Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 2

No entä jos xbox LIVE pitää kirjaa siitä mitä kaikkea olet omalle gamertagilles (live ID:lle) ostanut, ja kun siirrät acountin xbox nextille, se antaa oikeudet samoihin filuihin yms kuin mitä teit vanhalla xboxillasi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
No koko xbox2 threadihan on spekulointia, miksi minun viestini nimenomaan sitten oli mielestäsi turha?
Ei se sun viesti sen turhempi ollut kuin muutkaan, siis tämä koko viestiketku (mukaanlukien mun oma postaus) on turhaakin turhempaa...sama pätee vielä tässä vaiheessa myös PS3, GamePyramid jne. keskusteluihn. :D

Mutta ei siinä mitään, on sitä turhempaankin näppäimistöä tullut paukuteltua, eli ne jatkaa keskustelua ken jaksaa! Meitsi lähtee kuitenkin muille pihoille leikkiin ja keskusteleen tämän päivän pelaamiseen liittyvistä asioista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
No entä jos xbox LIVE pitää kirjaa siitä mitä kaikkea olet omalle gamertagilles (live ID:lle) ostanut, ja kun siirrät acountin xbox nextille, se antaa oikeudet samoihin filuihin yms kuin mitä teit vanhalla xboxillasi?
Jos se noin toimisi, voisi mennä omalla xbox live ideellään 10 000 kaverin koneelle ja ladata ne radat sinne ja joutuisi maksamaan vaan ekalta kerralta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Ai joo, eikös se ID ollut jotenkin sidoksissa hardwareen, eli siis itse xbox konsoliin.
Ilman muuta, en tiedä sitten kattooko se MAC osoitteesta vai mistä, mutta tottakai tunnus täytyy olla sidottu vain yhteen koneeseen. Ja jos rauta menee vaikka paskaksi, niin sitten saa varmaan puljailtua uuteen koneeseen kaikki ne sälät, mitä on vanhaan jo kerinnyt hankkiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paletsu
Entäs seuraavan Xbox:n media? Pysytäänkö DVD:ssä vai siirrytäänkö johonkin uuteen?

Luulisin, että pysytään DVD:ssä. Ei taida näin lyhyellä aikavälillä tapahtua tallennusmedioiden suhteen mitään järkyttäviä muutoksia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Luulisin, että pysytään DVD:ssä. Ei taida näin lyhyellä aikavälillä tapahtua tallennusmedioiden suhteen mitään järkyttäviä muutoksia.
Blue Ray DVD? Enempi dataa -> ikävämpi kopioida kotikonstein.
 
Ylös Bottom