Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Sen verran päivitystä tilanteeseen, että saatiin m00sen kanssa matsit pelatuksi. Todella tiukkoja ja hyviä vääntöjä. Voitot meni kuitenkin m00selle tällä kertaa lukemin 2-1. Toinen tappioistani tuli tosin jatkoajalla, joten pisteet menivät vain 4-3.

Kiitokset peleistä. Eiköhän nuo loputkin saada pelatuksi.

E: Sen verran vielä lisää päivitystä, että ei näkynyt SwineFluta linjoilla. Ainakaan vielä tässä noin ysin pintaan. Tulin tossa jo aiemmin vääntämään pelejä m00sea vastaan, joten en kehdannut ihan koko iltaa odotella.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Swine löytyi ja saatiin hoidettua homma meikäläisen osalta pakettiin. Jos 8 menee jatkoon, tekee tiukkaa sillä muutamalla sankarilla on vielä mahkut tiputtaa mut laulukuoroon...

Pahoittelut vaan omalta osaltani, NHL jäi jokunen hetki takaperin taas paitsioon ja suoraan sanoen hieman kypsytti liigassa trendinä ollu mukaan-pois-rumba. Hatunnosto niille kaikille ketkä on jaksanu vaikkei statistiikka olekaan ollut puolella.
Seurailen tilannetta pleiarien suhteen.

Jukhaha on maisemissa, voisin soitella jampalle ja vinkata tästä keskustelusta jossei siitä vielä tiedä.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Iteltä meni sitten Devilsin (Swine) kanssa tänään matsit sivu suun. Huomenna on luvassa taas beach volleytä duunin jälkeen, joten pääsen linjoille luultavasti vasta lähempänä kymppiä. Eli jos silloin joku vastustaja on paikalla, niin voidaan pelailla noita pois.

Kolme peliä olis vielä jäljellä. Pari Devilsiä vastaan ja yksi Washingtonia (Jukhaha) vastaan.

Sen verran sanon tähän loppuun, että ymmärrän ihan täysin tuon m00sen turhautumisen tämän liigan suhteen. Nämä tuppaavat aina välillä olemaan aikamoista rumbaa ja loppua kohden meinaavat mennä jopa väsytystaistelun puolelle. Nyt kuitenkin näyttäisi sille, että porukka saattaisi saada tsempattua nuo loput runkosarjan pelit pois. Sen jälkeen koittaa sitten pleijarit niille pelaajille, jotka sinne asti selviytyvät.

Itse en tuosta pleijaripaikasta välttämättä kovin suuria toiveita herättele, vaikka toki tuonne on vielä ihan teoreettiset mahdollisuudet. Homma on vieläpä periaatteessa ihan omissa käsissä. Pisteet näistä lopuista peleistä ja paikka alkaa häämöttämään. Se on toki huomattavasti helpommin sanottu kuin tehty:D.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Itse en tuosta pleijaripaikasta välttämättä kovin suuria toiveita herättele, vaikka toki tuonne on vielä ihan teoreettiset mahdollisuudet. Homma on vieläpä periaatteessa ihan omissa käsissä. Pisteet näistä lopuista peleistä ja paikka alkaa häämöttämään. Se on toki huomattavasti helpommin sanottu kuin tehty:D.

Itse ainakin katselin että aika varmalta näyttää sun pleijaripaikka, 7. näytit tällä hetkellä olevan. Että turhia siitä stressaat. Oma sijoitukseni on nyt 4. tai 5. riippuen miten moikka11 pelaa viimeisessä pelissään. Se nyt on kuitenkin varmaa että kohtaamme hänen kanssaan ensimmäisellä kierroksella. Tuosta otteluparista on vaikea sen kummempaa analyysiä tehdä, koska en muista yhtään miten pelasimme runkosarjassa.

Hyvä, että eilen saitte pelejä alta pois, loppuviikko vain samalla tavalla niin päästään sinne pleijareihin!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Itse ainakin katselin että aika varmalta näyttää sun pleijaripaikka, 7. näytit tällä hetkellä olevan. Että turhia siitä stressaat. Oma sijoitukseni on nyt 4. tai 5. riippuen miten moikka11 pelaa viimeisessä pelissään. Se nyt on kuitenkin varmaa että kohtaamme hänen kanssaan ensimmäisellä kierroksella. Tuosta otteluparista on vaikea sen kummempaa analyysiä tehdä, koska en muista yhtään miten pelasimme runkosarjassa.

Hyvä, että eilen saitte pelejä alta pois, loppuviikko vain samalla tavalla niin päästään sinne pleijareihin!
HEH, otin varmaan turpaan niin että muisti lähti, meinaan ei minullakaan mitään muistikuvia aikaisemmista kohtaamisista :)
Täytyy kokeilla saada toi viimeinen peli pelattua tänään/huomen illalla pois alta Jkaappia vastaan!
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Jukhaha on näyttäisi olevan taas onlinessä haastettavissa. Taisi olla Zubrun kanssa pelaamassa eli vielä kerkeätte menemään pelaamaan jos olette nopeita.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Koska peliseuran löytäminen vaikuttaa olevan niin vaikeaa ja aikaa vievää, Devils poistui liigasta. Toivottavasti nää joita vastaan oli vielä pelejä heräävät sitten playoffeihin...
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Monen potkinnan myötä olen sitten playoff-viivan alla. Ainoa toivo se, että voitan viimeiset 2 peliäni, ja muut sitten eivät ehkä yhtään.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Monen potkinnan myötä olen sitten playoff-viivan alla. Ainoa toivo se, että voitan viimeiset 2 peliäni, ja muut sitten eivät ehkä yhtään.

Katoin tossa eilen, että jos/kun itse häviän viimeisen ja sä taas puolestasi voitat viimeiset pelisi, niin nouset pisteen erolla meikäläisen edelle. Ei mikään ihan mahdoton tehtävä kuitenkaan.

Meikäläisellä on se tilanne, että toi vika jäljelläoleva peli olisi oikeastaan pakko hoitaa. Muuten olen luultavasti liigassa juurikin sillä kaikkein herkullisimmalla paikalla eli yhdeksäntenä:rolleyes:.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Ja Devilsin lähdön myötä taistelu sijoista 4-6 tiivistyy. Tällä hetkellä m00se, minä ja moikka olemme kaikki 33 pisteessä. Moikalla toki se yksi peli jäljellä. Eli kotietua tarjolla ;)

Toivottavasti nämä pelit nyt saadaan pelatuksi, Jukhaha ja Jkaappi pahimmat jarruttelijat tällä hetkellä +5 pelillä.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Jos ei maanantai-iltana vielä poikia näy linjoilla, niin potkitaan pois. Menetän toki taas pinnoja, ja sen pienenkin sauman playoffeihin, eli jään ulos, mutta pääsettepähän alkamaan pleijareita. Se on vääryys, tämä oli mun liiga! mun! olette siis velkaa minulle rahaa. satanen käy. tai sitten vaikka laatikollinen batterya. Ja kasvatatte kaikki viikset. Viikset.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Morjes, oisko tänään porukkaa linjoilla, että vois pelata noita puuttuvia matseja pois?

Koitan ite vaikka alkuillasta olla paikalla.. duunin jälkee esim. ennen viittä?
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Morjes, oisko tänään porukkaa linjoilla, että vois pelata noita puuttuvia matseja pois?

Koitan ite vaikka alkuillasta olla paikalla.. duunin jälkee esim. ennen viittä?

Noni, kattos poikaa. Koitan olla neljän jälkeen hereillä kun tästä otan pienet torkut vielä, pelataan ne kaksi peliä pois. saat voittaa molemmat.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Morjes, oisko tänään porukkaa linjoilla, että vois pelata noita puuttuvia matseja pois?

Koitan ite vaikka alkuillasta olla paikalla.. duunin jälkee esim. ennen viittä?

Ennen viittä en varmaan kerkeä, mutta esim. siinä noin viiden aikoihin tai hieman sen jälkeen voisi onnistua. Suurin piirtein noihin aikoihin selviän duunista himaan. Tuo olisikin sitten meikäläisen viimeinen matsi runkosarjassa.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Ennen viittä en varmaan kerkeä, mutta esim. siinä noin viiden aikoihin tai hieman sen jälkeen voisi onnistua. Suurin piirtein noihin aikoihin selviän duunista himaan. Tuo olisikin sitten meikäläisen viimeinen matsi runkosarjassa.

Juu, no mä oon iteki varmaan tosiaan vähän ennen viittä kotona, ni siinä sitten voi pelata zorron ja sun kanssa ny ainakin. Saa nähdä miten capsien käy. Periaatteessa kai mahkut poffeihin, jos nyt saa vaan pelit pelattua ajoissa.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Nonni, nytpä olisin online. Tempura tuuhan takas boksille. ;)
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Runkosarja oli siinä. Toisessa tuli pataan, toisen voitin. Hallitsin ensimmäistä peliä kyllä, mutta tämä on taas tätä. Playoffeihin ei asiaa. (keskenlopettajat, murtakaa jalkanne)
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Kiitokset vaan peleistä. Ensimmäisessä pelissä Tempuraa vastaan tosiaan olin alakynnessä koko ekan erän. Tokasta eteenpäin oli itellä jo turvallisempi olo ja lohkesikin 1-0 voitto jollain tahtokarvauksella. Toisessa vastustaja karkas heti 2-0 johtoon ja pienoisella tuurirykällä nostin bugimaisesti 2-1 ja vieläpä väänsin tasoihin 2-2, mutta lopulta tuli kaverille ansaittu voitto 3-2.

Maagisten kanssa peli repsahti 5-1 voittoon ja kuten aina, siihen vaadittiin myös pari onnekasta. :)

Sittenpä enää on limpopimpo ja Jkaappi vastustajina runkkarissa.
 
Vastaus: X360 NHL10, 32 pelaajan liiga - mukaan sieltä rotat

Viimeinen peli tuli tosiaan pelattua. Pari erää meni ihan tasaisissa merkeissä, mutta toisen erän lopussa sattunut onnenkantamoinen taisi katkaista tällä kertaa selkärangan. Näinhän ei saisi tietenkään myöntää käyneen, mutta liian usein alkaa ainakin itsellä mennä usko tuohon omaa tekemiseen. Parempi pelaaja tuossa kuitekin voitti ja sen kertovat myös kohtuullisen selkeät 5-1 lukemat. Harmi vaan, että kusin tuossa samalla omat pleijarimahdollisuudet.


Runkosarja oli siinä. Toisessa tuli pataan, toisen voitin. Hallitsin ensimmäistä peliä kyllä, mutta tämä on taas tätä. Playoffeihin ei asiaa. (keskenlopettajat, murtakaa jalkanne)

Paremmat mahkut sulla on itseasiassa pleijareihin kuin meikäläisellä. Jos Jkaappi saa pelattua ottelunsa loppuun, niin hän tulee menemään meikäläisestä ohi ja jään yhdeksänneksi. Jos Jkaappi taas ei saa pelattua runkosarjaa ajallaan, niin silloin menetän hänestä saadut kaksi voittoa ja teikäläinen menee musta ohi. Eli aika heikolle näyttääpi oma taival tällä hetkellä liigassa. Noh, eipä voi mittään.
 
Ylös Bottom