Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Cal sanoi:
Verkkokaupasta ei riittänyt konsolia minulle ekasta erästä, joten jäänpä odottelemaan vielä. Gigantista saisi nyt esim. hintaan 479, mutta katsotaan jäänkö odottelemaan hintojen laskua, vai kestänkö edes viikkoa.

"Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa"

Ja taas kerran Gigantti on itse kalliimpi, kun Eliteä saa halvimmillaan Suomesta 429, ellei joku ole nähnyt vielä halvemmalla?
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Mimmo sanoi:
Eikö ole aika hävyttömän turhaa myydä uuden karhea kone ja ostaa tilalle musta, isommalla kovalevyllä ja yhdellä helkkarin ylimääräisellä liitännällä varustettu masiina? IMO ei voisi rahojaan pahemmin hukkaan heittää. Mitään seksuaalista merkitystä HDMI:llä, paitsi vannoutuneille hifisteille. Turhamaista hommaa, luulisi niille roposille parempaakin käyttöä löytyvän. Laskekaapa huviksenne montako peliä tai kauanko Liveä saatta tuolla erotuksella?

No monelle se HDMI -liitäntä on jo ostamiseen riittävä peruste (kuten minulla). Musta väri ja 120gb kovo tulee vain bonuksena kaupanpäälle... Mun nykyisen boksin kohdalla on vähän turhaa puhua uudenkarheasta, joulukuun alussa tulee sillekin ikää jo 2 v (tai no olisi tullut, jos en olisi alkuviikosta sitä pois myynyt).
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Tuossapa tuo Elite nyt hyrrää :D Ongelmitta meni uusimmat päivitykset ym. sisään. Nyt vaan hirvittää päivittää Guitar Hero II, mutta pakkohan sekin on tehdä. Ja HDMI -kuva tosiaan on valovuosia edellä VGA:ta, ainakin minun tapauksessa.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Onneksi olkoon! Täytyy sanoa että |<----->| tämän verran käy kateeksi. :)
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Elite oli itselläkin harkinnassa mutta en kyllä nähnyt mitään tarvetta sille, vaikka hdmi-liitin olisi ollut kiva jo pelkästään sen takia että siitä letkusta pääsisi eroon. Kovon lisätilalla kun en itse tekisi mitään, ja nämä ekat Elitet eivät ole yhtään sen luotettavampia kuin Premiumit niin tuntui turhalta extralta ja päädyin taas Premium-versioon. Tietty se ei kestänyt ehjänä edes käynnistykseen asti joten ilmeisesti valinta oli väärä :rolleyes: Mutta toivottavasti jos tulevaisuudessa tuon Premium-paketin levittää, korjausprosessi toisi alle uutta ja luotettavaa rautaa nyt kun sitä kohta alkaa olemaan tarjolla. Musta väri muuten näyttää ihan kivalta, se täytyy sanoa. Vaikkei valkoisessakaan vikaa ole.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

SamTheMan sanoi:
Tuossapa tuo Elite nyt hyrrää :D Ongelmitta meni uusimmat päivitykset ym. sisään. Nyt vaan hirvittää päivittää Guitar Hero II, mutta pakkohan sekin on tehdä. Ja HDMI -kuva tosiaan on valovuosia edellä VGA:ta, ainakin minun tapauksessa.[/QUOTE

Oliko helppo siirtää vanhalta kovalevyltä tiedot tähän uuteen vai oliko sulla premium mallia. Ite saan tuon Eliten tiistaiksi tai niin ainakin luvattiin kun tänäpä tilasin sen. Tuo tallennuksien siirto on vain jäänyt mietityttämään.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Mulla on 512mt muistikortti, johon siirsin pelitallennukset & arcade -pelit... Hyvin toimi vanhat tallennukset Elitellä, kokeilin juuri äsken. Tämä oli minulle muutenkin ainoa vaihtoehto, kun kerta vein oman premiumini vaihtoon alkuviikosta. Mutta ilmeisesti Eliten ostajat saavat Microsoftilta ilmaisen transfer kit:in, joku lomake sinne piti täyttää ja lähettää.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

SamTheMan sanoi:
Mulla on 512mt muistikortti, johon siirsin pelitallennukset & arcade -pelit... Hyvin toimi vanhat tallennukset Elitellä, kokeilin juuri äsken. Tämä oli minulle muutenkin ainoa vaihtoehto, kun kerta vein oman premiumini vaihtoon alkuviikosta. Mutta ilmeisesti Eliten ostajat saavat Microsoftilta ilmaisen transfer kit:in, joku lomake sinne piti täyttää ja lähettää.
Onkos yhtään hiljasempi kun premium?
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Hyvittääkös mikään liike premiumista mitään jos vie vaihtoon ja ostaa eliten?
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

tiong sanoi:
Ainakin uusimmassa Xbox-uutiskirjeessä oli Ebgamesin tarjous, jossa Eliten saa 39 eurolla tuomalla vaihdossa Premiumin sekä 5 peliä.

http://www.ebgames.fi/elite.asp

Periaatteessahan tulee paljon halvemmaksi viedä Premium ja 5*about 10:n peliä, kuin viedä pelkkä Premium ja maksaa se reilu 150 väliä. Aika hyvä diili tarkemmin ajatellen.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Ompas pieni "small print" siellä alhaalla..just ja just näkee... Ja muutenkin EB Games on kyllä niin rotta firma että tuskin kukaan saa tohon hintaan vaihdettua mitään.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Darwin sanoi:
Ompas pieni "small print" siellä alhaalla..just ja just näkee... Ja muutenkin EB Games on kyllä niin rotta firma että tuskin kukaan saa tohon hintaan vaihdettua mitään.

Nii-in. Siellä "small printissä" luetellaankin tyyliin kaikki Classics-sarjan pelit, että näitä ei saa tuoda. Sain luettua ainakin PDZ:n ja PGR 3:n.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

tiong sanoi:
Ainakin uusimmassa Xbox-uutiskirjeessä oli Ebgamesin tarjous, jossa Eliten saa 39 eurolla tuomalla vaihdossa Premiumin sekä 5 peliä.

http://www.ebgames.fi/elite.asp
aika mielenkiintoinen tarjous,
miksikähän Fifa World Cup 06, Perfect Dark Zero, GRAW eikä PGR3 kelpaa vaihdokkeina?

kunhan eliteä on muutaman kuukauden ajan myyty, niin täytyy kai tuo hankkia,
nyt kun kiintolevystäkään ei tila lopu ihan hetkessä :)
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Vinnie sanoi:
aika mielenkiintoinen tarjous,
miksikähän Fifa World Cup 06, Perfect Dark Zero, GRAW eikä PGR3 kelpaa vaihdokkeina?

kunhan eliteä on muutaman kuukauden ajan myyty, niin täytyy kai tuo hankkia,
nyt kun kiintolevystäkään ei tila lopu ihan hetkessä :)

Classic peleistä rankaistaan joten niille ei anneta vastaavaa vaihtoarvoa. Ymmärrettävää. En tajua mitä ihmiset kiintolevyille pukkaa, PSN pelejä nyt on tullut ostettua jonkin verran samoin kuin Warhawk on tulossa, mutta pelivideot ja demot tulee aina poistettua testien ja katsomisten jälkeen. Tuo premiumin 13 gigaa tuntunut riittävän ihan helposti, koska Live Arcaden tarjonnasta ei Hexicin ja Luminesin ulkopuolelta ole löytynyt mitään mistä maksaisin. Jos sitten tämän koneen levitessä saisi sen tulevan kestävän mallin vaihdossa/korjauksessa takaisin...siitä falconista tai luotettavasta mallista on vaan jo puhuttu niin pitkään että kohta siitä muodostuu uusi Bigfoot, mystinen hahmo jota kukaan ei koskaan ole nähnyt.
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Pirate fin sanoi:
Hyvittääkös mikään liike premiumista mitään jos vie vaihtoon ja ostaa eliten?

No vakioliikkeeni hyvitti kohta 2 vuotta vanhasta premiumistani 200, eli välirahaksi jäi 279. Ihan hyvä tarjous mielestäni...

On muuten hyvin pelannut Elite tänään: boksi oli päällä yli 10 tuntia putkeen, jonka aikana katselin HD-DVD leffan, imutin 4 gigaa demoja ja pelailin Bioshock:ia :D
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

Onko tuossa paljon hiljaisemmat tuulettimet ja dvd kuin Premiumeissa? Taidan odotella Falcon Premiumia kun tuo valkoinen värikin miellyttää silmää enemmän. Onkos noista lisälaittaisesta tulossa mustat versiot?
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

onnistuuko toi ebgamesin vaihto postin välityksellä? :confused:
ei toimi toi liikkeiden haku ainakaan mulla
 
Vastaus: Xbox 360 Elite - HDMI, 120GB HDD

SamTheMan sanoi:
On muuten hyvin pelannut Elite tänään: boksi oli päällä yli 10 tuntia putkeen, jonka aikana katselin HD-DVD leffan, imutin 4 gigaa demoja ja pelailin Bioshock:ia :D
Tuleeko Eliten mukana HD-DVD-soitin?
 
Ylös Bottom