Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 2

Naurattaa niin paljon, että äänihuuleni lensivät tietokoneeni näytölle ja tämän seurauksena koko kannettava paska räjähti.
 
Asiaan, eli oikeaan xbox2:seen.

2005?

Rare pelit=xbox2?

kaikki hyvät pelit 2005 =xbox2?

Mites xboxsille käy? kaikki siirtyy tekemään pelejä xbox2:lle?

JA 2005 Tuo: "ei saa antaa sonylle etumatkaa" alkaa vituttaa.

Vois sen sitten ostaakin, jos käy, vanhat ohjaimet, live, vanhat pelit, dvd kitti.

Jos noi ei käy=HYVIN PAHA RAHASTUKSEN MAKU.

jos näin käy,
Xboxsin ostettua microsoft "jees" mielipide katoaa täysin. :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Vois sen sitten ostaakin, jos käy, vanhat ohjaimet, live, vanhat pelit, dvd kitti.

Jos noi ei käy=HYVIN PAHA RAHASTUKSEN MAKU.

jos näin käy,
Xboxsin ostettua microsoft "jees" mielipide katoaa täysin.
Joo, oot ihan oikeassa, GameCube on kamala rahastus ja Nintendo on syvältä, kun GC:llä ei voi pelata N64:n pelejä :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Asiaan, eli oikeaan xbox2:seen.

2005?

Rare pelit=xbox2?

kaikki hyvät pelit 2005 =xbox2?

Mites xboxsille käy? kaikki siirtyy tekemään pelejä xbox2:lle?

JA 2005 Tuo: "ei saa antaa sonylle etumatkaa" alkaa vituttaa.

Vois sen sitten ostaakin, jos käy, vanhat ohjaimet, live, vanhat pelit, dvd kitti.

Jos noi ei käy=HYVIN PAHA RAHASTUKSEN MAKU.

jos näin käy,
Xboxsin ostettua microsoft "jees" mielipide katoaa täysin. :mad:

Jos MS ei aio antaa minkäänlaista etulyönti asemaa Sonylle PS3:n suhteen, niin uskon että kaikki pelit ja stuffit käy XB2:ssakin
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Jos MS ei aio antaa minkäänlaista etulyönti asemaa Sonylle PS3:n suhteen, niin uskon että kaikki pelit ja stuffit käy XB2:ssakin

Rukoilkaamme.
 
Uskon, että Xbox 2 ja muut uudet pelikonsolit eivät ole visuaalisesti hirveästi nykyisiä parempia. En usko, että ne näyttäisivät paljoakaan parempaa grafiikkaa.

Sen takia taidan kallistua GameCuben seuraajaan, jos ostan silloinkin konsolin. Silloin jaksaisi vielä vanhaakin kunnon Xboxia pelata, ja senkään grafiikka ei olisi paljoa tuolloista huonompaa, joten saisin tavallaan kahdenlaisia pelejä.

Tälläistä minä olen ajatellut. Nykyään taidan olla kallistunut paljon enemmän konsoleiden kuin tietokoneiden puoleen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Uskon, että Xbox 2 ja muut uudet pelikonsolit eivät ole visuaalisesti hirveästi nykyisiä parempia. En usko, että ne näyttäisivät paljoakaan parempaa grafiikkaa.
Samaa tuota on sanottu jokaisen konsolisukupolven yhteydessä. Totuus vain on, että pelit voivat kehittyä vielä pelottavankin realistisiksi.
 
Juu itse olen kyllä varsin optimistinen seuraavan sukupolven konsoleiden kyvyistä, jotka tuskin rajoittuvat pelkästään rikkaisiin in-game-maisemiin. Xbox 2 tulee joidenkin huhujen mukaan käyttämään nVidian NV30:n tai todennäköisemmin sen seuraajan konsolipelaamiseen paremmin sopivaksi muokattua mallia, joten grafiikan taso voi hyvinkin olla itse pelitilanteissa suunnilleen tätä luokkaa:

- http://www.nvidia.com/docs/IO/3648/SUPP/large02.jpg
- http://www.nvidia.com/docs/IO/3650/SUPP/large02.jpg

Lisäksi resoluutiot tulevat varmasti kasvamaan tai ainakin anti-aliasointi löytyy todennäköisesti jokaisesta pelistä ja ympäristöt ovat huomattavasti dynaamisempia kuin nykyisin...

No, tämä on kuitenkin tässä vaiheessa aika turhaa spekulointia, koska emme tiedä seuraavasta konsolisukupolvesta juurikaan mitään oleellista julkaisuajankohtia lukuunottamatta.
 
Varmaan isommat tehot menisivät piirtoetäisyyksiin ja pelien laajuuteen. Vaikka GTA 45 voisi noiden koneiden tehoilla olla jo Pääkaupunkiseudun kokoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Samaa tuota on sanottu jokaisen konsolisukupolven yhteydessä. Totuus vain on, että pelit voivat kehittyä vielä pelottavankin realistisiksi.

[off topic]
Pentele poika, sinähän olet vienyt signaturesi minun sanoistani! :D Ja ne sanat nyt oli melkein vitsillä heitetty. Ei sitä vaan osaa pelata enää ilman Padia with analogiset tatit ja liipaisimet.

[/off topic]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
[off topic]
Pentele poika, sinähän olet vienyt signaturesi minun sanoistani! :D Ja ne sanat nyt oli melkein vitsillä heitetty. Ei sitä vaan osaa pelata enää ilman Padia with analogiset tatit ja liipaisimet.

[/off topic]
Sori, ei voi mitään, mutta se kuulostaa niin hauskalta, kun sen ottaa pois asiayhteydestä :)
 
xboxsi julkaistiin euroopassa 9 kk sitten ja alkaa jo keskustelu xbox2:sta

Hypettäminen on (jo) alkanut :D
 
Ylös Bottom