ERITTÄIN turhauttavaa.

Nimim. Ei vaan saa hakattua nappia tarpeeksi nopeasti.

Muuten vaikeimmallakin pelaaminen on nautinto.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Nyt turahtaa lyhyt katselmus pelin demosta. Alku lähti varsin lupaavasti liikkeelle kun kuola poskella katselin alkuintrovideota. Todella nättiä ja uskomattoman raaka. Me like! MUTTA!
Sitten alkaa varsinainen peliosuus. Voi että kun teki mieli alkaa itkemään viiden minuutin jälkeen. Pelaaminen on TODELLA tylsää ja sitä samaa toistavaa hakkenslashia joka kyllä näyttää ja kuulostaa kivalta ja mutta se jokin vaan puuttuu. Samoja vihuja puskee joka luukusta ja samaa nappien hakkaamista ja kun vihut on silpottu niin siirrytään seuraavalle areenalle ja sama toistuu.

Varmasti tämä on joillekin mieleen ja onhan kyseessä kuiteskin itse Wolverine mutta itse jäin kyllä varsin kylmäksi. Tosin tämä näkemys onkin vasta pelin demosta mutten jaksa uskoa että meininki siitä paljoakaan muuttuu. Saattaa olla että tämä joskus kuiteskin hommaan ihan vaan siksi että olen paatunut Marvelisti kunhan alle pariin kymppiin löydän. Suosittelen kuiteskin ensin testaamaan demoa ennen kuin ostaa tai tuomitsee tämän kuulopuheiden perusteella. Että näin.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Tuntuuko musta vaan, vai onko tässä ihan naurettavan epätasanen ja matala fps?
Missään kohtaa en tuntenut kunnon sulavuutta...
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Välianimaatiot ovat to-del-la tyylikkäitä. Ikävä kyllä se ei vain riitä. Itse pelaaminen on tyypillistä Hack & Slashia, ei mitään uutta. Lisäksi tämä näyttää todella suttuiselta ja välillä on vaikea hahmottaa mihin pitäisi mennä ja mitä pitäisi lyödä. Sääli.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Pakko kyllä sanoa että pelissä oli pari omaperäistä kohtaa pelin suunittelijoilta. Kuten:

Lost sarjan (Tuotantokausi 1) maassa oleva luukku

ja ehkä muillekkin tutumpi..

Litch King:in Miekka

Ihan kivoja iisterimunia nuo kyllä oli ;)
HArva pelintekijä lisäilee random juttuja peliin :)
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Tuntuuko musta vaan, vai onko tässä ihan naurettavan epätasanen ja matala fps?
Ainakin PS3-promossa frame rate tippuu hektisimmissä kohdissa, mutta pelattavuden kannalta en kokenut sitä haitalliseksi. (Lue: vihuja meni nippuun joka tapauksessa, eikä eteneminen missään vaiheessa tyssännyt sen vuoksi, että peli vähän nyki.)

Kaikkinensa pelistä jää hieman hiomaton olo, eli ikään kuin olisi pakko saada tuote markkinoille yhtä aikaa leffan kanssa. Pari lisäkuukautta hiomisaikaa, niin kuva rullaisi kaiken aikaa sulavasti. Mutta kuten olen jo pariin kertaan sanonut, pelattavuus oli todella nautinnollista ja helposti omaksuttavaa. On pelejä, joiden kohdalla tulee itkettyä juonesta, ja on pelejä pelisuunnittelusta tulee valitettua, mutta tässä oli vaihteeksi positiivisella tavalla yllättävä lisenssiväännös. Marmattakoon toiset pelimoottorin heikkouksista tai tarinankerronnasta, mutta minusta tässä oli NAUTINNOLLINEN peli. Ja perinteinen piste vielä perään.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Välianimaatiot ovat to-del-la tyylikkäitä. Ikävä kyllä se ei vain riitä. Itse pelaaminen on tyypillistä Hack & Slashia, ei mitään uutta. Lisäksi tämä näyttää todella suttuiselta ja välillä on vaikea hahmottaa mihin pitäisi mennä ja mitä pitäisi lyödä. Sääli.

Kun peliä täällä arvostelee niin mielestäni kannattaisi kertoa, jos on muodostanut mielipiteensä demon perusteleella. Minulla on kokoversio. Ihmettelen tuota, kun kirjoitat, että välillä on vaikea hahmottaa mihin pitäisi mennä? Minulle ei ole kertaakaan käynyt epäselväksi mihin suuntaan pitäisi edetä tai mitä pitäisi tehdä koska peli on miltei suora putki ja rakenteeltaan niin suoraviivainen kuin vain voi olla. Ja onhan pelissä Feral-vaisto jota voi hyödyntää esim. pimeissä kohdissa.

HacknSlashistä; Minusta koko pelimekaniikka on tässä hyvin virkistävää koska kyseessä on varmaan yksi eläimellisimmistä pelihahmoista mitä kuvitella voi. Taistelut ovat raivokkaan nopeita ja Elukkamiehen pomppuja ja lungeja käyttämällä monesti ohi muutamassa sekunnissa vaikka vastustajia olisi useampi. Tuo raakuus ja hurjuus noilla kynsillä oli minusta virkistävää. Lisäksi Wolverine oppii monia monia komboja matkan varrella ja esim. upeassa lungessa on useampi mahdollisuus vihollisen lopettamiseen. Voihan näitä pelejä tietysti pelata vain kolmiota ja neliötä peräjälkeen sokeasti räpyttämällä. Ainakin allekirjoittaneelle kombojen treenaus ja hallinta sekä enviromental-tappojen metsästys tuovat sitä hauskuutta ja tyydytystä sekä hiukan enemmän vaikeutta tähän muutoin aika helppoon peliin. Kuolemia kun ei tuolla normaalitasolla oikein tule kuin vasta pomotaisteluissa. Pitänee vetää hardilla vielä kerran pikaisesti läpi toisen kerran.

Pelaaminen toistaa hiukan itseään mutta peli on kyllä todella brutaali ja erittäin hauska pelata kuten TT-2k jo totesi. MIelestäni peli tavoittaa loistavasti sarjakuvien hengen pomotaisteluineen olkoonkin, että GodofWarille;lle ja esim. Gears of Warille ollaan velkaa (dog tags).

Tuohon huikeaan lungeen ja vastustajan lopettamiseen esim. lattiaan pieksämällä lungen päätteeksi ei vaan tunnu väsyvän vaikka peli on jo puolessa välissä.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Itse tuli demo ladattua ja pelattua "läpi" (lol). Alkuvideo oli aivan mahtava, eikä itse peliosuudessakaan suurempia valittamisen aiheita ollut. Itseäni hieman häiritsi se kamera, mutta pistetään sen piikkiin, että en ole hirveästi pelannut pleikalla joten ohjain ja sen käyttäminen tökkii minulla ja pahasti. Grafiikka oli minusta hyvää ja muutenkin pelituntuma oli ihan ok tuosta kamerasta huolimatta.

En nyt tiedä meneekö ihan ostoskoriin asti, mutta kyllä pitää demoa vielä pelata ja harkita. Eikös peli ilmestynyt 1.5.? Ilmeisesti on melko lyhyt, jos porukka on pelin jo pelannut läpi.

-Zylp
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Kun peliä täällä arvostelee niin mielestäni kannattaisi kertoa, jos on muodostanut mielipiteensä demon perusteleella. Minulla on kokoversio.

Samaan hengenvetoon olisi sitten myös hyvä todeta peliä arvostellessaan että on wolverine -fanipoika/-pappa.

Luulisin että kenellekään muulle kuin sinulle ei jäänyt epäselväksi se että perustin mielipiteeni demoon. Ja Ahma hyvä, minun mielipiteeni ovat juuri sitä mitä sana tarkoittaa. En oleta niiden olevan totuuksia tai toimivan ohjenuorana kenellekään. Se ei ole sinulta pois jos minä en tästä pidä. Mielipiteeni ei tässä asiassa muutu. Peli on hyvin tavanomainen hack & slash minun makuuni. Alennusmyynnistä saatan joskus tämän hankkia, täyttä hintaa en missään nimessä maksa.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Ilmeisesti on melko lyhyt, jos porukka on pelin jo pelannut läpi.
Läpipeluuseen Normal-vaikeustasolla kului meikulta n. 8-9 tuntia reaaliaikaa. Paremmat pelaajat varmaan pystyvät tunnin-pari nipistämään tuostakin vielä pois.

Trophyja metsästänyt Kojo on kuitenkin saanut upotettua peliin jo reilusti toistakymmentä tuntia.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Trophyja metsästänyt Kojo on kuitenkin saanut upotettua peliin jo reilusti toistakymmentä tuntia.
Jep. Ekan kieroksen jälkeen hain puuttuvat trophyt replay level:iä käyttäen, ja sitten vielä hardilla läpi. Siinä ei enää kauaa kestänyt kun pystyi skippaamaan välianimaatiot ja tiesi mitä pitää tehdä.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Jep. Ekan kieroksen jälkeen hain puuttuvat trophyt replay level:iä käyttäen, ja sitten vielä hardilla läpi. Siinä ei enää kauaa kestänyt kun pystyi skippaamaan välianimaatiot ja tiesi mitä pitää tehdä.
Wut? Joko pääsit Hardilla läpi? Oliko se kuinka paljon vaikeampi? Kuinka kauan tarkalleen ottaen kesti?

(Update! Ilmeisesti pääsit, koska ensimmäisen platinasi sait. Onnea!)
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Samaan hengenvetoon olisi sitten myös hyvä todeta peliä arvostellessaan että on wolverine -fanipoika/-pappa.

Luulisin että kenellekään muulle kuin sinulle ei jäänyt epäselväksi se että perustin mielipiteeni demoon. Ja Ahma hyvä, minun mielipiteeni ovat juuri sitä mitä sana tarkoittaa. En oleta niiden olevan totuuksia tai toimivan ohjenuorana kenellekään. Se ei ole sinulta pois jos minä en tästä pidä. Mielipiteeni ei tässä asiassa muutu. Peli on hyvin tavanomainen hack & slash minun makuuni. Alennusmyynnistä saatan joskus tämän hankkia, täyttä hintaa en missään nimessä maksa.

Pidän Wolverine-hahmosta. Olen aina pitänyt. Pidän itseäni kuitenkin sen verran objektiivisena, että en hevillä syyllisty fanipoikuuteen kuten viittaat.

Mielestäni postaajan olisi hyvä aina muistaa mainita onko kyseessä demo-kokeilu vai oikean version kokeilu. Ei tässä mitään kristallipalloa kenelläkään ole että näkee sitä mihin jonkun mielipiteet perustuvat. Mielestäni demosta vedetyt johtopäätökset heijastavat vain palasta koko totuudesta ja haluaisin tietää mikäli joku esittelee mielipiteitään vain demon perusteella. Mielipiteeni on, että Wolverinen kokoversio on erilainen kuin sinun ensimmäinen postauksesi antaa ymmärtää.

Koko version puoliväliin pelanneena olen eri hiukan mieltä esim. tuosta yksinkertaisuudesta koska se hyvin pitkälti riippuu pelaajan tyylistä. Periaatteessa kaksi tapaa: sokea rämpytys tai trophy-hunttaus joka pakottaa käyttämään ympäristön tarjoamia mahdollisuuksia ja komboja.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Hack and slashia ja verta ruudulla sekä God of War mainittu. Pakko-ostos nyt kun vielä rahaa jostain saisi, palkka tuli ja meni jo.. :(

Edit: Tuli vielä demoa kokeiltua ja aika suoraviivaista mättöä täytyy sanoa. Mikä ei siis tässä tapauksessa ole ollenkaan huono asia. Välillä on vain ihan kiva pelata pelaamisen ilosta, eikä keskittyä miettimään että miten pääsisi etenemään pelissä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Wut? Joko pääsit Hardilla läpi? Oliko se kuinka paljon vaikeampi? Kuinka kauan tarkalleen ottaen kesti?

(Update! Ilmeisesti pääsit, koska ensimmäisen platinasi sait. Onnea!)
Ukot kestävät muutaman iskun enemmän. Aikaa kului ehkä n. 5-6h.

Tänks :)
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Ukot kestävät muutaman iskun enemmän. Aikaa kului ehkä n. 5-6h.
Ei muita eroja? Tekeekö ne enemmän damaa Wolverinelle kuitenkin tai onko niitä määrällisesti enemmän? Alkaa hetki hetkeltä kuulostaa yhä vahvemmin siltä, että mieki tästä platinaa vielä jonain päivänä hommaan. 8)
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Demon perusteella ainakin vaikutti samalta epäkiinnostavalta nappien hakkaamiselta kuin God of War pelitkin, mutta viimeistelemätöntä ja paikoittain aika rumanpuoleista jälkeä. Ehkä sitten halpiskorista jonkin illan parin ratoksi, mutta vain jos on Gamestopin tarjous josta ottaa hyöty irti myöhemmin.
 
Vastaus: X-Men Origins: Wolverine [PS3 Hype]

Ei muita eroja? Tekeekö ne enemmän damaa Wolverinelle kuitenkin tai onko niitä määrällisesti enemmän? Alkaa hetki hetkeltä kuulostaa yhä vahvemmin siltä, että mieki tästä platinaa vielä jonain päivänä hommaan. 8)
Ai juu, tuo unohtui mainita. Muutamassa kohdassa pitää vähän juoksennella piiloon parantelemaan.
 
Ylös Bottom