Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X0:sta eroon, PS3 tilalle?

eewokki

New Member
Tämmöisiä pähkäilyjä on varmasti jo aikaisemmin esitelty. Mutta tämmöinen ongelma mihin tarvitsisin mielipiteitä. Aikanaan olen omistanut jo kaikki next gen konsolit mutta jäljelle on nyt jäänyt vain Xbox 360 ja tilalle pähkäilen siis taas hommata uusinta pleikkaria sillä ei tähän hätään ole varaa maksaa täyttä hintaa pleikkarista.

360:lla itselläni on nytten kädessä seuraavat pelit: Halo 3, Assassins Creed, Cod4, Bioshock, The Darkness, Guitar Hero 2, NFS: Prostreet, Orange Box, Tomb Raider Anniversary ja Forza 2. Nuo olisi lisäksi vielä lähdösä myyntiin konsolin kera jos saan tehtyä päätösen. Mutta siis noihan taitanee olla ainoat boksin huippupelit lähinnä eikä ainakaan itselläni ole odotuksessa mitään pahemmin.

Ps3:lla nyt taas olisi jo Uncharted: Drake's Fortune, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, The Eye of Judgment ja Folklore. Tulossahan on ainakin nämä seuraavat kiinnostavat: MGS4 ja GTA IV (mikä toisin tulee 360:lle lisäksi).

Helpottakaa ihmeessä minua tekemään päätös tästä :confused:

Edit. Singstarit ovat jääneet kokematta joten tuli taas yksi syy itselleni hankkia pleikkari. Saapahan kaverit nopeasti häädettyä pois kauhealla lauluäänellä :D

Edit 2. Tuli vielä katsottu KonsoliNetin tulevia pelejä niin risäsi ihan älyttömästi himoa saada pleikkari takaisin. Tämähän on nyt ihan luxusta
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itselläni on ollut ihan sama tilanne. Aikaisemmin ollut kaikki uuden sukupolven konsolit. Äskettäin oli XO, mutta tein päätöksen ja myin sen ja tilalle hankin PS3. Yhtään ei ole kaduttanut. Pelkästään GT 5 Prologue riittää, ennen kuin tulee RSV 2 sun muut. Jos ei boksin pelit kiinnosta ja pleikkarille tulossa kiinnostavia, niin mikä estelee. Osta käytetty PS3. Itse sain joulukuussa hankitun 400:lla.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Samaa mietiskelen itsekkin, paitsi vaihtaisin sen blue rayn takia ja sen takia ettei räiskinnät innosta ja boxilla niitä riittää liiankin kanssa.
Oikeastaan viimeaikona ei oo inspannut kun Supermario galaxy, muut pelit on vaan niin puuduttavan tylsiä.
Edit->
Prg4 & Forza2 oli myös nautintoa mutta boxi tuli jo myytyä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Minäkin tein saman mitä sinä nyt suunnittelet. Vaihdoin XO:ni PS3:n Gamstopissa, välirahaa jäi maksettavaksi 200. Ei ole kaduttanut, PS3 yksinoikeuspelit iskevät itselleni paremmin kuin XO:n vastaava(se iän ikuinen fps-pelien tahkoaminen alkaa jo kyllästyttämään). Ja ei sovi unohtaa, että PS3 on mainio DVD- ja Blueray-soitin, se painoi minun vaakakupissani paljon.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Myin oman XO:ni joskus syksymmällä ja hommasin PS3:n tilalle. Näin jälkikäteen XO:n peleistä Mass Effect olisi ollut kiva nähdä ja tulossa oleva Alan Wake. Tällä hetkellä PS3:lla on varsin hyvä pelitarjonta ja jatko näyttää lupaalta. Myös PS3:n toimiminen kodin viihdekeskuksena on laskettava plussaksi. Eipä tuo nykyään edes niin pahan hintainenkaan ole. Jos mieli tekee, miksi ei vaihtaisi?
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Kyllä kai sinun on tehtävä itse valinta. :D
Jos pelit on pelattu puhki ja PS3:sen yksinoikeudet kiinnostavat, niin mikäs siinä. Voisithan myydä vain pelit ja ostaa PS3:sen niin ei tarvisi vielä XO:sta luopua, mikäli molempien peleissä on kiinnostavia.

Itseltäni löytyy kaikki 3 ja ainakin vielä jokaiselle on tullut mielenkiintoisia pelejä, no wiille ehkä minun mielestäni vähiten (metroid + galaxy). Mutta ei siitä raski luopua ihan jo virtual consolenkin vuoksi.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itse olen juuri myymässä PS3:n pois ja vaihtamassa xboxiin.. :) En kadu tätä päätöstä yhtään, yksikään pleikkarin peli ei kolahtanut. :( Uncharted ei ollut sen 60e arvoinen, putkijuoksua ja räiskintää koko peli.. :eek:
Näin täällä päin. ;)
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itse taas olen ostamassa PS3 bxoin rinnalle. Meitä on moneen junaan. Pleikalle ei kuitenkaan saisi kaikkia pelejä niin hyvinä versiona tai ei ollenkaan kuin boxilla.

Sitten kun blurayt yleistyy enemmän ja koneen hinta halpenee, se alkaa olemaan houkuttelevampi. Pari hyvää yksinoikeutta ei vielä riitä. Niitä pitää olla lähemmäs 10.

Jos mielikuvat pleikasta on parempia kuin boxilla niin vaihda ihmeessä.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

jos pitäis valita yksi konsoli,valitsisin pleikka 3sen. sille tulee lähes kaikki samat kuin X0lle ja sitten yksinoikeus pelejä tulee paljon parempia. X0lle tulee myös itteäni erittäin paljon kiinnostavia yksinoikeuksia mm. Ninja Gaiden 2 , Alan Wake ...Tosi pelaaja ei pärjää ilman molempia konsoleita;):p
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Sonyn pojathan yrittää kovasti houkutella siirtymään pleikkarin ääreen. Olette kyllä hyvinkin onnistuneet siinä. Nyt siis kyhäämään myynti ilmoitusta 360:sta ;)
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itselleni tuli nyt vihdoin PS3 torstaina ja täytyy sanoa jo nyt muutaman päivän jälkeen, että ehdottomasti kaikkein eniten nextgen -konsoli. Nyt vanhalta tekniikalta tuntuvat Wii ja XO olleet ennestään jo pitkään ja kummallekin kymmenisen peliä, mutta kyllä tämä PS3 on yhtä teknologinen ilmestys kuin nuo 2 yhteensä. Ennen konetta jo uskoin vahvasti, että PS3 tulee ja kiipeää kukkulan päälle vielä. Nyt olen siitä vielä varmempi. Uncharted on huiman hieno. Gears of War näyttää laimealta nyt.
Aika soittaa Live! irti. No more maksuja nettisisällöstä.
Mitään konsolia en pois myy. Pelataan Xboxilla sen omat yksinoikeudet ja PS3:lla sen omat sekä multiplättärit.
BTW. ostakaa Bluray Planet Earth vaikka Amazon.uk:sta ja kokekaa jotain upeaa, jos omaatte Full-HD ruudun.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Uncharted on huiman hieno. Gears of War näyttää laimealta nyt.

Onko se Uncharted tosiaan hienompi kuin GoW, ja mekaanikaltaan samanlainen? Jos näin on pitänee laittaa ostoslistalle. Pelasin Gears of Waria juuri tuossa lähes vuoden tauon jälkeen, ja olin jo unohtanut miten hieno ja toimiva se oli. Varmaan lempipelini koko XO:n kirjastosta. Odotankin GoW2:sta kuin kuuta nousevaa. Kenellä muuten on GoWin oikeudet, Microsoftilla vai Epicillä? Eli olisiko jatko-osa mahdollista nähdä myös PS3:lla.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itse en ainakaan näe mitään syytä miksi ei voisi omistaa kumpaakin konsolia... Itselläni kaikki 3 tämän hetken konsolia ja multiplatformit ostan yleensä siten että jos multiplayer on pääosassa niin sitten PS3:lle ilmaisen nettipelin takia ja jos XO versio on parempi niin sitten sille. Mutta täytyy todeta että suurin osa multiplatformeista tulee todennäköisesti ostettua PS3:lle kun lähes kaikissa peleissä on mahdollisuus käyttää tai peli jo itsessään käyttää kovalevyä lataustaukojen ja lagin vähentämiseksi.

Mutta ei se PS3 enään niin paljoa maksa etteikö kumpaakin konsolia pystyisi kotona pitämään varsinkin kun käytettyjen XO konsolien myynti on aikalailla hankalampaa kuin muiden konsolien niiden suht korkean hajoamis prosentin takia... itse en ainakaan ostaisi konsolia joka on jo kertaalleen levähtänyt but that's just me :)
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Onko se Uncharted tosiaan hienompi kuin GoW, ja mekaanikaltaan samanlainen? Jos näin on pitänee laittaa ostoslistalle. Pelasin Gears of Waria juuri tuossa lähes vuoden tauon jälkeen, ja olin jo unohtanut miten hieno ja toimiva se oli. Varmaan lempipelini koko XO:n kirjastosta. Odotankin GoW2:sta kuin kuuta nousevaa. Kenellä muuten on GoWin oikeudet, Microsoftilla vai Epicillä? Eli olisiko jatko-osa mahdollista nähdä myös PS3:lla.

Nyt unohtui Gow kokonaan. Täytyy siis boksi hommata takasin ihan jatko osan takia jos ei sitä pleikkarilla näy.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Onko se Uncharted tosiaan hienompi kuin GoW, ja mekaanikaltaan samanlainen? Jos näin on pitänee laittaa ostoslistalle. Pelasin Gears of Waria juuri tuossa lähes vuoden tauon jälkeen, ja olin jo unohtanut miten hieno ja toimiva se oli. Varmaan lempipelini koko XO:n kirjastosta. Odotankin GoW2:sta kuin kuuta nousevaa. Kenellä muuten on GoWin oikeudet, Microsoftilla vai Epicillä? Eli olisiko jatko-osa mahdollista nähdä myös PS3:lla.


Ulkonäön perusteella Uncharted on kyllä hienompi, mutta monelle nettipelaajalle Gears varmasti maistuu paremmin. Itsekin pidän Gearsista ja sen pelimekaniikasta kovasti ja pelisarja on tällä hetkellä ainoa syy miksi boksin omistan, mutta ei se graafisesti enää Unchartedin perässä pysy.

En tiedä GoWin oikeuksista, tietääkö kukaan tarkalleen tätä, mutta tuskin on pokkaa tuoda jatko-osaa muille konsoleille koska kyseessä on kuitenkin 360n uusi lypsylehmä. Mukavaa jos sen Pleikkarillekin toisivat, voisi siirtyä yhden konsolin käyttäjäksi. Mutta ei tätä päivää kovin äkkiä tulla näkemään, tuskin koskaan.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Itellä on Xbox 360 ja meinaan hommata PS3:n, mutta en todellakaa myy boxia pois. Paras vaihtoehto pitää molemmat, koska molemmilla on omat huippu pelinsä :D
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Meikäläinen siirtyi perjantaina siihen onnelliseen joukkoon jotka omistaa sekä PS3:sen, että Xbox 360:sen. Ja nyt parin päivän jälkeen täytyy sanoa, ettei pleikan hankinta ainakaan harmita, on tämä sen verran hieno laite. Toisaalta en kyllä xboxistakaan aio luopua sillä sen verran kovia yksinoikeus pelejä sille on tulossa.
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Jos ei ole rahapulaa niin en ymmärrä, miksi se boksi pitäisi myydä pois? Itse olen ostamassa boxin rinnalle PS3:n.

Uncharted on ehkä hienoin peli tässä sukupolvessa, mutta toisaalta art directionin ansiosta Bioshock on silti vielä maukkaamman näköinen omaan makuun; vaikkakin se on kapeahko putki. Toisaalta myös CoD4 on aikas hienon näköinen ja pyörii vieläpä 60fps.. vähän vaikea sanoa mikä on siinä mielessä hienoin.. Lost Planetin pomotappelut esim saa vieläkin niskavillat pystyyn (aivan upeaa visuaalista tykistystä) eikä se GeoWikaan kovin paskalta näytä..
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Ilman muuta jokaisen XBOX-omistajan kannattaa hankkia rinnalle PS3! Ensinnäkin pelitarjonta on monipuolisempaa, eli huippupelejä tulee muillekin genreille, kuin vaan ekan persoonan räiskinnälle. Toisekseen on hyvä olla PS3 XBOXin rinnalla, jottei joudu olemaan sitten kuukautta pelaamatta, kun BOXI lähtee kuitenkin jossain vaiheessa Saksaan "huoltoon" ;)
 
Vastaus: X0:sta eroon, PS3 tilalle?

Ilman muuta jokaisen XBOX-omistajan kannattaa hankkia rinnalle PS3! Ensinnäkin pelitarjonta on monipuolisempaa, eli huippupelejä tulee muillekin genreille, kuin vaan ekan persoonan räiskinnälle. Toisekseen on hyvä olla PS3 XBOXin rinnalla, jottei joudu olemaan sitten kuukautta pelaamatta, kun BOXI lähtee kuitenkin jossain vaiheessa Saksaan "huoltoon" ;)

Mutta kun monta euroa halvemmalla saa wiin? :rolleyes:
 
Ylös Bottom