Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 hajoamisprosentti v.2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Saapa nähdä, kuinka nopsaan korjaavat :p
Samaan aikaa tuo omakin saapui perille, varhain maanantaiaamuna.
Edelleen vaan korjauksen tilana "Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa", eli melkoisen varmasti menee palautus ensi viikon puolelle. Löysin sentään järkihintaisen PS3-laastarin :)
Ilmoittele, kun oma boksisi lähtee paluumatkalle.

[OT] Luulin pitkään, että service.xbox.com on nurin, sillä aina sinne mennessä tuli vain ilmoitus "Sorry, the page you requested is not available.".
Sitten keksin käyttää Safari-selaimen kehittäjätyökalujen User Agent-valintaa, ja todellisen Mac & Safari-yhdistelmän sijaan kokeilla jotain muuta. Xbox-aspan sivu vaatii avautuakseen jonkin MS-tuotteen! Safarin esittäytyessä minä tahansa Windowsin alla pyörivänä selaimena (IE, Firefox, Opera, Safari) sivut aukeavat normaalisti, tai jos esittäytyy (pitkään kehittämättömänä olleena) IE Mac-versiona. Sivuston toiminnallehan ei ole väliä, pyöriikö se Firefox, Opera tai Safari MacOS X:ssä vai Windowsissa, joten omituiselta kiusanteolta vaikuttaa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Samaan aikaa tuo omakin saapui perille, varhain maanantaiaamuna.
Edelleen vaan korjauksen tilana "Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa", eli melkoisen varmasti menee palautus ensi viikon puolelle. Löysin sentään järkihintaisen PS3-laastarin :)
Ilmoittele, kun oma boksisi lähtee paluumatkalle.

[OT] Luulin pitkään, että service.xbox.com on nurin, sillä aina sinne mennessä tuli vain ilmoitus "Sorry, the page you requested is not available.".
Sitten keksin käyttää Safari-selaimen kehittäjätyökalujen User Agent-valintaa, ja todellisen Mac & Safari-yhdistelmän sijaan kokeilla jotain muuta. Xbox-aspan sivu vaatii avautuakseen jonkin MS-tuotteen! Safarin esittäytyessä minä tahansa Windowsin alla pyörivänä selaimena (IE, Firefox, Opera, Safari) sivut aukeavat normaalisti, tai jos esittäytyy (pitkään kehittämättömänä olleena) IE Mac-versiona. Sivuston toiminnallehan ei ole väliä, pyöriikö se Firefox, Opera tai Safari MacOS X:ssä vai Windowsissa, joten omituiselta kiusanteolta vaikuttaa.

Elikkäs, mitä sulla lukee seurantatiedoissa? Minulla näin:

"LANGENHAGEN,
DE 27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN "


Tarkoittaako(han), että boksi jo matkalla Koti-Suomeen? :confused:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Elikkäs, mitä sulla lukee seurantatiedoissa? Minulla näin:
<snip>
Tarkoittaako(han), että boksi jo matkalla Koti-Suomeen? :confused:
Mulla on seuranta edelleen:
Status: Toimitettu
Toimitettu (pvm): 26.05.2008 6:15
Toimitettu osoitteeseen: FRANKFURT, DE

Ja Xboxin Service-sivun mukaan yhä edelleen "Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa".
Pojat jättäneet boxin ulos lastauslaiturille sateeseen :D

Ja kyllä, veikkaisin että sulla on jo boksi kotimatkalla.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mulla on seuranta edelleen:
Status: Toimitettu
Toimitettu (pvm): 26.05.2008 6:15
Toimitettu osoitteeseen: FRANKFURT, DE

Ja Xboxin Service-sivun mukaan yhä edelleen "Odotetaan laitetta palvelukeskuksessa".
Pojat jättäneet boxin ulos lastauslaiturille sateeseen :D

Ja kyllä, veikkaisin että sulla on jo boksi kotimatkalla.

Siis kun painat tuolta linkkiä "-> Näytä paketin status", niin mitä tulee? Mulla tuo yllämainittu. Muuten lukee "Tyyppi: Paketti
Status: Palautettu lähettäjälle
Palautettu (pvm): 26.05.2008
9:06
Palautettu: FRANKFURT, DE
Allekirjoittaja: SCHMITT
Palvelu: STANDARD
"
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Siis kun painat tuolta linkkiä "-> Näytä paketin status", niin mitä tulee?[/B]"
Juu, tuolla näkyy tulleen vielä lisää tietoa sitten toimitetuksi kuittaamisen:
LANGENHAGEN,
DE 27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN
FRANKFURT,
DE 26.05.2008 6:54 TOIMITUSVAIHEESSA
26.05.2008 6:15 TOIMITETTU
Missään ei kuitenkaan ole mainintaa siitä, että olisi palautettu lähettäjälle.
Mitä sulla sanoo tuo service.xbox.com?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Juu, tuolla näkyy tulleen vielä lisää tietoa sitten toimitetuksi kuittaamisen:
LANGENHAGEN,
DE 27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
27.05.2008 7:04 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN
FRANKFURT,
DE 26.05.2008 6:54 TOIMITUSVAIHEESSA
26.05.2008 6:15 TOIMITETTU
Missään ei kuitenkaan ole mainintaa siitä, että olisi palautettu lähettäjälle.
Mitä sulla sanoo tuo service.xbox.com?

Ihan samat kuin minulla :D Niin miten tuo saitti toimii?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Oma Xobx 360 alkoi naarmuttelemaan pelejä 2 viikkoa sitten. Kone oli 2005 ostettu ja ei lähtenyt huoltoon vaan Gigantti antoi ihan uuden mallin. HDMI ja Falcon + Need for speed prostreet peli tuli konsolin mukana. Itse ainakin olen tyytyväinen.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Oma Xobx 360 alkoi naarmuttelemaan pelejä 2 viikkoa sitten. Kone oli 2005 ostettu ja ei lähtenyt huoltoon vaan Gigantti antoi ihan uuden mallin. HDMI ja Falcon + Need for speed prostreet peli tuli konsolin mukana. Itse ainakin olen tyytyväinen.
No nyt kuulostaa jo paremmalta... Taitaa kuitenkin olla poikkeus, joka vahvistaa säännön?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Boksi tuli talouteen eli malli: Premium, Falcon, HDMI. Ostettu 26.5.2008
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Käykö Joblo ja muut ihmiset täällä tsekkaamassa tietojansa UPS:sän sivuilta vai mistä?
Mietin vaan kun teillä näyttää noi tekstit olevan erilaiset kun mulla UPS:sän sivuilla. :)
Eli onkos muita sivuja kun service.xbox.com ja ups?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Käykö Joblo ja muut ihmiset täällä tsekkaamassa tietojansa UPS:sän sivuilta vai mistä?
Mietin vaan kun teillä näyttää noi tekstit olevan erilaiset kun mulla UPS:sän sivuilla. :)
Eli onkos muita sivuja kun service.xbox.com ja ups?

Juu UPS:n sivuilta!
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Jos nyt jätettäisiin keskustelut boksin pahvilaatikoiden matkoista ja pidettäisiin ketju varsinaisessa asiassa, jooko?
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

No nyt kuulostaa jo paremmalta... Taitaa kuitenkin olla poikkeus, joka vahvistaa säännön?
Gigantista saa parilla kympillä extra vuoden takuun. Tyhmää olla käyttämättä tuota XO:n kanssa. Siinä ajassa jo tulee varmasti uuden genin koneet. :D
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

"Tavallinen" Xbox 360 Premium ja otettu käyttöön 20.09.2007. Toimii hyvin :)



Omaa konsolia on pidetty tip-top kunnossa, mutta ei jumalauta, konsoli ei ollut edes käytössä vuottakaan ja tänään tuli Red Ring Of Death ihan yllättäen ilman mitään varoitusta. Skatea yritin käynnistää ja hupsista, kun ruutu jämähti. Uudelleen käynnistys taas johti punaisiin vilkkuviin valoihin. Hetken aikaa 360 toimi, kun kaikki johdot otti irti ja pisti takaisin. Peliä käynnistäessä taas jämähti ja valot alkoivat vilkkua. Viikonloppuna ei tietenkään ole asiakastuen numero kätössä, joten venaillaan. Oma käsitys MS:stä on negatiivinen kaikessa merkityksessään, eipä ainakaan tämä auta asiaa. Oman tietokoneenkin alkuperäinen tuhoutuminen jotui ah niin ihanan Windows-softiksen ansiosta...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Eilen sitten UPS mies tuli ovelle tuomaan XO:ni Saksan matkalta ja olivat vaihtaneet levyaseman koneeseen.
Voisin jopa vannoa, että koneeni on 50% hiljaisempi kun aikasemmin.
Voikohan johtua siitä, että levyasema oli ennen Toshiba-Samsung ja nyt Phillips?
Jokatapauksessa näyttää myös siltä, että olisin saanut täysin uuden koneen vanhani tilalle, mutta voihan se olla jonkun muun kone, joka on vain korjattu. :)
Hyvitykseksi, että koneeni on naarmuttanut GTA pelini täysin pelikelvottomaan kuntoon, laittoivat 1 kk Live aikaa. :rolleyes: 12 kk mulla vielä kesken, joten eipä hirveesti auttanut mun tilannetta. ;) Kävin GTA:n "korjauttamassa" ja toimii kun uusi taas. Toivotaan, että Phillips ei nyt tee temppuja taas mun GTA:lle.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Eilen sitten UPS mies tuli ovelle tuomaan XO:ni Saksan matkalta ja olivat vaihtaneet levyaseman koneeseen.
Voisin jopa vannoa, että koneeni on 50% hiljaisempi kun aikasemmin.
Voikohan johtua siitä, että levyasema oli ennen Toshiba-Samsung ja nyt Phillips?
Jokatapauksessa näyttää myös siltä, että olisin saanut täysin uuden koneen vanhani tilalle, mutta voihan se olla jonkun muun kone, joka on vain korjattu. :)
Hyvitykseksi, että koneeni on naarmuttanut GTA pelini täysin pelikelvottomaan kuntoon, laittoivat 1 kk Live aikaa. :rolleyes: 12 kk mulla vielä kesken, joten eipä hirveesti auttanut mun tilannetta. ;) Kävin GTA:n "korjauttamassa" ja toimii kun uusi taas. Toivotaan, että Phillips ei nyt tee temppuja taas mun GTA:lle.

Hehheh, minulla kanssa DVD-asema vaihdettu, konsoli taas sama. Perjantaina kokeilemaan, ja toteamaan, onko hiljaisempi vaiko ei :rolleyes:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Xbox 360 Premium, tavallinen. Ostettu 17.5.2007. Toimii mainiosti.
Mainio toiminta loppui 23.5.2008, syy perinteinen RROD. Tänään 11.6.08 sama kone tuli takaisin uudella emolevyllä varustettuna. On kyllä hurja ero koneen tyhjäkäyntiäänessä. Nyt digiboksin kovalevy pitää olohuoneessa pahinta meteliä. Luonnollisesti DVD sisällä tilanne on toinen...

Oikeastaan RROD tuli ihan sopivaan kohtaan, parin viikon tauko teki ihan hyvää ja nyt myös emännän korvat saavat lepoa mun pelaamisen aikana, kun boksin puhallin ei enää kuullosta lehtipuhaltimelta...
 
Ylös Bottom