Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Amazonista?

Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Rovaniemen gamestopissa 60GB-malli (mukana headset, langaton ohjain, 1kk live, nettipiuha. Eli normaalit pro-sälät.) maksaa 179e. Mielestäni melko halvalla se lähtee? Käyn hakemassa muutaman päivän kuluttua.
Offtopic jatkuu:

Ei ollu, kävin just kysymässä. Mistä tämmönen info on peräisin? ja onko varmasti gamestop eikä mikään muu?
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Offtopic jatkuu:

Ei ollu, kävin just kysymässä. Mistä tämmönen info on peräisin? ja onko varmasti gamestop eikä mikään muu?

Rovaniemellä, Sampokeskuksen GameStop. Laitan kuvan, jos käyn ostamassa sen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Rovaniemellä, Sampokeskuksen GameStop. Laitan kuvan, kun käyn ostamassa sen. :)

heh, tuolta just kävin kysymässä. Olikohan eri myyjä sitten? Semmonen pitkätukkanen jamppa oli kun kävin.. tai sitten sinun kohdalla on käynyt jokin väärinkäsitys?

Laitappa kuva, en kyllä muuten usko :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

itsellekkin kyllä haiskahtaa tuo hinta ja pahasti. kuitenki ku suomessa ollaan nii tuo on jo naurettavan halpa uudeks
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

heh, tuolta just kävin kysymässä. Olikohan eri myyjä sitten? Semmonen pitkätukkanen jamppa oli kun kävin.. tai sitten sinun kohdalla on käynyt jokin väärinkäsitys?

Laitappa kuva, en kyllä muuten usko :)
Katsoppas vasemmalla (ovelta katsottuna) olevien alehyllyjen päälle. Siinnä on xbox-pro laatikoita, joiden päällä lukee "Xbox 360 nyt hintaan 179e!", ja laatikoissa lukee että on pro. Kun itse kävin, oli myyjänä vaaleatukkainen nainen. ;S Otan kuvan kun käyn seuraavan kerran siellä. Kävely on tällä säällä vähän tuskallista.

On vähän ostopaineita. Kokoajan pelottaa, että ne loppuvat sieltä... Mahdollisimman nopeasti tahtoisin ostaa konsolin, mutta minulla ei ole komponentti-sopivaa televisiota. ;S Tuleeko paketissa scart-kaapeli? Dna-kotimokkulalla ei kylläkään kovin livessä pelailla. : D Pingit näyttää sitä 140... ;S

Muistakaa, että hintaan ei sisälly kung-fu-pandaa tai lego indyä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Ei vaan satu oleen vanhaa 20 gigasta mallia tuo? Noitahan myydään alle kahteen sataan muutamassa muussakin paikassa.
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Olisko punta ehkä taas laskussa... Mietin tässä vaan että minkä päivän euro-punta-suhdetta ne käyttävät amazonissa? Vai minkälainen niitten rahakonversiosysteemi on?
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Olisko punta ehkä taas laskussa... Mietin tässä vaan että minkä päivän euro-punta-suhdetta ne käyttävät amazonissa? Vai minkälainen niitten rahakonversiosysteemi on?

eiköhän tuo liene niin että maksat punnalla ja oma pankkisi muuttaa sen sitten euroiksi. tai näin ainakin luulisin sen menevän. ja kyllä, punta laski eilen. oli jo yli kahdeksan, mutta nyt taas tippunut mukavaan 0,9311:n
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Paketissa ainakin lukee, että on 60GB. :)
Piti käydä vielä illalla katsomassa kun ohi menin. Siinä tarjouksessa oli Xboxit ALK 179e, eli arcade ja proot on sen 249e vai mitä se myyjä sanokaan kun kysyin. (Raportoi vain tänne jos sen pro:n oikeasti saat 179e)

Amazonin kautta tein itsekkin nyt mutkan.. Raportoin hintaa tänne kun se visalta lähtee. Kyllä se kurssi taas vähän on laskenut.
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Piti käydä vielä illalla katsomassa kun ohi menin. Siinä tarjouksessa oli Xboxit ALK 179e, eli arcade ja proot on sen 249e vai mitä se myyjä sanokaan kun kysyin. (Raportoi vain tänne jos sen pro:n oikeasti saat 179e)

Amazonin kautta tein itsekkin nyt mutkan.. Raportoin hintaa tänne kun se visalta lähtee. Kyllä se kurssi taas vähän on laskenut.

tänä aamuna oli noussut 0,01:llä :eek: hopi hopi
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Piti käydä vielä illalla katsomassa kun ohi menin. Siinä tarjouksessa oli Xboxit ALK 179e, eli arcade ja proot on sen 249e vai mitä se myyjä sanokaan kun kysyin. (Raportoi vain tänne jos sen pro:n oikeasti saat 179e)

Amazonin kautta tein itsekkin nyt mutkan.. Raportoin hintaa tänne kun se visalta lähtee. Kyllä se kurssi taas vähän on laskenut.

Kato, niimpäs onkin. ;S Olin muuten aika innoissani menossa ostamaan tuota jo tänään. Nyt ärsyttää. : D

Jos ostan amazonista, niin mitä minun siihen täytyy hankkia, että se toimii moitteettomasti suomesssa? Toimiiko suomesta ostetut pelit ja suomesta ostettu liveaika/livepojot suomessa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Jos ostan amazonista, niin mitä minun siihen täytyy hankkia, että se toimii moitteettomasti suomesssa? Toimiiko suomesta ostetut pelit ja suomesta ostettu liveaika/livepojot suomessa?

pc:n virtapiuha tai matka-adapteri vaikka clas ohlsonilta. täysin sama kone kuin suomessakin, eli ostatpa pelit vaikka anttilasta tai amazonista niin samalla tavalla toimivat
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Ostin pro mallin 9pvä tuolta. Selvisikin ettei mitkään langattomat laitteet toimineet tuon kanssa (useita ohjaimia ja headsettiä testattu).
Pistin sitten palautukseen, postikulut halvinta kautta 50e, mutta amazonista vastattiin että maksavat kunhan faxaa postin kuitin niille.

Saa nähdä löytääkö ne siitä niiden mielestä mitään vikaa. Jos ei niin aika kalliiksi tulee :(

E: Tuo 50e maksettiin ja palautus hyväksyttiin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

pc:n virtapiuha tai matka-adapteri vaikka clas ohlsonilta. täysin sama kone kuin suomessakin, eli ostatpa pelit vaikka anttilasta tai amazonista niin samalla tavalla toimivat
Eli voin laittaa vaikkapa vanhan tietokoneeni virtapiuhan laitteeseen kiinni, ja se toimii moitteettomasti? Ja kaikki pelit toimivat? Entäs aluekoodin kanssa? Olen kuullut, että on aluekoodi, joka säätelee pelin toimivuusalueen? Voinko pelata pelejä livessä, ja kaikkien aluekoodejen pelit toimivat masiinassani? (Suomessa PAL?) Mutta eikös tietokoneen virtapiuha syötä eri wattimäärää virtalähteelle, kuin mitä se itse tarvitsee?
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Eli voin laittaa vaikkapa vanhan tietokoneeni virtapiuhan laitteeseen kiinni, ja se toimii moitteettomasti? Ja kaikki pelit toimivat? Entäs aluekoodin kanssa? Olen kuullut, että on aluekoodi, joka säätelee pelin toimivuusalueen? Voinko pelata pelejä livessä, ja kaikkien aluekoodejen pelit toimivat masiinassani? (Suomessa PAL?) Mutta eikös tietokoneen virtapiuha syötä eri wattimäärää virtalähteelle, kuin mitä se itse tarvitsee?
Tietokoneen virtapiuha toimii jos sen muuntajanpää on samanlainen. On ollut ilmeisesti kahdenlaista? Pelit toimivat, ne ovat kolmessa aluekoodissa amerikka, eurooppa, aasia. Eli ei ongelmia livessä eikä missään. Kuten jo aiemmin sanottiin.

Virtapiuha ei syötä mitään virtoja. Se menee muuntajaan joka laittaa ne oikeat virrat sit boxille. Eli seinästä muuntajaan piuha pitää vain vaihtaa.
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Tietokoneen virtapiuha toimii jos sen muuntajanpää on samanlainen. On ollut ilmeisesti kahdenlaista? Pelit toimivat, ne ovat kolmessa aluekoodissa amerikka, eurooppa, aasia. Eli ei ongelmia livessä eikä missään. Kuten jo aiemmin sanottiin.

Virtapiuha ei syötä mitään virtoja. Se menee muuntajaan joka laittaa ne oikeat virrat sit boxille. Eli seinästä muuntajaan piuha pitää vain vaihtaa.
Anteeksi, että minä tätä jauhan, todella suuret rahat on kyseessä, mutta:
Eli nyt minä vain ostan sen amazonin version ja laitan tietkoneeni piuhan muuntajaan. : D Ja sitten menen kauppaan, ja ostamani pelit toimivat. Entä takuu? Jos ilmenee RROD, tai muita ongelmia niin soitanko amazonin sijaan microsoftille?

Entä postikulut? Paljonkohan meinaisitte tänne Rovaniemelle asti toimituksesta tulevan kuluja?
 
Vastaus: Xbox 360 amazonista?

Kaupasta ostetut pelit toimivat, eli PAL ja regionfree pelit. Samat kuin Suomesta ostetulla konsolilla.

Kaikkien verojen ja postikulujen jälkeen konsolille tulee parin euron heitolla hintaa 200e.
 
Ylös Bottom