Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 ja kuulokkeet

Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Nyt kun olen jonkin ajan käyttänyt näitä 5XB-luureja, niin voin kertoa kokemuksia.

- Kuulokkeet ovat hyvin kevyet ja äärimmäisen mukavat: niska ei rasitu, eikä mikään kohta paina päätä epämiellyttävästi.
- Rakenne on vahvaa ja laadukasta. Johdossa on vahvistava kangaspunos, mikki menee hyvin sulavasti kuulokkeiden sisään ja koko höskä on purettavissa kolmeen osaan. Johtoja ei käytetä, vaan kosketinlevyjä, joka on erittäin suuri plussa.
- Äänenlaatu on erinomaista ja yksityiskohtaista pelikäytössä. Musiikkia kuunnellessa luurit tuntuvat sotkeentuvan, eivät toista kunnolla bassoja ja sähisevät kipeästi korviin korkeissa äänissä, kuten s-kirjainta lausuttaessa.
- AudioMixerin lisäbasso kuulokkeisiin on varsin merkittävä. Jotkut pitävät, jotkut eivät.
- AudioMixerin voluuminsäätö ja chatti toimivat hyvin. On kuitenkin huomautettava, että ensimmäinen saamani AudioMixer oli maanantaimallia: laitos synnytti erittäin kovaäänistä suhinaa, eikä tämä tuottanut chattiäänen ulostuloa ollenkaan. SteelSeriesin asiakaspalvelu kuitenkin pelaa hämmentävän hyvin, ja lähettivät minulle sen kummempia ihmettelemättä uuden kappaleen.

Kaiken kaikkiaan oikein onnistuneet kuulokkeet. Äänenlaatu ei yllä kokonaisuutena noiden Sharkoon X-Tatic Digitalien tasolle (musiikin kuuntelussa jää hyvin kauas taakse), mutta keveys ja rakenteellinen laatu korvaa tuon.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olisikohan jollain heittää jotain hyvää linkkiä suomalaiseen verkkokauppaan, josta saisi langattomat kuulokkeet, jotka tulevat ihan vain peliäänten kuuntelemiseen? Verkkopelaamista en harrasta, joten ei tarvitse olla headset, jossa on mikki mukana.. USB-liitettävyys plussaa ja hintahaarukka siinä 30 - 50 € väliltä. Olisi mukava tuota NHL 11:stä päästä fiilistelemään suht kovalla, muttei raaski telkkarin volyymiä ihän täysillekään säätää, talossa kuitenkin muitakin minun lisäkseni.
 
Olisikohan jollain heittää jotain hyvää linkkiä suomalaiseen verkkokauppaan, josta saisi langattomat kuulokkeet, jotka tulevat ihan vain peliäänten kuuntelemiseen?
Suosittelisin menemään katsomaan ihan liikkeestä. En löytänyt minkäännäköistä linkkiä, mutta vanhemmat löysi todella hyvät Sonyn langattomat kuulokkeet Gigantista tässä pari kuukautta sitten. Hintaa oli 50e. En osaa akunkestosta tai muusta sanoa, mutta hyvältä tuntuivat ainakin päässä ja hyvä äänenlaatu oli.


Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olis pientä ongelmaa ratkaistavaks:) Eli koirat tossa vähän maisteli mun joulukuussa ostettuja X41:sia ja purivat sitten sen irrotettavan mikin pieniksi murusiksi:( Lisäksi kuulokkeet muutenki aikalailla täynnä hampaanjälkiä,eihän ne oo kuin kosmeettisia ongelmia mutta se mikki? Mistä uusi ja millä hintaa?

Vituttaa pitää mikkisoftan omaa hedsettia turtlejen alla.. Ei oo kiva pelielämys:)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Vituttaa pitää mikkisoftan omaa hedsettia turtlejen alla.
Jotkut ovat samassa tilanteessa pitäneet boksin originellia mikkiä kaulalla (/kaulassa) mikrofonin varsi ylöspäin. On kuulemma toiminut ainakin kohtuullisesti. En ole kokeillut, mutta kokeile.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Olis pientä ongelmaa ratkaistavaks:) Eli koirat tossa vähän maisteli mun joulukuussa ostettuja X41:sia ja purivat sitten sen irrotettavan mikin pieniksi murusiksi:( Lisäksi kuulokkeet muutenki aikalailla täynnä hampaanjälkiä,eihän ne oo kuin kosmeettisia ongelmia mutta se mikki? Mistä uusi ja millä hintaa?

Vituttaa pitää mikkisoftan omaa hedsettia turtlejen alla.. Ei oo kiva pelielämys:)

Tuolta näyttäis saavan:

Turtle Beach X41 Microphone Boom
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Jotkut ovat samassa tilanteessa pitäneet boksin originellia mikkiä kaulalla (/kaulassa) mikrofonin varsi ylöspäin. On kuulemma toiminut ainakin kohtuullisesti. En ole kokeillut, mutta kokeile.


Tuossa on vain se ongelma että miten saan sitten toimimaan sekä peliäänet,että partyäänet tulemaan pelkästään turtleista? Kun tällähetkellä partyäänet tulee mikkisoftan kuulokkeista ja sit peliäänet turtleista?

Mutta eräs foorumilainen ystävällisesti tarjosi minulle kyllä jo uutta mikkiä,mutta ehdotuksia otetaan silti vastaan!:) (kaverillani nääs sama ongelma..)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mun käsittääkseni ne peliäänet ja partyäänet saa asetettua tulemaan vain niistä turtleista. Ja tuo mikin hommaaminen on niin helppoa, ostat 2.5mm uros --> 3.5mm naaras adapterin ja siihen jonkun halvan tietokonemikin yms. Alle vitosella varmasti saa toimivan kombon.
Itse en boksilla pelaa niin en voi olla varma, mutta muistelen kaverin kanssa joskus säätäneeni juuri noita headset / mikki asetuksia.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tuossa on vain se ongelma että miten saan sitten toimimaan sekä peliäänet,että partyäänet tulemaan pelkästään turtleista? Kun tällähetkellä partyäänet tulee mikkisoftan kuulokkeista ja sit peliäänet turtleista?
Boksin asetuksista saa laitettua, että chattiäänet tulevat joko kuulokkeista, kaiuttimista tai molemmista. Luulisin että nuo Turtlet vastaavat tässä tapauksessa "kaiuttimia", eli laittaa chattiäänet tulemaan niistä. Tämä asetus löytyy varmaan jostain Guiden preferenceistä tms.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Boksin asetuksista saa laitettua, että chattiäänet tulevat joko kuulokkeista, kaiuttimista tai molemmista. Luulisin että nuo Turtlet vastaavat tässä tapauksessa "kaiuttimia", eli laittaa chattiäänet tulemaan niistä. Tämä asetus löytyy varmaan jostain Guiden preferenceistä tms.

Juurikin näin kuten Stammy neuvoo.

Itsellä käytössä seuraava kombo

Kuulokkeet Creative Fatality MKII Linkki

Kuulokkeista piuhat adapteriin mikä on ohjaimessa kiinni tälläinen joka on taas kiinni vahvistimessa.

Todella hyvä toimiva setti. Ainoa huonopuoli on se, että itse pelissä äänet tulee säätää todella alhaalle ja sitten taas vahvistimella nostaa äänen tasoa. Näin saadaa molemmat peli ja chat äänet sopivaan voimakkuuteen.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tuo adapteri tulee mielestäni mukana Turtle Beacheissä, jos näin ei käynyt niin kannttaa ostaa ihan tollanen adapteri, ei tota Steelseries palikkaa. Ainakin säästää rahaa.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Noo mullahan on tuolla kaapissa kahdetkin steelseriekset mutta molemmat aivan paskana.. Mulla on tosiaan se pitkä johto mikä menee esim. telkkarin kuulokeliitentään ja siitä ohjaimeen yms..unohdin kokonaan senkin palikan,dementtia iskee!

Mutta jeah,uutta mikkiä vaan paikoilleen ja taas saatte kuunnella pitkin öitä mun jorinoita ;)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Toimiiko Turtle Beach PX21 - kuulokkeet boxilla? Pleikkarilla noilla on tullu pelatua ja mahdollinen konsolin vaihto edessä, niin toimiiko?

E: kiitos mortsu:lle nopeasta vastauksesta! :)
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Toimiiko Turtle Beach PX21 - kuulokkeet boxilla? Pleikkarilla noilla on tullu pelatua ja mahdollinen konsolin vaihto edessä, niin toimiiko?

Can I use the PX21 with an XBOX 360®?
You can use the PX21 to hear stereo game audio on the XBOX 360. XBOX LIVE chat connects to the headset through the XBOX controller tha same way it does on our other XBOX headsets. Chat on the PS3 connects to the USB port. So, the PX21 is completely compatible with all gaming platforms.

Suomeksi: Toimii.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Mites, onko Turtle Beach X11 vielä hyvä valinta, jos ihan hyviä kuulokkeita ja mikkiä hankkii? Suomesta sais halvimmillaa 55e, mutta missään ei mahda olla varastossa niitä. Onko sit muita mitkä ajas saman asian? Oon lukenu noista aika paljon ja kait ne ihan hyvät olis, mutta tuo saatavuus...

En oikein tiedä näistä kuulokkeista sen kummemmin, mutta monet ovat sanoneet että ne turtlet on aika hyvä valinta. VPD:lle olis kans mm-kamppanjasta lahjakortti jolla saa loppusumman pudotettua puoleen, mutta siellä on just näitä steelseries- kuulokkeita joista en oikee osaa erottaa mitkä on hyvät ja mitkä ei.
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Steelseries 7h kuulokkeet on hyvä valinta. Turtleista en ite tykänny kun jäi korvan lepukka siihen kuulokkeen päälle, eli ei mennyt korva kunnolla sisään siihen kuppiin. En tiiä että millasta headsettiä oot ettimässä, Surround, on ear vai eristävät kuppikuulokkeet :D Steelseries 7h on kyllä kiva jos viitsit sijoittaa kuulokkeisiin
 
Vastaus: Xbox 360 ja kuulokkeet

Tommosia etsiskelen juuri, eli joitain kuppi-tyylisiä. Noi 7H:t on aika hintavat USBin kanssa ja se oliski ihan hyvä kun en kaukana pelaa telkkarista ja pattereita on sit ärsyttävä vaihella. Noihi Turtleihin oon kuintenki vähä kallistunu, että jos semmoset jostain hankkis.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom