Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 hajoamisprosentti v.2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noose01
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Aiokko myydä huollosta tulevan?

Kyl vähän meinasin. Ajattelin kyllä pitää molemmat padit ja kovon, joten toi premium lähtis sitten niinku tolla 256 muistikortilla ja komponentti kaapelilla.

EDIT:
Niin tietysti himottaisi tuo Forza 2:n kolmen ruudun systeemin testaaminen... Ei tarvi kuin syksyllä ostaa sitten mahdollinen Blu-Box. Ja tietysti kolme monitoria. Ja kaksi kappaletta FM2 lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Monta päivää oli matkalla? Mul nyt viikon eikä oo ees päässy perille viel. Vaik ups:sin sivuil lukee kyl et toimitettu tänään aamul kello 9. Xbox huolto sivul ei oo tapahtunu mitää muutosta odottavat edelleen konetta. Tiedä sit mikä on totuus taas tässäkin. Odotetaan ja ihmetellään jälleen.


Aika tasan kaksi viikkoo oli matkalla. 11.6 hajos, 12.6 soitto tukeen ja upsinmies haki 13.6. takas tuli 27.6
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

LANGENHAGEN,
DE 01.07.2008 7:27 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
01.07.2008 7:27 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN

Kysyn tyhmän kysymyksen pakko kun en itse ymmärrä. Mitä tämä viesti oikein tarkoittaa ups:in sivuil? Ite ymmärsin et on jäänyt tulliin mun boxi. En tiiä ymmärsinkö oikein. Meinaan kumminkin samoilla sivuilla lukee että on toimitettu perille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

LANGENHAGEN,
DE 01.07.2008 7:27 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / LÄHETYS JÄTETTY HUOLINTAAN
01.07.2008 7:27 TULLISELVITTÄJÄN REKISTERÖIMÄ / SELV. LUOV. LÄHETYKSEN. TOIMITETAAN

Kysyn tyhmän kysymyksen pakko kun en itse ymmärrä. Mitä tämä viesti oikein tarkoittaa ups:in sivuil? Ite ymmärsin et on jäänyt tulliin mun boxi. En tiiä ymmärsinkö oikein. Meinaan kumminkin samoilla sivuilla lukee että on toimitettu perille.

Ihan normaalia, noin mullakin luki yhdessä vaiheessa. Tuli noin kahdessa viikossa boksi kotiin after sending.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Ihan normaalia, noin mullakin luki yhdessä vaiheessa. Tuli noin kahdessa viikossa boksi kotiin after sending.

Hyvä niin et normaalia. Ollu vaan jo viikon matkalla tuo konsoli eikä xbox huollossa oo nähty koko konetta kun odottavat vielä. No eipä sitä kyl varmaan kauaa korjata jos ens viikolla sais takasi.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mistä muuten tietää onko "Falcon" vai ei? Tuli juuri ostettua uudestaan xbox360, ensimmäisellä omistuskerralla ei koskaan mennyt rikki mutta juuri myynnin jälkeen tuli nämä kaikki RROD jutut yms. niin toivon ettei mulle vain käy mitään. Ostin juuri hdmi premium boxin. Muistin jopa vanhat tunnukseni, Last played 432 days ago :)
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Neljättä kertaa lähtee kone Saksanmaalle, vähän lupailivat tuessa uutta laitetta tilalle. Olisi sitten kolmas boxi samaan hintaan, ensimmäinen jäi RROD:n jälkeen huoltoon ja sain temppuilevan ongelmakasan tilalle. Kolmas kerta tälle koneelle ja nyt alkaisi jo riittää. Kahta peliä se ehti naarmuttaa ennen kuin paskiaisesta ilmeisesti veto loppui. Oli jo aikakin! Vanha premium kyseessä, turha varmaan ilmoittaa päivämääriä. Puretaan nyt kuitenkin turhautumista, vaikka kyllähän tuo postituksen hoitaminen menee jo aika rutiniilla. :o
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Mistä muuten tietää onko "Falcon" vai ei? Tuli juuri ostettua uudestaan xbox360, ensimmäisellä omistuskerralla ei koskaan mennyt rikki mutta juuri myynnin jälkeen tuli nämä kaikki RROD jutut yms. niin toivon ettei mulle vain käy mitään. Ostin juuri hdmi premium boxin. Muistin jopa vanhat tunnukseni, Last played 432 days ago :)

Ketjun ensimmäisessä viestissä on kuva http://www.mialva.fi/konsoli/falconax4.jpg
Virtalähde on aika hyvä tunnusmerkki.

Eiköhän tuo Falcon ole, mutta ilmoita vielä kun saat sen varmistettua.
Jos se on Falcon niin tuskin kannattaa pelätä rrod:ta.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Eikö ups tuo paketin aina 7 arkipäiväs kotiin aina vaikka olis kuin hidas. Itsellä menee nyt sitten 9 arkipäivää kun kone on mulla vasta 15.7 kun ups ei sitä mulle tuo vaan posti tuo. Eivät edes syytä ole antaneet miksi kestää niin kauan ei taida kuulua heidän tapoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Eikö ups tuo paketin aina 7 arkipäiväs kotiin aina vaikka olis kuin hidas. Itsellä menee nyt sitten 9 arkipäivää kun kone on mulla vasta 15.7 kun ups ei sitä mulle tuo vaan posti tuo. Eivät edes syytä ole antaneet miksi kestää niin kauan ei taida kuulua heidän tapoihin.

melko hyvältä tuo nyt näyttää, ensinmäisen poksuni kun huoltoon pistin niin siinä kesti päivän vai kaksi vajaa 7 viikkoa.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

22.6.2007 sain uuden normi premium boksin huollosta ja 4.7.2008 siihen ilmaantui rrod
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Hohhoijaa tavallinen premium boksi levisi taas käteen. Huollosta tullut korjattu boksi levisi uudelleen. Boksi ostettu julkaisussa ja on siis ilman hdmi:täkin. No pääsipähän Ninja Gaiden 2:ssa Chapter 9:iin :).
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Julkaisupäivänä saatu kone pimahti juuri. Kolme punaista valoa. Voi tätä ilon juhlaa.

On sitten ilmeisesti unohtunut kertoa, että konsoli lähti huoltoon ja palasi alle kahdessa viikossa takaisin. Ja on sen jälkeen toiminut moitteettomasti.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Oma konsoli palasi huollosta 3.6.2008. Saatteen mukaan emolevy vaihdettu uuteen.

Boxi on toiminut paluustaan lähtien moitteettomasti, tosin käyttöä ei ole ollut normaalimäärää laastariksi ostetun PS3:n ja MGS4:n takia. Mielenkiintoinen huomio on, että siinä missä XO sinnitteli sen puolisentoista vuotta, PS3:n kovalevy naksui kuoliaaksi viikossa. Sekin toiminut kiltisti nyt uudella kovolla.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Oma boxi tuli kanssa takaisin tänään. Oli vaihdettu dvd-asema ja emolevy. Melkeen oli kolme viikkoa matkalla. Piti aika mielenkiintoista ääntä kun laitto päälle mut tuntus toimivan.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Palasi huollosta 4.7.2008. Mukana tulleen lappusen mukaan vialla olivat sekä emolevy että DVD-asema. Paljon paremmaltahan tuo uusi asema tuntuu, mutta valmistuspäivämääräksi näytetään edelleen se sama 16.2.2006. Mielenkiintoista on, että boksi lähti ainakin noiden palvelunseurantailmoitusten mukaan takaisin huollosta oltuaan perillä vain pari tuntia.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Palasi huollosta 4.7.2008. Mukana tulleen lappusen mukaan vialla olivat sekä emolevy että DVD-asema. Paljon paremmaltahan tuo uusi asema tuntuu, mutta valmistuspäivämääräksi näytetään edelleen se sama 16.2.2006. Mielenkiintoista on, että boksi lähti ainakin noiden palvelunseurantailmoitusten mukaan takaisin huollosta oltuaan perillä vain pari tuntia.

Mulla oli kaikkiaan kuus tuntia huollossa. Ja on se nyt 8 tuntia toiminut kun oon pelaillu tossa meni ilman taukoja se. Ja hyvin toimii ei edes lämminyt yhtään. Et varmaan kestää taas sen vuoden ja hajoo.
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

Nyt se kauan pelätty asia tapahtui omalle boksilleni tai oikeastaa kiintolevylle mutta kuitenkin.
Tällä kertaa e68.
R.I.P 30.5.06-26.4.08:(
Joo sori unohtu merkata tuo "suuri päivä" kun sai taas palata boksin ääreen. Sain siis tuon uuden kovon Saksanmaalta kun vähän yli 3 viikkoa oli mennyt ilman boksin avaamista. Nyt on toiminut ihan hyvin. Kone on itsessään kestänyt loistavasti vaikka täyttikin jo 2 vuotta. Saa nähdä kauanko se vanha jaksaa vielä "vihreillä valoilla".:confused:
 
Vastaus: Xbox360 hajoamisprosentti v.2

No nii vähän myöhässä tulee tämä viesti, mutta XO lähti 23.04.2008 ja oli aika pitkälti tasan 2 viikkoa huolto reissulla. RROD oli siis vaivana. olivat vaihtaneet sisuskalujen lisäksi myös levyaseman uuteen :) eipä haittaa.
Nyt pelaa hienosti mutta kun vertailin uutta hdmi falcon boksia tuohon niin lömpöerot olivat hurjat. Tuolla vanhalla olisi voinut paistaa kananmunia kun tuo uusi on vain hieman lämmin.

Anteeksi pikku offtopic mutta paljos porukka arviois tommosen vanhan huollossa käyneen boksin arvoks.
 
Ylös Bottom